zondag 8 augustus 2010

Oranje Boven

geweldig om te hooren dat ge vrienden hebt en me die brood noodige info van
voorzien. heden avond vertelde marianne ..je weet wel die geweldigge meid van de bond, dat we gewonnen hadden in almere van croatie met 6 punten.
dank je wel marianne en ik was niet thuis en zeker niet in almere helaas.

maar ach waar ben je zonder al die vrienden zei ik hier boven
later melde mijn andere goede vriend handy man maarten je weet wel met zijn film camera en foto toestel en mijn af en toe inval fotograaf van deze site.
hij melde mij dat de oranje dames van coach van veen en de dames gewonnen hadden met 78-72.
met een weergalooze leoni kooij.
dat is kassa en de eerste twee punten in den A groep.
geweldig meiden en nu op naar onze zuider buuren waar the derby der
low countrys plaats vind in kortrijk als ik me niet vergies as. woensdag
en ik zal met me geheeeeele ploeg daar een verslag ter plekke van maken

maar handy man vertelde me dat we helaas leoni niet meer zullen bewonderen opde vaderlandse basketball velden en zij ook een legioneer gaat woorden in spanje. tjaaaaaaaaaa ... dat is ook een goedkoope manier van op top van europa spelen met onze tallenten nie waar coach van veen.

als de berg niet naar ons toe komt .. nou tjaa dan gaan wij toch naar
den berg......

Door LuluHoops

2 opmerkingen:

  1. Goed bezig Hasan, maar iets anders zie we je terug in het nieuwe seizoen in het grijs ( oranje )

    Bono

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee bahhh ...
    wat een leeeelijke shirts zijn dat bono
    eerst maar eens zorgen dat ik als een freeking zebra me wapperende maanen in de wind aan haardoos en als een gek die ding doen tussen twee pilonekkes waar ze 20m. van elkaar liggen
    dan pas praaten we verder.
    ge weet alleen de .... zebras fluiten in oranje
    en ik heb liever die freeking zebra shirts.

    LuluHoops

    BeantwoordenVerwijderen