zondag 29 april 2012

Ik Ben Trots Op Me Jongens Deel 2


Ik kan niet vaak genoeg zeggen dat ik trots ben op me jongens
OBC JU22-1 team, waar ik deze ezels  eigenwijze jochies volwaasen zag
worden. Nu ze bijna volwassen zijn geworden doet het me pijn ........................
dat ik ze moet gaan verlaten ........................................
..................................

Zucht ... het zij zo en is het leven nie waar. Kleine jochie worden groot en winnen
de wedstrijden op karakter. Ook al speel je slecht en kom je 10p achter met nog een periode
te spelen en je hebt een sms gekregen dat Nederweert uit in en tegen Werkendam ....
Virtus ... dus ... verloren heeft .......... moet je dus zien te voor komen dat de kopjes
naar beneden gaan hangen. Te weten dat de derde kwart met nog 0.019999 ... sec ...
te gaan of zo iets dat Oosterhout bal mag uit nemen van uit hun eindlijn
en de bal na de inworp  met een helse poging alles of niets ... schot .....
hooooooooooooooooogggg ......................  swissssssss .... in onze basket beland
dan .................................. 
staat de tijd stil hier in Oss in de Ruivert met hutje mutje vol aan aanhag
er was geen plek meer over op de tribunes ... waar de familie en de liefdes van me jongesn
als een blok en de club ook achter me jongens stonden ... tjaaaa ... dan is het erg
lastig om nog een volle laatste periode te gaan spelen en de 10p ongedaan te maken.

Ik Ben Trots Op Me Jongens  .....................
ze hebben 24 p gemaakt in de laatste kwart en wonnen deze helse wed. tegen
Oosterhout met 74 - 70 ................................................
..............................
me woorden vallen in me keel nou en niets anders dan te zeggen
jongens ik ben torts op jullie en dus
volgende week zondag om 10.00 uur in en tegen Heeze
is de kampioens wed.

Iedereen is uitgenoodigd om met ons mee te gaan die basktball lief en warm hartje toe draagd



Door LuluHoops

1 opmerking:

  1. Maar natuurlijk ben ik ok trots op Maarten en zijn pa .............
    die voor mij al mijn wed. op namen en Maarten mij van belangerijke info voorzag
    vooral tijdens de wedstrijden ....waar ik meer waarde aan hecht dan
    de stats na de wedstrijden op papier.

    Maarten en pa ... ben trots op jullie voor je tijd en energie en snelheid dit seizoen

    gr. hasan

    BeantwoordenVerwijderen