dinsdag 26 april 2016

The Donderrrr ... Orange Leeuwin








Het is bijzonder
Het is hard werken
Het is zweten en zwoegen
Het is niet opgeven en er voor gaan
Het is niet met de pakken neer zitten en maar huilen
Het is geen tijd om dan in de hoek staan en dan met tuiten huilen

Neeeeeeeeeeeuuuuuuuu  ....
Het is Francis Donders onze Orange Leeuwin die naar Belarus is gegaan om te laten zien dat zij wel kan op de point guard positie.
Het is Francis Donders met haar team Horizont Minsk die Kampioen is geworden van Belarusia
ChampionShip.



Waar de dochter van mijn maat en guru ..Frank ... en natuurlijk de geheel familie die daar trots op is met deze ere metaal. Het is ook wel doubble ... doubble deze ere metaal , want in ergens Februari was daar de Beker competitie van Belarus en daar werd onze Oranje Leeuwin ook Kampioen en pakten Francis Donders met haar team Horizont Minsk de Beker van Belarus.

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ..... werd Francis uitgeroepen tot de Beste Point Guard  van de Beker Competitie  en dus de MVP.

Nouuuuuuuuuuuuuuuu is het zo dat ik mij heb laten vertellen dat de bonds coach van onze Oranje Leeuwinnen haar uit de sellectie af liet vallen voor het nieuwe syclus van de Nationale Ploeg ergens begin zomer 2015.

Dat was dus dat zij volgens de bonds coach niet goed genoeg was op die Point Guard positie.

Dit is  dus mijn korte versie en woorden om lange verhaal kor te houden en  jaaaaaaaaaaaaaaaa .... ik kijk met een gekleurde bril naar deze gebeurtenissen waar ik Francis van kleine meid langs het basketball veld zag opgroeien naar een geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeweldige vrouw en top basketbalster van hoog niveau waar Francis zelf uit een positie uit is gekropen en dat heeft zij zelf gedaan om kei hard te werken en offers te brengen en te zijn waar zij nu is.

Ik feliciteer Francis met het Doubble - Doubble .... eehhhhh ... The Thripple Doubble moet ik zeggen de Beker .....  Het LandsKampioenschap van Belarus met haar team Horizont Minsk en dus The MVP als Point Guard van de Beker Comp.

Francis meid ... maar ook Frank .... en zekers geheel Fammigliaaaaaaaaa ... van harte gefeliciteerd en geniet Francis op eerste plaats allemaal van deze geweldige moment.
Tjaaaaaaaaaaa .... waar begon Francis haar eerste balletjes basketball in het netje te flikkeren juuuust jaaaaaaa in Eindhoven bij Almonte basketball.







The nice photo`s are from the web site of BC Horizont Minsk
www.bc-horizont.com



http://bc-horizont.com/http://bc-horizont.com/





Door           LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten