maandag 20 augustus 2012

To ( B ) P .......... Basketball Land .....



Waarom ben ik nou elke keer synisch en negatief
Vertelt u mij maar waarom dat zo is.
Ik kan een poging wagen , maar heeft u daar zin in om al die negatieve woorden van uit
deze luie stoel over u heen laten te komen ??????

Nou ...... moet wel denk ik want iedereen om me heen worden er schoon ziek van mijn negatieve uitlaatingen ... toch , maar men and women die mij zien vraagen ook mijn  meening
over hoop zaken en vooral over de wedstrijden waar deze weekend vol op
te zien waren in Amsterdam in Sporthallen Zuid.
Zo als we allen weten is daar dus afelopen Vrijdag de jeugd WK begonnen voor de Meiden
U17 en dat zijn in praktijk medels van 15 ...16 .... 17 jaar oud en wij met zijn alle
vinden leuk om daar naar te kijken.

Moet wel  want dat zijn onze toekomst der naties en moeten op deze jonge leeftijd een
top of was en is het een Tob ...................  sport bedrijven.
Wie verzint nou om in de zinderende hitte  buiten 35 graaden is en dan moet je voor stellen
dat in de sporthal al gauwwww ... 40 graaden is , waar men in Sporthallen Zuid
geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ............ airco hebben.
Dan doet de bobo`s van FIBA ..... ook erg nar ...... noooooooooooooooooouuu wayyyyyyyyy
dear mister Local Organisation ... that`s the ruuuuuulesss of FIBA.
Take it or Leave it ................ en dan wonderen we
dat als je bijna 38 min. lang geprest hebt  in de wed. je dan adem en lucht en adrealine en
hoop en wil en ............ weet ik veel wat te kort komt ............
coach ..... mag ik er uit   ... alsjeblieft  .... neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee   meid
ge moet die bal in flikkeren anders verliezen we de wed.

Nou die wed. had u .. beste coach ..... wie dan ook .... al verloren.
Als je goed begint in de wed. en ge schoort 8 punten in de eerste 3 min. van de kwart en dan stoooooooookt het ... en gij en gijzzzzz team en de jonge meiden schooren niks meer
na die 3 begin min. van de wed. en gij zit doeloos te kijken hoe je jonge speeslters die al een EK in de beenen hebben alles missen gij doet niks om de tegenstanders run te stoppen  ....
zo komt de tegenstander veel punten voor en gij laats niks van je ideaalen  prijs weg geven
nou dan begint de volgende periode in de wed. en je ziet moedeloos van af de zij kant te kijken
en gijz jonge meiden schooren eerste 6 min. in die kwart ook niet en gij hebt alles en
iedereen die op de wissel bank zit al 10 x gewisseld .............. en die brengen niks ....
als je kon had je .... je assistent die ook mee zit te mede leven met die jonge meiden
die wilde je ook in wissellen van ................ juuungennn .... ga maar ... misschien schiet gij
ook twee ballen raak , maar daarin is FIBA  onverbiddelijk ... gij mag niet assitent coach
in wisselen beste coach ............ en je zit doeloos te kijken en misschien he ..............
misschien ................ er is iets van een regel die zegt dat je 1 min. lang effe op
adem mag komen op de bank. Zo dat je jonge meiden die adrealine effetjes kwijt zijn.
Tot rust kunnen komen. Slok water wonderen doet in deze sauna der FIBA  regels.

Dan wonderen u en ikke en de 12000 pappa`s en mamma`s en de buuuff vrouwe en de
school jufff ook  niet dat je besslissende meiden in je team die de schoores moeten
gaan maken ... paniek veroorzaaken .... dat waren je de woorden die ik hoorde
dat er geschreven werd op de basketball web sites die wel een akreditatiesss haden
en ook de juiste sterkte camera lens er bij zich hadden.

Want mijn fotograaf   zo als ikke ook een   HOBBY JOURNALIST  waar basketball promotie
in de hart gegrift zijn  ,
mag GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NNNNNN ............... foto`s maken.
Ja .... als jullie het niet wisten .... het staat met groooooot letters boven aan mijn web site
eeehhh ... blog site ......... dat ik geen journalistiek achter grond heb en dit alles doe
voor de liefde voor deze geweldigge sport en verspreiden hier van.
Ja ........... u hebt te maken met mijn eigenwijze kijk op basketball , maar dan wel iedereen
respecterend en oprecht dingen weer geven.

Ik    ...................  laat ik maar niet schrijven .....  dingen    bessilst worden en niet terug gereageerd worden.
Een simpel antwoord als neeeeu ... wij vinden u niet goed genoeg. Dan weet ik mijn plaats weer
Waar we dan buiten vercooooooooooooling zoeken tussen de wed. door en iedereen ziet mij staan en komen op mij af en vraagen mijn meening over bepaalde zaken ..............
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  .... ik ben luid en duidelijk aanweezig om mijn kijk op basketball te
verkondigen en u beste coach loopt er veeeeeeeel langer mee op de parketten rond deze aardbol
en hebt heel veel gezien en mee gemaakt en u zult wel gelijk hebben in de beslissingen
die u neemt , maar als u telkens weer dezelfde fout maakt in de oogen van mij en misschien
van velen .... dan kost het u de wedstrijd die u wel had MOETEN WINNEN en KON
winnen beste coach en is erg makkelijk te zeggen dat je twee beste speelster stress
veroorzaakten en in paniek raakten. Als je iets van 15 min. lang niet schoort
en gij hebt al je wissel speeeelsters al gebruikt dan is misschien een time ot wel op zijn plaats
om de jonge meiden rust te geven , waar in zij dit soort wed. voor eerste keer spelen met
zoooooooo veel publiek er bij op dit niveau. Dan moet u opstaan met uwer  ervaring
om misschien die jonge meid effe over de bol te aaien en als vaderlijke ... intenties haar
weer op adem kan laten komen en die glinster in haar oogen weer te voorschij kan komen
zo dat haar echte vader aan de andere kant van het veld trots op haar zult zijn
en buuuuuuuf vrouwe ook met haar klas genootjes  allemaal in oranje gekleurd.

Neeeuuuu  .... fast houden in uwer ideaalen en dat heeft deze mooie landje ook nog
de kwalificatie gekost voor de EK 2013 straks in Frankrijk. U hield vast aan uwer
ideaalen en zo dat je speelster die punten moesten maken .. alle ballen
mis schooten in die belangerijke wedstrijden en u nam weer geen time out.
Ik vraag me af ... hoe lang dit volgehouden word , maar ............ u hebt u zelf al
bewezen en ikke .................. mijn trainer A portefolio is 2 x toe afgekeurd en ik ben
niks een oude grijze nu met een andere immage .....  die iedereen lastig valt met zijn eigenwijze
woorden en iedereen in mijn omtrek daar niet blij van worden en
dat ik NEGATIEF BEN ........................

Is dit nou top sportland in wording   ??????
Ja .... denk het wel nie waar. Het is altijd vallen en opstaan en door gaan en deze woorden van deze oude grijze eigenwijze duif    ...... doet er niks aan de geweldige happening in Amsterdam waar
wij aan de wereld laten zien dat Holland wel een WK. kan organiseren en dat in de
zinderende hitte. Dit doet niks aan de inzet van de veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
vrijwilgers die deze happening doen slagen en als dat nou opgepakt word door onze
jonge meiden die de toekomst zullen zijn van dames basketball in Nederland  ..
dan kunne de mannen hier een voorbeeld aan nemen en alle
ego aan de kant schuiven en spelen als team en niet zich zelf profileren

Een team zijn ............... dat maakt je een land een top sportland  in wording en wij gaan
terug naar de glorie tijd van wel eer.

De aannames en de interpertaties van hier boven  .... is je eigen schuld nog maals
Voor de rest .... weet iedereen mij te bereiken.





Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten