zaterdag 8 december 2012

Visie en Doel EK. 2015



De looting is geweest en waar ben ik al weer zonder vrienden die opletten
en tijd en enregie insteken van nuttige info.
Vandaar ook mijn groote dank voor mijkn goede vriend Arjan
die mij minuut geleden van de info voor zag en de visie nu gericht is naar
de Europesche Kampioenschap 2015 voor de vrouwen.

Die was heden middag in Freising ... Duitsland en onze oranje leeuwinnen
zijn ingedeeld in groep A met

Estland
Griekenland
Nederland 
Luxemburg.

Zijn eerste reaktie was .......... zwaare looting stond bij zijn berichtje
Ach ........... mijn goede en lieve vriend .......... noem je dit een zwaare
looting ......................
Nederland moet als eerste in deze groep de deelname aan de EK. 2015
bewerkstelligen. Met onze speelsters  en kunnen en inzet en passie en
de materiaal die we hebben nu eens de tijd en energie die ingestopt is eindelijk
iets waar maken

Zo niet ........... dan vrees ik dat de coaching staf .............. het geld wat ze nu
krijgen als full time staff te mogen zijn , waar andere bondsfunctionarissen van de NBB.
begerip moeten toonen aan de finaciele wan beleid ..........
ga jeu de boelen aub.

Maar ach ........... wie ben ik nie waar ... eigenwijze rot joh .. die alleen maar schopt
volgens velen .............. jaaaaaaaaaaaaaa ... het doet pijn nie waar als ik eerst
zelf kritiek heben dan mijn vinger op de zeere plek neer leg en hard door druk.
daaaaaaaaaaat is ........aaaaaaauuuuuuuwwww  ......... 

Rest mij door te geven wat de andere groepen zijn.

Groep B
Bulgarije
Slovenie
Zwitserland

Groep C
Belgie
Polen
Finland

Groep D
Portugal
Israel
Duitland
Macedonie


Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten