zondag 12 augustus 2012

Looouuuvee ..... This Game






Wat een belevenis ...... Basketball  .. u gotta loooouvvveee ... this game ...

Mijn hemel  ... zou iemand mij willen zeggen wat ik en waarschijnlijk u doet binnen
het is een lekkel weertje buiten .. zo bijna 30 graden en we zitten binnen te
kijken naar een beeld al de niet plat op den muur .. naar iets oranjesss
die door een ringetje me een netje er onder er door gaat en alles en iedereen
daar een moord voor doet ............  basketball dus .

Wij hebben me zijn alle getuige van geweest op Zaterdag avond van de winst van
de team USA van de vrouwen .. die maar een kwart lastig hadden tegen Les Bleus
al la Celine Dumerc ..  classicsss gevolgd werd dor Yacoubu en consorten.

Ach ..... voor die geene die het niet weten .. schroll gaaaauww naar benden en lees een
van me stukjes hier onder wat ik hier mee bedoel.
Waar heb ik dan over .. nou dat Frankrijk geen partij is op heden daagse basketball
voor team USA . bij de dames.
Dat Rusland en  Turkije de twee landen zijn om ze wat lastiger te kunnen maken
op heden daagse basketball.

Turkije ... want .....  9 van de 12 spelers van team USA .. spelen nog steeds in de
Turkse comp. en  iedereen kent elkaar door en door. het eenige verschil is dat
de meiden van de Fairy Tailers ...... Turkije dus een goede generatie hebben te
pakken na 50 jaar en de kracht patsers van team USA. zijn dus 50 jaar vooruit.

Rusland .... want ...  de ervaring van Rusland meer is dan die van Turkije en
team USA. speelt met een center en dat is Sylivia Fowles. zij is de eenige center
van dat team. De rest zijn flaying highersssssss .... en bij Rusland ..... de centers als
Osipova ..... daaaamenddddd ... blue eye`sszzzzzz  ...... Vieru .....    Grishaeva
waar Korstin ook goed op die plek zeer goed uit de voeten kan.

Maaarreeee .. zo als al eerder gezegd in een van me stukjes hier onder  .....
heeft Rusland slim gespeeld in de poule fases om tegen Turkije uit te kunnen komen
in de kwart finales en dus een aantal wed. in mijn oogen wat minder hard gespeeld
en zo dus via Turkije ........ de halve finales te beriken.

Nou Turkije in hun geval ... de eerste keer op dit niveau en denken dat ze de hele
wereld aan kunnen en kom maar op Rusland zeiden in de kwart finales en als ik
dan weer zie dat de bonds coach`s niet leren van hun fouten die ze al twee keer
eerder hebben gemaakt ................. dan zie ik dat een weeeeeeeergalooooooooossss
Becky Hammon ................ alles en iedereen bedient van de Russische centers onder
de borden in de wed. tegen Turkije .............. dan zeg je dat het aan kwam op de laatste
twee vrije worpen in die wed. tegen Rusland en dan giert je adrealine en spanning
door je jonge lijf ... als The Q ...... Off Turkey ... dan die ballen mist ....
dan sta je met lege handen en verlies je de wed.

Wat nou die vrije worpen ... wat nou die call van de reff. die je niet mee krijgt ..........
coach Ceyhun Yildizoglu ............... de geheeeeeeeeeeeeeeeeele wed.
heb je Birsel Vardarli op de kop van de 3p. lijn  .... heen en weer laten  dribbelen
en de screens op die middel lijn waar de beste center die je tot je beschikking had
die alle ballen feiloos raakt schiet van af de kop van de bucket ..
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .... die staat dan op de kop 3p. lijn en als zij afrolt
dan komt zij een speeedy guard ... Beckky Hammon  .. of een forward tegen
en dan heb je balverlies en of je een seconde of 3 a 4 om een NOOD SCHOT
te forceren.

Heeft u gezien hoe Frankrijk dat gedaan had .............. Yacoubu en Guruda die
plakten op de twee elleboogen en Celline Dumerc ..... die
was weeeeeeeeeeergaloos en zo won Frankrijk die halve finale van Rusland
en Jij niet de kwart finale wed. en zo sta je weer met lege handen.

Jaaaaaaaaaaaaaaaa ... ik ben er ook trots op de prestaties van je team die na 50 jaar
weer mee deden , maar je had en moet meer uit moeten halen en soms moet je
slim zijn in je poule wedstijden om je angst gegener ....... waar je dus toch wat te kort komt
te ontwijken. Daar voor kom je ervaring te kort beste coach.

Ik kan niet meer maken dan wat ik zie van af de kant en jaaaaaaaaaaaaaaa ......
het is makkelijk om commentaar te hebben van af de kant.
Maar zo als ik altijd zeg ......... feiten en de cijfers die liegen niet en ik kan niet
zo maar voorbij laten gaan van wat ik zie en heb hekel aan de coaches die
maar eigenwijs zijn en niet leren van hun fouten , maar ach ..... als ieamand zich aangesprooken
voelt ................ dan weet iedereen mij te vinden en dan leg ik het wel uit met een
koud lekkel pilske er bij waarom ik deze zinnnen schrijf.

Helaas kan ik niks meer dan dat schrijven over de finale van de dames basketbal
van London 2012.
Ook voor Frankrijk geld ............... de koek was op en die hadden ze opgegeten in de halve finale
tegen Rusland en als je koek op is dan walsen de team USA over je heen.
De halve finale tussen Rusland en Frankrijk .......... tjaaaaaaaaaaaaa .... daar was de koek op
voor Rusland en die hadden ze ook opgegeten tegen Turkije.
Ik had dus een weeeeeeeeeeeeergalooooss Becky Hammon gezien in de kwart finale en
Osipova ..... maar in de halve finale tegen Frankrijk ............... was Becky Hammon
.................................................................
......................................................
waar was ze .. nergens en dan verlies je.

Voor jullie info de finale USA --- FRA ----- 86-50.
De bronzen plak wed.    AUS --- RUS ----- 83 - 74

Wat schets mijn verbazing ... omdat Frankrijk me centres speelt .........
de geheeeeeeele toernooi zag ik Sylvia Fowles niet bij Team USA.
zij is dus de eenige pivot speler ....een center dus in dat team en prompttttt ..
Sylvia Fowels on the court ...... tegen Frankrijk

Nou ik houd van coaches die opletten .......... geweldig coach    Auriemma .....
maar daar in zijn de Amerikaanen goed in. Goed bij de les en geen toeval.

Rest mij nog te zeggen alles is verdient gewonnen en feliciteer de team USA
met gold medal.

De verkeerde interpertaties en aannames van hier boven geschreven .............
is je eigen schuld.





Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten