woensdag 26 december 2012

Meest Waardevol



Als we ( na ) ... genieten .. van deze feest dagen .. nog steeds
is er die bezieling. Wat wil je anders dat je thuis zit en je kijkt naar RTL7
alleen voor mannen ... zeggen ze .. daar de good old films  voor bij komt als
back to the future  .. deel ...... zoveel .... dan daar achter aan de slap stick
van good old George Clooney ... jaaaa meenige vrouwe hartjes  gaan nu sneller kloppen
is die kerst gevoel er wel weer.

Niet witte .. zo als voorige jaar ... uitzondering . Wel als je kijkt naar santa  claus  ..
deel ook zo veel .... dan kan je zo maar terug in der tijd en denken aan
de goede en fijne dingen des basketballs.

Wat is meest waarde vol .... wie beslist dat ... waarom besslist wie dat ....
van uit welke beweeg reden doet men/ women .. dat ...waarom zoude gij juist hem of haar kiezen
wat zijn de criterias .. voor die eer prijs ....
Zo als jullie het merken .... kan ik nog door gaan.

Aller eerst ik feliciteer de meiden van CTO Amsterdam met het winnen van Final Four
in eigen  huis en natuurlijk .. bonds coach Van Veen en natuurlijk
eerste hoofd  coach De Wit en de staf voor hun inzet en toomelooze energie
met binnen halen van deze prijs. Moge meer zijn ..................en in Europa ook.

Ik feliciteer ook Isabella Slim met het behalen van de MVP . prijs.
het is je gegund.

Tot zo ver geslijm en zoet sappig heid .... bah ... kwijl .. kwijl ...
.................................................................................................

Jij was mijn keuze niet ... niet dat je niet verdient hebt... qua cijfers .... en winnende team ...
en meeste journalisten ........................ wijze raad der basketball mede liefhebbers
die altijd iemand van de winnende team kiezen ..........  en jaaaa ...
voor je jonge cariere ... is het goed dat jij het krijgt.

Mij  keuze was jij niet  ...........  maar .....
ik kon niet stemmen .............
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ...... ach wie ben ik nie waar ...
eigenwijze roth joch .. die alleen maar schopt ........... tegen de zere been van gevestigde orde
en zijn vinger ... op zere plek neer legt en harddddd ... door drukt ..
da is ....aaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwww ....
Laat maar ik hoef geen lijst te hebben om te kiezen  ..... ben geen journalist
ben maar een schreeuwende  .. gek.

Wat is een MVP .    zoude iemand mij dat willen vertellen.
voor mij is een MVP. speelster  ... in dit geval .. die haar team voor gaat in strijd ..
niet alleen maar met cijfers .......... die op elke hoek van het veld strijd levert voor die ene
bal .. die leven en dood verderft en angst naar haar tegenstander siddert ..
die vecht voor de laatste galg maal ... die geen kick zegt op het parket ... ook niet op the bench
die luisterd  naar haar coach en laat de beste schoores maken in haar team .....
die weet wat dood gaan betekent voor haar en voor haar team ... weet wat blauwe plekken hebben
en daar maar niks over zegt ... zij die dood is gegaan op het parket  en nik stegen haar coach zegt en haar groot houd  .............. ach ..... willen winnen en daar voor door  een hell gaan en
aan het einde ... niks krijgt voor deze helden rol der galgen maal der vehcters in de arena
der strijders voor de eer van je zelf en voor je club en voor .. roem en glorie....................
Kim ....................

Jeeeeeeeeee ..... was voor mij de MVP  ......................

Je  vocht ... je streed ..... je durftte ...... je zuchtte .. je puffte ... je rende
je schitterde ... je vloog ..... je streek neer .... je .......................

was kapot na een over time verliezen van de jonge meiden ... die alles hebben ...
die de kans hebben om goed te worden ... .. ga nu iet alles vertellen wat de trainnings inhoud is van
CTO.
je ......... had die kans niet ... je deed het me je eigen krachten ... je klom zo ver zonder
eenige hulp van buiten ........ je strijd .. elke keer .. je weet niet van opgeven ...

Je ... stond een vinger afstand van waar ik was en kon je hart slag horen  .....
van binnen huilde je .......... je was ... verslagen ........... onrecht ......
of ...... is de werklijkheid zo hard  ......

Wat moet je nog doen om erkend te worden  ... erkenning
wat denken jullie van Belinda Bos ...................
Als Kim niet zoude zijn ... was Belinda mijn tweede keus ......
Zij en Kim ............ twee gladiatorinnen die verdient hebben om eervol ............

Meest Waardevol  ...............



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten