maandag 11 april 2016

Excuses







Zo als ik afgelopen week vermeld heb was ik op Zaterdag avond naar Eindhoven gegaan om de
wedstrijd tussen dames Almonte tegen DAS - Delft te zien in de dames promo divisie.

Ik heb Live Audio verslag van gemaakt van deze bijzondere wedstrijd. Ik en de basketball liefhebbers daar in de sporthal De Eckart waren getuige van een spannende wedstrijd.

Nog mijn Live Audio verslag lukte ter plekke waar basketball liefhebbers op onze site deze wedstrijd konden volgen en nog de Live Audio verslag die ik op nam om later op onze site te zetten zo dat toch later de basketball liefhebbers deze wedstrijd konden beluisteren.

Mijn wel gemeende excuses voor deze gepruts van deze kant uit.
Mijn excuses voor basketball liefhebbers.
Mijn excuses voor dames basketball liefhebbers.
Mijn excuses aan  Geert .. op eerste plaats en zeker voor club  Almonte basketball dat ik mijn belofte niet na kon komen.
Mijn excuses zeker voor coach Marie Jose Allers van Almonte waar ik na deze wedstrijd met haar intermezzo had en ik dit niet  kan publiceren waar ik haar tijd in beslag heb genomen.
Mijn excuses ook aan coach Toon van Helfteren van DAS - Delft waar bij hij ook een wedstrijd verslag had verwacht .. Live Audio dan.

Deze basketball liefhebber had dit al eerder gedaan en dat lukte ook. Weet niet wat er is mis gegaan maar de audio verslag  kon ik niet meer terug vinden. Let wel de Hang Out die via mijn youtoube kanaal heb gemaakt ter plekke in De Eckart.

De onder getekende is niet van alle markten thuis en zeker in dit technische dingen. Heb natuurlijk wel wat op papier staan hoe ik wel wat kan neer zetten , maar sorry ..... ging iets mis en ik weet tot heden niet wat er is misgegaan. Ben dan ook niet technisch om verder te onderzoeken en te weten waar het is misgegaan.

Natuurlijk kan ik na de woorden hier boven ook verslag hier onder neer zetten.

Helaas is ernst van deze fout dus danig dat ik dat niet doe en reken mij zelf heel erg aan dit.

Het was zo dat ergens midden derde kwart van deze wedstrijd de tot dan de absolute ster speelster van het parket daar in De Eckart het veld moest verlaten geblaseerd.

Dat is Gwen van Helfteren.
Zij van DAS - Delft had 13 punten genoteerd en moest na een aanvals rebound geblaseerd veld verlaten en ging meteen door naar de ZKH.

Later dus ... na de wedstrijd tijdens het gesprek met coach Marie Jose Allers vernam ik wat er was gebeurd.

Ik hoop dat het goed met haar gaat en wens Gwen beterschap toe.
Het was wel Turning moment  dus in goed Nederlands .... het kantel moment in deze wedstrijd waar Almonte terug kwam en zege naar hun toe trok uiteindelijk won Almonte met  49 - 40   van DAS.




Door    LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten