dinsdag 7 augustus 2012

Olympische Gedachtens


Je bent dus zo ver na de stuk hier boven .. als je nog niet weg geklikt hebt
om verder mijn onzin verhaal verder te lezen.

Als we dan zo ver zijn dat het om de knikkers gaan .... eeehhh Basketball
daar heb ik het over, vraag ik me aller eerst af wat de teams doen als Nigeria en
Tunesie .. bij de O.S.

Met alle respeckt voor iedereen , maar ... daar had een van de Europeese land moeten spelen.
Waar dan in wereld naast Noord en Zuid Amerika .. is basketball op zo een hoog niveau
........................................
Juist ja ... Europa en er mag maar 5 teaams ....   landen mee doen aan O.S. of een WK.
Zout op aub. Ga een eindje fietsen.
Je betaal je bont en blaauw aan de tickets om basketball om top niveau te zien
wat krijg je dan voorgeschoteld ...... USA  tegen Tunesie ..
iets van hier heb je de bal .. ik sta vooral niet in de weg .... flikker maar in het netje
en dan breekt USA ... alle records aan punten in een wed.

Eeeehhhhhh  .... mag ik aub.  aub.  aub. .... met je op de foto Kobe ... ??????
Not now ... my fan .... the gonggg is sounded yet .....  afther the game .... maybe ..

Is dat nou basketball waar FIBA op hoopt ......
Daar had in plaats van Nigeria of Tunesie .....  Turkije moeten staan ... of Griekenland
of ..... Servie ....... Slovenie ..... of Duitsland ........... jaaaaaaaaaaa ..
maar 5 plaatsen voor continent Europa , waar top basketball word gespeeld
en voldoende geld word investeerd .

Laat dan na de 5 teams de rest van de Europeese landen dan maar met de landen van Afrika
en Australie  en Asie .... dan maar OQT. spelen voor de resterende 4 plekken die dan over blijven
Dan krijg je basketball op top niveau en dat was de reden dat ik de mannne basketball tot zo ver links liet liggen. Nu begint pas de OS. basketball toernooi en dan zoude ik willen zien dat de
hormoonen maffia der giganten  en niet van deze werled basketballende eigenwijze
sterren ..... of ze de poule fases wel overleven.

Maar ach ... ik ben weers eens aan het dag droomen en onzin
aan het uitkraamen.
Wie ben ik niet  nie waar.




Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten