woensdag 22 augustus 2012

Eigenwijze Rot Joch ....... !!!!



Eigenlijk is het te warm en te heet woor de woorden wat hier onder geschreven staat
en die is wederom gedaan door de onder getekende.

Van waar deze bezieling ..... nou kreeg te hooren dat ik maar eens fatsoenlijk Nederlands
moest gaan schrijven en dat kwam van een geweldigge coach wat ik heel erg
zeer wardeer en hij is een van de twee coaches hier in Nederland waar ik zeer
groot respeckt voor heb en hij .............. staat boven aan mijn lijstje en
wie ben ik dan om daar een kleine woord er tussen krijgen om hem tegen te
spreken.

Is het misschien dit mijn eigenwijze medium is waar bij ik op mijn eigenwijze manier
mijn gedachtens weer geef en dat staat ook met groot letters boven aan deze
eigenwijze web ... blog site. Ik hanter geen censuur en iedereen mag dan ook al zijn / haar
reaktie ook plaatsen als weer woord van wat ik allemaal zeg hier op deze blog site
van iemand die een eigenwijze rot joh ..... lijkt.

Mijn goede vriend en me alter ego ... die weet als ik tegen jullie allemaal zeg  dat

ik haat om achteraf gelijk te krijgen ................

Daar  koop ik niks voor en weet niet of jullie tussen al deze regels door ook kunnen lezen
van wat ik schrijf over bepaalde zaken die ik zie en mee maak en daar jullie informeer
op mijn wijze dan , als ik iets zeg dan zeg ik ook er bij wat ik denk dat het de mogelijke oplossing
zou zijn en dus niet alleen maar negative commentaar geven en met iedeeen komen.

Dat is een schrijf wijze . Daar kan je voor zijn maar ook tegen en als iedere keer ik dan een
basketball wed. zie en het gaat fout om een benullige reden , waar je het ziet aankomen
dan moet je als coach zijnde op tijd ingrijpen. Immers je stapt het parket op om
de wed. te winnen ...............  toch ......
Nou dan .... dan doe je alles om die wed. te winnen.
Niet als een eigenwijze rot joh ....   je zin door drukken en de wed. verliezen.
Jammer van de arbeid van je spelers / speelsters ... jammer van de uitzinnige fans op de banken
jammer van de inzet van je staf .. jammer voor de inzet van je bond ... jammer voor
het geld die gespendeert zijn om hier te staan  ............ je zet al dit op zij en je houd vast
aan je oude ideaalen .

Snap je het nog steeds niet dan .................   zal ik dan maar me een voorbeeld uitleggen
waar ik over heb en misschien men and women .... in basketball wereld mij beter
begerijpt. In de stukjes hier onder  .. had ik een paar voorbeelden aangehaald en
weet niet of toeval is en het treft dan ook iedere keer mij dan of is het te maken
dat ik op en rond de velden veel basketball zie en kijk ook
veel basketball op top niveau op de TV.
Eeeeeeehhhhh ... top basketball is bij mij pertinnent geen NBA.

Dus  de rest begerijpen jullie wel.

Op Diensdag avond 21-08-2012 was de kwalificatie wedstrijd voor de EK 2013 in
Slovenie en zo als de oranje mannen zijn Turkije en Italie zitten samen in dezelfde poule en
juuuuust jaaa  ... op Diensdag avond was de treffen in Italie tussen de beide landen.
Effe voor jullie info , anders missen jullie de inhoud waar het echt om gaat.
Turkije de   .... 12 Gigant Men ..... zo worden de mannen team genoemd in Turkije
die zijn aan het verjongen en spelers als Hidayet Turkoglu ... Hedo ... doet niet mee en
Omer asik ...... Enes Kanter .....  Mehmet Okur ... Memo .... deze allen  in de NBA
en zekers de spel verdeler van Turkije  Kerem Tunceri en de shooting forward
Omer Onan .. nou als die allen niet mee doen   wie dan wel  zou je je afvragen en toch
zijn er de jonge honden die aankomend tallent zijn en gedraftt zijn door NBA en
dus na de eerste overwinning tegen Wit - Rusland thuis in Ankara ging Turkije op bezoek bij
de Azuri Blauw in en op Sardinie en te weten dat Azuri Blauw zijn twee wed. gewonen heeft
en de nummer 1 plek in deze groep is in geding.

Als je weet dat Azuri Blauw erg hot is en alles raak schiet achter de 3p. lijn vandaan
dan weet je dat je uit moet kijken voor Danilo Gallinari  of   Luigi Datome  of de
snelle guard  en nep Azuri Blauw .... Daniel Hackett .. speelt dus met Azuri Blauw paspoort
en zekers de rebound kracht van Marco Cusin .

Daar tegen over zijn de jonge honden van 12 Gigant Men .. aangevoerd door
Emir Preldzic .... Ilkan Karaman ... gedraft dus door NBA ... Izzet Turkyilmaz of zijn de
ervaren spelers als   ..Sinan Guler .... Kerem Gonlum ..... Semih Erdem .... of Ender Arslan
de remedie voor snelle spel en schot kracht van Azuri Blauw.
Als we weten dat befaamde coach Bogdan Tanjevic .. deze jonge honden van 12 Gigant Men ...
moet leren hoe ze dit soort wed. tegen dit  soort teams aan het goede einde moeten brengen.

De wed. is in handen van de Turkse team en dat van af begin tot aan het einde bijna.
Italie komt absoluut niet voor in de wed. en Turkije dicteert onder de borden met goede
wel overwogen aanvallen en Semih Erden en Ilkan Karaman gebruiken onder de borden
en op 4 positie plek komt dan ervaring van Kerem Gonlum goed van pas en
als we de laatste 5 min. van deze wed. naderen is Turkije voor met 7 punten en ik denk
nu geen domme dingen doen en deze wed. als een kaars uit laten gaan.
Maar nee hoor ......  als we dan minuut  verder zijn ..... is die voorsprong weg .... en nog maar
4 m,in. te gaan is het gelijk 64 - 64.

Nu vraag ik me af wat een ervaren coach als Tanjevic denkt als je voorsprong als sneeuw in de zon
verpulverd word door Azuri Blauw. Juuuuust jaaa ... dan pak je effe een time out 
toch ............... 
Nee .... hij niet ... en van af dat momment  is huilen met de pet op en de jonge spelers en de ervaren rotten bij Turkije maken blunders van hun leven die ze nooit maken en schieten
 Danillo en Luigi  ... de 12 Gigant Men   .. tot de 12  midget men en de ervaren coach
Tanjevic doet absoluut niet. In pak weg  TWEEEEEEEEEEEE MINUUTEN
was daar een run van 18 - 1 voor Italie  en pak je in de laatste min. van de wed. een time - out
en zie je op het schoore bord dat Italie 7 punten voor staat.

Hier schieten bij mij alle woorden te kort en maar vast houden aan je ideaalen en je
spelers in angst op het veld laten blunderen terwijl je deze wed. had moeten winnen en
de mokker slag had toe moeten brengen bij de Azuri Blauw.

Wacht effe ...... volgens mij had ik deze film al een keer eerder gezien ....
waar was dat ook al weer ............. hmmmmmmmmmm .... waar was ik afgelopen week einde
was 40 graden buiten en ik vertoefde ergens in een sporthal ergens ver weg
kijkend ook naar een zeer ervaren coach en persoon is die tweede op mijn lijstje staat
die ik heel erg respecteer en toch zie ik dit soor blunders begaan word.

Vertelt u maar aub. aan mij wie gelijk heeft of wat belangerijk is .... je eigen ego of
de resultaat voor je team en winst in elke wedstrijd of
ben ik  dan een eigenwijze rot joh .................................



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten