vrijdag 27 april 2012

Trots Op Mijn Jongens



Trots zijn op je jongens waar je al meer dan vijf en half jaar samen mee werkt.
Waarom zeg ik dat ...... nou het uur van de waarheid is daar. Morgen ... lees op
zaterdag 28 April om 15.15 uur te Oss ... in onze Home Court te
De Ruivert dus ... is de wed. waar we al de geheele seizoen al opgewacht hebben.
Als we die wed. winnen en de nummer twee laat punten vallen in Werkendam
dan spelen we volgende week zondag om 10.00 uur de kampioens wed.
in tegen Heeze.
Tjaaaaaaaaaaaaaaaaa ..... yeppp ... Zondag om 10.00 uur.

Ik ben trots op me jongens dat ze dit bereikt hebben. Ook al winnen we morgen niet of
laat nummer twee geen steken vallen ........ dan moeten we alle drie de wed. die we nog moeten spelen
winnen .... dan zijn we dan pas kampioen... want dan eindigen we samen met
Nederweert .... da`s nummer 2 ....
gelijk met 18 punten en omdat we van hun wonnen thuis met 32 punten verschil
en we verloren uit met 17 punten .... staan we toch boven hun.
Zo als jullie het merken .......... wij ... maar zij ook moeten geen steken laten vallen.

Ik ben trots op me jongens ...........
deze bunte verzameling jongens die ezels eigenwijs zijn ... zo als hun coach .....
hebben laten zien dat er een team op het veld staat die voor elkaar werkt

Ik ben trots op me jongens ......
zij hebben in September tegen me gezegd dat ze er voor gingen en dat met mij
wat er ook gebeurt , want ik was van plan om er mee te kappen voor dat we aan
het nieuwe seizoen begonnen ......... ach ... laat maar .. waarom ....
te eigenwijze coach ... zal ik maar zeggen ....

Ik ben trots op me jongens ....
dat zij alles voor gaven ... ook al hebben de tegenstanders ons loer gedraaid
ons in fluiten met eigen scheidsen .. al in de eerste 4 min. van de eerste kwart me guard .. me
center .. me shooting guard .. en me shooting forward .. 3 fouten kregen ...
en jaaa .. we zij de boot ingegaan met 30 punten verschil ....
dat hebben ze ook gedaan met nummer twee van deze compettitie ... Nederweert
en dus komen ze morgen  ... lees zaterdag bij ons op bezoek ....

Ik ben trots op me jongens ....
dat ze klaar zijn morge ... tegen Eastwood Tigres uit Oosterhout ..
dat ze voorige weekend in en tegen Breda met 50 punten verschil wonnen uit
en hun bolwerk club uit die regio .... Migliore uit Rijen ...
ons afbelde op zaterdag morgen om 09.30 uur .. dat de wed. niet door ging
dat hun zaal dubbel geboekt was ... badminton was er en dat was al .....
EEN JAAR VAN TE VOOREN AL BEKEND BIJ Migliore ....
en dus komen ze daar achter pas op ZATERDAG MORGEN OM 09.30 UUR ....
zo iets van ..... 3 uur voor de wedstrijd die wij uit daar moeten spelen ...
nou dat kwam ze goed uit ..... zo dat de goede spelers van Migrilore
mee konden gaan met Eastwood Tigres .... dubbel licentie  .. weet je wel
en Breda ... is geen team dat met 50 punten verschil van niemand dan ook
thuis kan verliezen ............ dus ..... de rest snappen jullie het al

Ik ben trots op me jongens ....
morge ............... gerechtigheid ..... basketbal van de bovenste plank

Ik ben torts op me jongens...
   ik ben torts op me jongens ......
     ben torts op me jongens ......
       trots op me jongens ....
         op me jongens ....
            me jongens ....



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten