maandag 22 maart 2010

All Star Weekend

Zeg maar het toetje op het werk van een lang seizoen.
Daar zit ik dan vroeg opgestaan en naar nijmegen voor iets geheel anders dan
Journalistiek werk , maar als het lang duurt, bent u laat voor de tip off
Voor de meiden U 20 All Star wedstrijd.

Ook voor het eerst maar wel die waardering voor deze meiden die ook zaligheid en passie tentoon stellen.
Dus als er wat privé zaken er tussen zitten , komt u pas in de rust binnen
Van deze bijzondere wedstrijd tussen de All Stars M U 20 Noord en
All Stars M U20 Zuid.
Als ik deze zinnen schrijf is het einde derde kwart waar 48-36 is voor All Stars Zuid.

Ga ik jullie toch vertellen wie er all stars zijn
Noord --- inez van hulzen – macha van de linden – liesbeth visser – Femke vaandrager—
Romy stijsiger -- dewi keppy – kourtney treffers – sharon lammerink
Judith beld en maaike klein
De coach is valdis salaks

Hier tegen over speelt dan het team
Zuid ----- marlou de kleijn – eline kraaijenoord – jill bettonvil – Karin kuijt –
Maxime essenstam – loyce betonvill – willemijn kallenberg – britt zappeij
Dawa zoutenbier en ingrid vd plas
De coach is anja kuijt


Als de klok door tikt en all stars zuid driftig er op los schoren loopt het vol hier in de top sport arena der gladiatorionen en het sfeer is erg gezellig en kan zo om me heen kijken dat ik kan zorgen dat er nog een kontje plaats is naast die van de buurman of de vrouwe
We missen jullie dus .
Als ik dan zelf een staande ovatie geef aan deze jonge meiden die onze toekomst is
Die een mooi spel neer zetten allemaal die toch voor het eerste keer is dat ook meiden
U 20 ook een all star wedstrijd speelden.
Vergeet niet dat deze meiden in de ogen van ons basketball liefhebbers de besten zijn
Nou tjaaaa …. Smaken verschillen … wat de meiden u 20 te bieden heeft

Ach de eindstand …. Laat maar waaien zou ik zeggen, maar was een mooi opwarmertje voor het echte werk straks de all stars van de dames ere divisie
De beste Nederlandse speelsters tegen de wereld all stars.
Maar dat is een andere koek.


Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten