woensdag 11 april 2012

Dinsdag Avond Basketball

Dat is een typische avond voor een welles en nietes basketball  voor
de dames play off  halve finale de derde wedstrijd in deze serie tussen
Challenge Sports / Binnenland  Barendr ......  eeehhhh  ... Rotterdam
solly .. macht der gweoonte nie waar. Als de sponser zo wilt dan doen we dus ook zo.
Tegen STOL - Grasshoppers  Katwijk.

Na een lange paas weekend up in the nordick basketball ... er gaat dus echt niets
boven Gruuuuuuningen ... was voor mij the day afther ...........
Had het tegen me rechter hand gezegd ... je weet wel The Handy  Mann ..
als ik me roes uitgeslaapen heb , en ikke zin heb en ge rijd met je geeeeeeeeeeeeeeeweldige
LuluHoops Mobielllle .............
dan ga ik met je mee naar Rotterdam om de derde wed. te zien tussen Barendrecht en
Katwijk. Misschien wordt het een sweep en wint Barendrecht thuis makkelijk van Katwijk.

Niets is minder waar als we kwartier later binnen vallen .... wij dus nog steeds op tijd
want ongeluk gebeurt op de befaamde A 13 ......... dus men en women in file en dus
we schuiven een kwartier op en zo kom ik met me heete lekkelle kruiden thee in me
hand in de zaal en zoek een plek op waar niemand met me wilt praaten ..........
ach ... ben oud en grijs nie waar en weeg nu 100 kg. en ben dus niet meer jong en wild
en knap en heb geen wapperende haar doos in de noordic wind.

Die is er afgewaaid  waar in de berg toppen van niets boven Gruuuuningen toch ....
waar de guru`s der natie niet meer mij ziet zitten. Dan weet je dat het afgelopen is en
uit beleefdheid is er wel die knik ............. ach ........... laat maar
Waar we onder weg zijn in deze .....  duuuuuu bist alles fur mich  .. oder ... sterbe ...
in der strijd ... voor Katwijk en de jonge meiden van interim coach
Burhan Alibegovic is de eerste time out voor coach aan de andere kant
Pieter Kodde met nog 3.05 te gaan is in die eerste kwart zien we 15 - 10 voor
Katwijk en draai ik me om naar rechts waar me rechter hand daar zit
waar anders ........ zeg ik tegen The Handy Mann ......... typische  Diensdag avond basketball
en de  kaars  gaat langzam doven en zien 17 - 16 voor Katwijk  en de Men In Black
eeehhhh  ... de freeking zebra`s  dus iets van 8 fouten op bord hebben neer gezet

Zo begint ook de tweede kwart ....... is het Diensdag Avond of zooo .....
waar Barendrecht de tweede time out pakt en er 7 fouten op de bord pronken
met nog maar iets van 2.39 te gaan is  ........... merk je hoe het verliep de resterende 7  a 8 min.
in deze kwart zie ik 27 - 26 voor Barendrecht en draai ik me om en zeg naar rechts toe ....
deze wed. is nu pas begonnen en ............. dingggg ... dongggggg ....
saved by the gonggggg en  is maar 29 - 27  voor Barendrecht.

Weet niet wat er in de kruiden thee was in de kleed kamers de derde bedrijf ...........
heb je het weer Sybren ........... de derde bedrijf gaat heeeeeen en weeeer ....
met fouten her en der . Schooten die net nie vallen en de coaches er niet mee eens zijn
en de spelers er ook niet mee eens zijn ...........
wa gaat er wel goed vraag ik me af. Is het de kleur van het shirt ...... of de snelle
yelle der naties der guru`s die kunnen laten zien dat ze huppellen tussen twee pilonekkes
die  dan 20m. van elkaar af liggen en dan ge dan een geluid hoort van
piiiieeeeppppp  ......    piiiieeeeeeepppppp  .... piieeeepppp ....
jaaaaa .. ge hebt de lijn niet aangeraakt ... dus je bent het .....
lekkel puhhh .... ge mag niet meer mee doen helaas en als ik me hoofd omhoog doe zie ik 6 fouten op het bord staan 44 - 40 is voor Barendrecht.

Op 8.00 te gaan in de vierde kwart is de grootste lead ... voorsprong in deze wed.
een feit en zien 49 - 40 voor Barendrecht en de time out voor Katwijk
waar daarna de Linda Appers  show  begint. Waarom heb je deze show voor laatst
bewaard coach Kodde ......
dat is niet waar voor mijn geld. pas in de laatste ackt ........ komt de hoodrol
speeslter ter zake en betoverd iedereen in de zaal. Het gordijn gaat om hoog ..
luid applaus voor the leading actress op het poduim  en zij schiet dan een
geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeweldigge verre drie punter in en is dan 52 - 40 voor Barendrecht
met iets minder dan 7.00 min te gaan en zien nu al 5 fouten op het bord.

Waar de kaarsjes bij Katwijk een voor een uit geblazen worden door de meiden
van Barendrecht hebben ze 4 min. lang niets geschoort en dan pas komt Karin
bij Katwijk met een lay up en zien we dat Barendrecht heer en meester is onder de borden
en zij verdediggend niets weg geven aan Katwijk , waar dan de laatste time out gepakt
word door Katwijk is het 56 - 44 voor Barendrecht en de  stoelen dans met
stop klok fouten de winnaar aangeeft in deze derde wed. halve finale play offs
en wint  Barendrecht met 71 - 60 van Katwijk en zo is het clean sweep.

Uiteindelijk zeggen de cijfers veel nie waar. Ik zie als ik de stats er bij haal .... me dank
is groot aan de schout team van Barendrecht ...
Katwijk ---- 46 schoten en 21 raak .... 2 p.
                     19 ...              4 raak ...... 3p
                     10 .....            5 ..            vrije worpen
                     8 off.              26 def.  totaal ... 34 reb.
                     12 bal verl.

Barendrecht ----  47 schooten en 21 raak .... 2 p
                            18 ...                6 .....          3p
                            17 ....               15 raak .... vrije worpen ... dit is geweldige prestatie
                            16 off.               33 def. reb.  totaal ... 49
                            14 bal verl.

Ach de andere cijfers zijn niet belangerijk. Zou zeggen ga zelf op onderzoek uit.
Wel moet ik zeggen dat Landsmeer won op Woensdag Avond   Basketball  in en
 tegen Bemmel
De vierde duel was   65 - 57 ..... met dank aan de vrienden van ibasketball.nl
web site waar ze een geweldigge verslag hebben neer gezet.
Zou zeggen ga ook daar op onderzoek uit en word daar ook een fan van .........
maar ook daarna weer terug komen naar me eigen zinnige site.

Dus gaat de finale tussen Barendrecht en Landsmeer.
Ook in dit theater een aantal voorstellingen ingepland.




Door LuluHoops.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten