maandag 2 april 2012

Intervieuw De Winnende Coache`s

Na een lange dag in Almere en na de dames Beker finale
eeeeehhhh ..... volgens mij hadden we deze beker een
naam geven .... toch .....
Carla De Liefde Troffe .... dus
en die is gewonnne door Lekdeteckt uit Bemmel.
meiden en de coache`s ... van harte gefeliciteert.

Na de bloemetjes en de kusjes en de champagne en de knuffels
had ik onder onsje met beide coache`s die deze team dit seizoen
met hart en ziel gecoached hebben. Natuurlijk doet mij goed
om coach Hollander weer langs de lijn te zien staan en hij
kan afmaken waar hij aan begon en ook coach van der Wielen
die tussen tijds deze jonge meiden als vader figuur ...eeehehhh
solly Rene ....
als coach over genomen heeft toen Robin effe niet kon.
hier onder me relaas met deze twee.



LuluHoops - coach van der Wielen ... nu coach Hollander terug is en je kijkt van af de kant toe ... eeehh wat zegt deze beker winst ...
de winst van Carla de Liefde Troffe voor u
Coach van der Wielen - ik vind dat we al van af begin seizoen al goed beezig zijn.dat zie je ook in deze wed. terug.ze kunnen vechten ... rebounden ....verdeidigen en zo zie je dat zij een team zijn.
was misschien niet al van af begin grandioos ... maar ze hadden wel de juiste instelling.kijk ... als de verschil 10p. is en jaaa... dan zie je ze
niet in paniek raken en staan goed te spelen ik ben erg trots op
deze meiden.
LuluHoops - u geeft het beetje aan .. wat was het verschil tussen de eerste helft en de tweede helft ....
Coach van der Wielen - was een beetje staatisch wat ze deden. de eerste kwart zag je dat ze wat schores hadden van uit wat transitioen er werd stil gestaan en niet bewogen optimaal , maar Robin heeft in de rust alle puntjes op de i .... gezet .. dan zie je eigenlijk dat ze in derde kwart
helemaal over Landsmeer heen liepen en in de vierde kwart hebben ze slim uitgespeeld en dat is prima.
LuluHoops - mag ik beetje concluderen dat Robin weer op de bank zit na een gevecht met een akelige ziekte en dat dan een boost is geweest voor de meiden ...
Coach van der Wielen - dat denk ik wel een beetje . kijk wat er is gebeurd met Batauwe in de laatste paar jaaren was hij betrokken bij geweest en het
is zijn concept en goed ondersteunt door een goede organistatie.
dat ik dan effe ingestapt heb en zijn lijn hebt door gezet en dan zie je heden avond zo een wed. dan loop ik voor op en ben erg blij.
LuluHoops - eeehhhh ... in plaats van twee pliskes ... worden er dat dan drie ....... wahahahhahaha ....
Coach van der Wielen - eeehhhh.. wahaahahhaah .... misschien worden dat dan vier of vijf .... wahahahahah ....
LuluHoops - wahahhaah ... dat waren me vragen .. dank je wel
Coach van der Wielen - graag gedaan.



LuluHoops - ben nu met coach Hollander .. die felicitaties in ontvangst heeft genomen ... eeh coach ... hoe voelt het nu om terug te zijn ....
Coach Hollander - eehhh ... terug .. dat was twee weken terug geweest en
dat was effe lastig geweest voor de ploeg en dat is nu een complimment aan de meiden dat ze deze wed. en de Carla de Liefde Troffe winnen.
LuluHoops - eeehhhh ... coach Hollander .. na een lastige gevecht met een ziekte ben je weer terug was dat een boost voor de meiden ..
Coach Hollander - .... nou denk dat het nog lastiger is voor deze meiden
dat het juist het niet makkelijker op maakt. dit is een overwinning
die zij hebben waar gemaakt ... wij hebben het beetje gestuurd
en faciliteert met wat ochtend trainingen en zo maar de rest is van deze meiden groep zelf.
LuluHoops - wat ik zag ... de eerste helft .. tamme ... mindere Bemmel
hoe kwam dat
Coach Hollander - denk dat ......... eehh taktisch deed Landsmeer
heel erg goed en dat is hun complimment en denk dat het daar door kwam
LuluHoops - wat zei je dan in de kleed kamer .. want de tweede helft was
een openbaring voor Bemmel
Coach Hollander - dat wa s afgelopen woensdag avond ook tegen
Katwijk zelfde en zag dat ze meer energie konden brengen eenige wat ik
gedaan heb is de verantwoording neer leggen bij de speelsters die
dat verantwoordelijkheid moeten nemen. ze moesten heel erg diep gaan mijn meiden want wij hebben veel meer hoge tempo gespeeld dan Landsmeer
dat is denk ik wel een reden om te noemen waarom wij deze troffe hebben gewonnen
LuluHoops - wat ik zag .. van af de kant .. misschien de kenners en de fans ook dat je garielle uit haalde en weer in bracht en zo voort , maar jannel ... niet .. zij heeft 40 min. lang gespeeld
Coach Hollander - dat klopt zag je goed. wat ik zag was dat zij wel die aanvallende veel meer inbracht dan wat we als ploeg niet deden .
de speelster sop de bank hebben die aanvallende kwaliteiten niet op dat momment en ik heb er voor gekozen om die aanvallende kwaliteit te behouden op het veld. dat fysieke vermogen van haar en harde werken ... ontdanks dat het team wat minder was .. dat zij dan achter de team op staat en dan win je zo een wed.
LuluHoops - gieren de zeenuwen dor je lichaam heen als het puntje ... puntje blijft
Coach Hollander - nou bij mij niet hoor. zij zijn beezig met wed. te winnen
ik ben beezig met stap en stap voor uit te gaan en op dat momment
denk je daar niet aan
LuluHoops - corrigeer me effe .... als ik verkeerd heb... we staan pal achter de Carla de Liefde Troffe ... beker met ooren ... is dit de
eerste beker die je wint
Coach Hollander - yepp .. dit is de eerste beker die wij winnen
in Bemmel.dit is een enorm compliment voor iedereen en de bestuurders
die dit mogelijk hebben gemaakt. dat is niet zo maar dat de speelsters zelf kiezen om bij ons te spelen en dat doen ze niet zo maar en zien dat bestuurlijk iets goeds staat en rene die inspring en tanja die begin seizoen mee heeft gespeeld .. dit is een enorme cadeau voor iedereen
LuluHoops - hoe beb jij nu na wat rust en uur verder
Coach Hollander - rustig .. ik ga lekker naar huis met me zoontje
ga lekker eten en drinken en dan naar de play offs en dit is iets voor de team.
LuluHoops - ben persoonlijk erg blij je weer te zien coachen op de basketball veld .. fijn dat jer er weer bent robin .......
Coach Hollander - ja dank je wel.


Ik bedank alle beide coaches voor hun tijd en energie voor mijn site


Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten