zondag 19 augustus 2012

Groeten Uit Debrecen Ook Terug Ontvangen




Heeeeeeeeeeeeelppppp  ...........................
mijn hemel .. het is troopisch warm zo iets van 40 graaden en wij zitten met zijn
alle binnen in een groot sporthal in de hoofdstad van onze mooie landje ...
Amsterdam dus.  Oooooo  jaaaaaaaaaaa ... ja joh ....... waar was je zelf dan
owwww wacht ... zeker in de file naar de kust of zo ... arme gij.

Maar in Amsterdam is de WK.  meiden U17 vol op aan de gang en onze meiden U17
van coach Van Veen was vandaag op het parket om hun tweede wed. te spelen na de winst
op Turkije van gisteren om daar meer elan te geven en Japan ..... altijd lastig
om de onderscheid te maken met al dezelfde haar kapselssssssssssssss  ...
dat zal het wel geweest zijn nie waar , om gewoon weg onze meiden niet wisten
welke speelster bij Japan nou alle ballen in flikkerde en de press goed neer zetten
want zij leken allemaal het zelfde ... klein opdondertjessss ....

Ik ben maar een simpel persoon hoor die maar wat roept en geen verstand heeft van basketball
anders zoude ik me trainer A - diploma al lang moeten hebben .............. en zekers niet
twee maal toe de portefolio afgekeurd is ................. vraag me af waarom   dat zo is , maar
vraag me dus af als je wed. begint en na 8 - 8  in de 1è kw. dan schoor je niet meer en je hebt
van af de 7.20  in de 1è kw. tot zo 6.40 in de 2è kw. GEEEEEEEEEEEEEEEEEN
schoore gemaakt ............. wat zou u dan doen beste lezer van me gezwets ????????

Juist jaaaaaaaaaaaaaaa ................  een time out pakken  toch ... om misschien de run van Japan
die iets van 16 - 0 was of zooo te stoppen  en je hebt alle wissel spelers al gebruikt .. en de tweede
ronde wissels zijn ook her gebruikt en je pakt maar geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .....
time out ?????
Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ......................   het wondert mij ook niet als u zegt coach
van Veen ................ de speeslters die het team draagen .......... die bezweken onder de
druk ....................   veroorzaakten paniek .................
eeehhhh ... coach van Veen ................. waar bent u dan voor ..................
om daar te maar staan ????? vraag ik me af.
is het misschien iets simpels als je beste speelsters effe er niet zijn om dan effe aan de
nood rem te trekken ??? om ze wat rust te geven ?? de adrealine van zo jonge meiden
die dit soort wed. niet vaak genoeg gespeeld hoog oploopen en  hebben voor zoooooooooooooooo een
groot publiek ??? dit zijn uwer woorden coach van Veen ............. hier ben ik
WEL MET U EENS .................... maar

toen onze meiden na de rust terug kwamen in de wed. in de derde kwart tot zo iets van
5 punten ........... corrigeer me aub. als ik nu effe naast zit ...........toen pakte
de bondscoach van Japan   WEL EEN TIME OUT  .. nie waar om de run
van onze meiden te stoppen en daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hielp ................
van af da momment was het sayaaaaaaaaaaaaaa noraaaaaaaaaaaaaa  kammmmikaaazzzeeee
en de rest is geschiedenis.

Ach weet u ............. ik ben  niemand en kan van af de kant erg hard zeiken en
het is makkelijk om achter af te kletsen nie waar. U bent bonds coach en ikke niet
dus u zult wel gelijk hebben uit eindelijk en het gaat om de eertse 4 plekken in den poule
nie waar en het kan nog en ik wens  deze jonge meiden succes  en
onze harten zijn met hun.

Waar ik nu wilde overhebben was de EK. in Debrechen in Hongarije.
Daar is de pleuris uitgebrooken en de voedsel  vergiftigging eisen hun tol en
de Franse team had er een paar speelsters verlooren de Italiaanse team en
zeker de Portugeese team en onze oranje team ook hoorde ik en ook de
Turkse team waar van twee speelsters iets licht , maar de twee ass. coaches zeker
en de manager van de team.
Ik wens iedereen beterschap en na een moeizaame wed. heeft onze oranje meiden
gewonen van Zweden met 54 - 52 en winst is winst nie waar op naar de tweede ronde
 waar de meiden van de Turkse team ook na een zinderende wed. tegen Frankrijk
wonnen van hun met 61 - 57 en zo alle drie de wed. hebben gewonnen en dus
groeps hoofd naar de tweede ronde .
Hier onder paar woorden wat in hun taal is



Selam sayin Aziz hocam ve Umit hocam ve Ebutalip hocam ve tabiki sayin abim
Abdullah hocam . Bu gunku mesajinizi aldim ve Fransayi yenmisiniz ve boylelikle
grupta uc macin hepsini kazanip bir ust tura cikmissiniz.
Bu buyuk basaridan dolayi oncelikle oyuncu arkadaslarimizi kutlarim emeklerine saglik
ve yine Ayse ...... hemserim ..... besikduzulu ........... iyi bir mac cikarmis
aferim arkadaslar , hep beraber boyle oynayin. Bu gururla ve sevgiyle kimseyi
kucumsemeden ve bu vesileyle .. mubarek ramazan bayraminizi cani gonulden
kutlarim. Sizler bu vesileyle bu bayramda sevdiklerinizden uzaktasiniz ve biraz
buruk gececek bu bayram. Unutmayiniz ki ... sizleri unutmayan bir
Hasan abiniz var ve seker byaraminizi cani gonulden kutlarim ve burada ... Hollandada
ben sayin Cigdem ablamlarla beraber olacagim . Burada bulunan U 17 genc kizlarimizla
ve tabiki sayin hocalarim Erkan Metin .... Olga Sevim .. Birtan Ozturk hocalarimlada.

Unutmayin benim ve biz gurbetcilerin dualari sizlerle. Bizler sizlerle cook gurur duyuyoruz
siz biyle guzel haberler verince.
Bu sicak tropical havada ..... sizleri untumayan Hasan abiniz
Herkesin bayramini kutlarim








Rest mij nog te zeggen ... dat ik weer in de zinderdende hitte weer in de
sporthal rond ga hangen , misschien zie ik je dan



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten