woensdag 5 december 2012

Gecondoleerd




Tot mij de droevige bericht bezorgd  dat een zeer gewardeerde collega ....
oprecht persoon ..... goede vriend ..... die
wel uit onze ... eehh .. mijn oogen was , maar niet uit mijn hart ....
zijn lieftalige echtgenoot verloren heeft na een leven vol met strijd en passie.

Karel .............................

Gecondoleerd  met je verlies , je direkte famillie  en je naasten allemaal.
Wens jullie  allemaal sterkte in deze periode van rouw en verwerken van deze droevige
periode.
Wens tot god dat zij zacht en  in vrede rust.


Terwijl jij weg bent

en mij enkel leegte laat
voel ik onverwoord
dat jij nog steeds bestaat
Dat ik je nog kan horen
en nog met je kan spreken,
want alle liefde die er was
kan zelfs de dood niet breken


Positief het gevecht aangegaan

Het mocht niet zo zijn
Het aardse voor een ander bestaan
Veel te vroeg en dat doet pijn
We hielden innig van je echtheid
mens zonder franje
Ondanks alles, op zo'n verlies nooit voorbereid



Hasan Ulu



Geen opmerkingen:

Een reactie posten