woensdag 1 augustus 2012

Vers Van De Perss ....


Het is leeeeeeeeeekkeell weertje buiten ... wat doe ik en u dan binnen ....
u hebt de tijd vrij gemaakt om me eigenwijze blog site te bezoeken en dusssss
bent u binnen.

Ga toch ergens een terrasje op zoeken aub.
Doe voor mij maar een lekkel koud kriekjeeeeeeeeee  ....... van de tap aub.

Maar ach .... de Olyimpische Droom gaat verder nie waar en bij de dames basketball
der droomen van The Fairy Tailers der Turken is heden avond de
hormoonen maffia met gespierde meiden uit  de USA  de tegenstander en als u die wed.
LIVE op den TV wilt zien .... nou bij mij kooookerelt de heerlijke turkse thee
van de pot en u bent van harte welkom.
De wed. begint .........  om 23.15 uur Ned. tijd.
Tjaaaaaaaaa ... in London is het dan pas 22.15 h. en welke gek heeft verzonnen
dat je na 22.00h een wed. moet nog gaan laten beginnen  .............

Laat maar gaan aub. te warm voor om daar een eigenwijze meening er op los te laten.
Dan krijgt u van mij de resultaaten van Woensdag 1 Aug.
Daaamendddd... de zomer is vast voor bij en nu beezig de wed.
tussen GBR.--  RUS. ... stand ..... voogel het zelf uit jaaaa ....

in Goep B gespeeld
AUS -- BRA --- 67-61
CAN -- FRA --- 60-64.

Ikke denken dat Rusland korte metten maakt van Groot - Brittanie en dus
heeft AUS . een goede zet gedaan om te winnen van BRA.
Die zag dat CAN . verloor dus .

In Groep A  gespeeld
CHI -- ANG --- 76-52
dus gaat het eigenlijk om wat de Turkse Fairy Tailers doen heden avond tegen USA
of laten ze deze wed. schieten en de wed. tegen CHI.  zal dan doorslag geven voor
de groeps tweede in deze poule A.

Woensdag avond is dan om 21.00h Ned. tijd wed.
CEZ-- CRO ....... die wed. is curiaciaal voor beide ploegen voor de vierde plek
en de kraaaaaaker van de Poule A is dan zo als gezegd tussen de hormoonen maffia
eehh ... solly ... ik sugreeeeer niks .. laat ik daar duidelijk in zijn.
Gezien mijn ervaringen in de sport school die ik bezoek en de kracht trainingen die ik zie
en spier bundels die gevormd zijn .............. een VROUW  OF EEN MAN ...
je krijgt noooooit zo veel spier massa alleen maar trekken aan de zwaare gewichten
om die te onder steunnen MOET JE EEN SUPLLEMENT ER BIJ DRINKEN EN GEBRUIKEN

Tjaaaaaaaaaaaaaa ... nog maals ik sugreeeer niks ... ik constateer alleen maar UIT
MIJN EIGEN ERVARINGEN.

Eeeeehhh .. de wed. USA -- TUR  is om 23.15 h Ned. tijd.
Verkeerde interpetaties van hier boven geschreven ..............
is je eigen shuld.


Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten