maandag 16 april 2012

Passie En Liefde Overwint Alles

Het is weer maandag en is het koffie ...... zwart graag en heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel
Dat ik trots ben op mijn jongens .. dat had ik al gezegd nie waar.
Oplettende lezers weten het meteen waar ik over heb , maar op zondag uit tegen
de nr. twee van de comp. waar we drie weken gelden met 32 punten verschil
hun met de grond gelijk hadden gemaakt ........... was het dus gisteren ... lees
zondag morgen om 11.30 uur in nederweert ... de return van de clashh van de titans
waar de jongens van nederweeret ons op stonden te wachten.

Misschien wil ik te veel en vraag ik te veel van me jongens dan dat ze kunnen geven.
Het is groot verschil tussen de wed. thuis met me jongens en uit spelen met me jongens.
Dus jullie snappen het al ........... we kregen ook op onze broek met 17 punten verschil.
Ach ...... heb de flink de pest in ........... en maar klagen dat de scheids niet floot ......
en tegen floot ........ in plaats van de bal als nog te pakken en in het netje te flikkeren
en niet jammeren en de boyzzz van nederweert wel snel bal op pakken en fast braeks
om onze oren ... flits .... flits ... dan verdien je ook niet te winnen.

Daar gaat me droom .... in diggelen .........
maar ach ........ dit is niks bij het nieuws dat ik hoorde op zaterdag avond na de inval wedstrijd
die ik floot in Rosmalen. Een jonge collega belde me op zaterdag morge met het mededeling
dat hij ziek was en zo klonk hij ook door de telefoon en of ik zaterdag avond zijn wed.
dames promo kon overnemen in Rosmalen tussen The Balck Eagles --- Cangeroes.
Voor de eene ploeg gaat het om de aansluiten bij top 4  niet te verliezen en dus de
play offs voor de final four en voor de andere  de degeradatie nood in zicht komt en ja
daar staat heel wat op het spel en wat schets mijn verbazing .............
ik stond alleen te fluiten ......................
...................................................................................

Soorry hoor maar ............. dit gaat te ver vind ik. niemand maar dan ook niemand wil zo een wed.
alleen fluiten en toch laat mijn collega uit de rayon  .... mij insteek.
Weet niet wie of wat voor deze debacel verantwoordelijk is ............ is dit nou
Master Plan Arbritrage ............ waar de gurus ooo zoooo ... over bakkelein.
Dit hoeft van mij niet en zekers niet de clubs die landelijke niveau spelen en voor de scheidsen betalen en zij
verdienen zekers serieus genomen dienen te worden.
Waar hebben we hier over ...................... over de een na de hoogste niveau dames hier in Nederland
waar de toekomstige sterren van de nationale oranje team dames hun eerste stappen
maken op semi profesionele niveau..

Ach .............. ik zeik maar weer. Ik moet me mond dicht houden en gaan fluiten en zo niet
op zouten aub. Misschien doe ik dat wel na deze weekend.

Dit is maar niks vergeleken bij de nieuws  die ik hoorde na de wed. in de gezellie kantine daar in de Hazelaar
de ouders waren daar om te kijken naar hun dochter Marichelle ......die bij Cangeroes speelt.
Zij en haar vriend Bob ............ ik ken ze al wat langer en ook een beetje naast het parket.
Ze woonden gezellig samen en hadden een huis in Amsterdam en speelden in dezelfde club
Marichelle bij de dames en Bob na wat omzwervingen her en der bij de mannen team van
Cangeroes. Maar ik hoorde dat Bob was ernstig ziek al een tijdje en hij nu op deze jonge leeftijd
zich sterk hield tegen over om deze ziekte te over winnen en Marichelle kreeg ook te horen
ook in die moeijlijke tijd dat zij ook ziek was  .......................................................

Dit verzien je niet ............ twee jongen mensen die ziels veel van elkaar houden en elkaar gevonden
hebben en naast studie ook een huisje .. boompje ... beestje .... hadden en zo nog veel meer om elkaar
gaven en dat was te zien en zij straalden dat ook uit.
Na wat ik dus mee gemaakt had en me pilske in me hand had toen ik dat nieuws te horen kreeg
.........................................................................................................................................................
.....................................................................

dan staat de tijd stil. wat hebben en wie hebben deze twee jonge bloesems kwaad gedaan dat zij dit over hun kregen gestrooid ............ dat zij dit op deze jonge leeftijd mee moeten maken.
Ik bid tot god ................. wie of welek dat ook moge zijn .................. dat Bob en Marichelle
weer gelukkig en gezond zijn en elkaar weer lekker in de armen kunnen  nemen en
elkaar weer lief hebben en elkaar weer met die verliefde blikken in de ogen kunnen kijken.
Bob en Marichelle ............ van uit deze plaats ..... heel veel sterkte en veel moed en geduld samen.
Elkaar lief hebben en voor vechten en deze donderse ziekte overwinnen.
Jullie zijn jong en geloof in de liefde die jullie samen laten zien. Liefde overwint alles
en ik bid tot god dat jullie gelukkig en gezond weer samen naar de toekomst kunnen kijken
en deze passie en liefde ook voor basketball ... zekers met mij , maar met de andere basketball familie der Nederlanden  kunnen delen en ik zekers wel ... van jullie passie heel veel plezier nog steeds kan uithalen.



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten