vrijdag 27 april 2012

Ben Trots Op Me Jongens



Waarom weer  deze schrijven .. terwijl ik twee  stukjes hier onder al een keer
geplaatst heb ... dat ik trots ben op me jongens .

Nou ... ik kan niet momment achter laten om te zeggen dat ik er trots ben op me jongens.
Trots op me jongens .....
dat ze toomelooze energie leverden en er altijd waren.
Trots op me jongens .....
dat ze ontdanks dat ze ezels eigenwijs zijn .... toch deden wat ik zei
Trots op me jongens .....
dat er maar een handje vol jongens zijn die de punten maken in deze team
Trots op me jongens .....
dat de anderen  .... in de dienst van die handje vol hebben gewerkt
Trots op me jongens .....
dat ze thuis ongeslagen zijn ....
Trots op me jongens ....
dat zij dat zijn van af  September  dit seizoen ...
Trots op me jongens ......
ze onoverwinnelijk zijn thuis  en ze als een vechter der gladiators meesters
alles en iedereen met hart en ziel en passie ... onder de zoden stoppen thuis
Trots op me jongens ......
dat ze samen met mijn rechter hand .... Jan ..... alles doen om die passie en liefde en
vecht lust en haat en doorzettings vermogen ten toon spreiden ..
Trots op me jongens .....
 eeehhh ..... Jan .... dank je wel dat je er was de afgelopen 5 jaar
Trots op me jongens .....
jullie hebben laten zien dat jullie een team zijn .. ontdanks dat ik er een wegestuurd heb
en veel kicks op jullie achterste heb gegeven
Trots op me jongens .....
toch jullie alle trainingen gekomen zijn en jullie achter mij en als een team hebben
laten zien dat er stelletje ezels eigenwijze stel links handige  jongens
voor de kampioenschap gaan in de een na de hoogste klasse bu de jeugd basketball

Morgen .... lees Zaterdag middag ..... laten jullie weer zien dat ik nog meer trots op jullie ben
en is en was me een eer om met jullie samen te werken.
Het ga jullie goed. Ik zei in September tegen jullie ..... Wordt Volwassen  ....
Jullie zijn nu volwassen ............. wat er ook gebeurt morge en komende week .....
Ik ben trots op jullie en jullie ouders mogen ook trots op jullie zijn

Chris ..
Koen ..
Mehmet ..
Brayen ..
Nils ...
Jesper ...
Bart ...
Stefan .....
Vincent ...
en
Rutger ....

Samen met    Jan ....... en me dank is groot voor John voor zijn bijdrage
als sponser en Jan ook .....
Jullie zijn van stel jongetjes die over kwamen van jongens U14  naar U 16 -2
waar ik met jullie ook volwassen geworden

Ik Ben Trots  Op Jullie  ......

.......................................................................
.................................................

Jullie   coach  ... Hasan





Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten