maandag 29 maart 2010

Lekker Koud Pilske

Natuurlijk was ik met mijn cassette recorder aanweezig
zaterdag de gehele dag daar in den polderke.
zo dat ik na de wedstrijden een reaktie van de coaches kan
vragen hoe ze dachten na de wedstrijden.
helaas ... was ik verhinderd om de meiden wedstrijd van af begin te zien
en tjaaaa ... dat is allemaal de schuld van
dennis the menice ... ge weet wel die van de ....
eehhh je weet dennis .. heb 3 koude pilske van je te goed.

achumm ...ik dwaal af
hen alleen de reaktie van de winnen de coach bij de meiden
kunnen ontvangen. Coach Frank de Wit .
me dank is groot aan coach de wit die na dat hij uitgefeest had effe naar me toe kwam om deze intervieuw mogelijk te maken in de luluhoops
news stand .....wahahahhaha

klinkt mooi nie waar. is me niet gelukt al in die hektiek ook de coach van
Stol- grasshoppers meiden u20 .. coach Anja Kuijt ook een reaktie te vragen, me excusses er voor. houd u van me te goed.
zullen we maar zeggen dat we een date hebben met de Fina Four

maar ook de beide coache`s coach Meinder van Veen en coach Laki Lakner
waren erg bereid om voor mij hun kostbare tijd vrij te maken om hun ook paar vragen te stellen na de bijzonder en zinderende finale van de Carla de Liefde troffe .
zo hoort een finale te zijn nie waar . tot op het laatste mili seconde spannend. wat ik al eerder zei
de mannen doen dit nie na en zo als jullie allen gezien hebben
was dat ook niet zo. ikke was er niet bij zondag.
maar goed veel lees plezier hier onder.




LuluHoops - aller eerst van harte gefeliciteert met de beker wins en vertel wat er nu door je heen gaat
coach de wit - jaaa dank je wel. en erg blij dat we gewonnen hebben.
hier strijden we de geheele seizoen voor om de prijzen te pakken en we staan ook boven aan en dan moeten we het ook waar maken en is erg leuk als ik dat zie ook gebeuren.

LuluHoops -u geft trecht aan dat het lastig is om ook dit soort wed. te winnen , gaat u dan anders voorbreiden naar dit soort wedstrijden toe
coach de wit - het is eigenlijk vrij simpel .. een wedstrijd de winaar wint de beker en de verliezer niks.... daar zit niks tussen.qua voorbreiding is niks anders , maar in de beker dat we volledig samen spelen
de drie wed. in de beker deed marianne wel mee en in de competitie niet tot nu toe en straks is wel de bedoeleing dat ze dat wel doet en was het wel om te zien hoe klikt dat en voelt dat en we zien dat we de wedstrijd winnen is goed dus.

LuluHoops -- wel moet ik zeggen dat ik pas in de 4è kwart binnen kwam om deze wed. te zien... verplichtingen elders .. wat ik wel zag is dat maaike klein 16 punten maakt en marianne van der hoek maar 1 , maar 10 verd. en 4 aanvallend rebounds pakt , wat zegt dat tegen je
coach de wit -- wel hele brede ploeg diw e hebben moet ik wel zeggen. zo niet de eenige team met zo een brede bank.tjaa de eene week is de eene speelster en de andere week de andere die met kop en schouders boven uit steekt , maar maaike is wel een stabiele factor dat betreft.marianne liep in mijn oogen snel tegen fouten aan maar tegen het einde pakte ze gelukkig belangerijke rebounds en bloks ook. marielle van de bosch die geweldigge 3 punters in schiet in derde kwart ..wat je niet zag die wel heel erg belangerijk waren voor ons.

LuluHoops -- is dit dan een voorbode wat ons te wachten staat met
Final Four. neem ik een voorzetje dat deze beide ploegen elkaar waarschijnlijk weer treffen in de finale
coach de wit -- als aan mij ligt wel. maar wel moeten we nog beter spelen.
de top 4 is bekend , maar de volgorde nog niet we wachten af we welke
plek gaat eindigen.ik heb wel vertrouwen in voor de rest van het lopende seizoen met de thuis wed. tegen lokomotief moeten we die eerste plek waarborgen en dan over twee wedstrijden als er geen misser gemaakt woorden de finale in gaan van daar dat er over twee wedstrijden gespeeld wordt de halve finales dan kan je dus als er iets mis loopt de tweede wed. iets recht zetten.



LuluHoops -- vertel wat door u heen gaat coach van veen na deze zinderende finale die u verloor met uw team
coach van veen -- we geven deze wed.in 15 secondes weg. dat is kort samen gevat. we staan 5 punten voor met nog twee maal vrije worpen te nemen en
ik denk na 15 sec. staan we weer gelijk.dat is dan weer heel erg slecht.
verdedigend hadden we het wel staans.vond het aardig hoe we gespeeld hebben
maar het is dood en dood zonde wat we in die halve minuute staan te prutsen.

LuluHoops -- u geeft aan dat binnen 15 sec. wed. wegegeven wordt , maar zijn de beide amerikaanse speelster bij landsmeer die de geheele schoore op hun nemen en bij uw team meer speelsters zijn die schoore verlooop verdelen , warend ze doorslag gevend in deze finale
coach van veen -- jaaa .. die harty die pleurt paar 3 punters in die heel erg belangerijk voor ze waren natuurlijk maar ze hebben een goede ploeg hoor landsmeer waar ook ander speelsters heel erg veel kunnen schooren
maar vandaag was het effe anders bij hun.

LuluHoops -- u geeft weer trecht aan dat u wed. weg geeft in 15 sec. is de mede oorzaak dat als ik naar de cijfertjes kijk en zag dat op de curiciale mommenten heel veel bal verliezen zijn geleden
coach van veen -- dat zit een beetje in onze ploeg dat we te veel onnoodig
bal verliezen lijden. dat hebt met soort speelsters te maken die je hebt.
soms nemen we wat meer risicos en tjaaa ... daar moeten we aan gaan werken.

LuluHoops -- ik zag strijd op het vel en er werd gevochten voor elke centimeter op het veld van uit me luie stoel , zag u dat ook
coach van veen -- dit zijn de belangerijke wedstrijden zo beker finale.
er is een groot prijs te behalen en er wordt beelden gemaakt die dan dag later op de tv. komen.dus iedereen wil wel laten zien wat die waard is ja ..strijd.

( effe voor jullie info .. die beelden zag ik ook op zondag bij nos ...
zo als coach van veen aan geeft 15 secondes .... was het over .. ook bij
nos ... dan heb ik liever dat je niks laat zien .. maar DIT IS MIJN EIGEN
MENING .... sorry coach van veen ik onder breek nu uw intervieuw die ik nu op de site vast leg )

LuluHoops -- mooie reklame voor damesbasketball zo een zinderende finale
coach van veen -- tuurlijk is het zo en tuurlijk zou je willen dat je zo wed.wint , maar denk dat we wel wat laten zien met ze allen.

LuluHoops -- uw meening over de naams verandering van de beker tot
carla de liefde troffe
coach van veen -- ja dat lijkt me volkomen trecht. het is waardeloos dat je
op je 56è heen gaat van ons. natuurlijk heb ik tegen carla gespeeld en haar man wim benschop ken ik erg goed en carla kwam bij ons altijd kijken in den helder en toen ik nog speelde bij den helder hebben we tegen elkaar nog gespeeld ... natuurlijk zegt het me iets en had het heel erg graag gewonnen de eerste keer deze troffe. dat ze haar naam geven aan de beker dat heeft ze heel erg verdiend vind ik.



LuluHoops -- aller eerst van harte gefeliciteert met de carla de liefde troffe en vertelt u ons allen wat er nu door u heen gaat
coach lakner -- nou tjaa dank je wel en we hebben deze wed. gewonnen en dat geeft zelf vertrouwen we stonden paar puntjes voor 6 ..a 8 zelfs 9 punten en denk nu gaan we gas geven en over heen gaan ,
maar dat gebeurde niet . te veel turnovers 12 x in de eerste helft je staat er bij en je gooit de bal zo maar weg in de wed. in mijn oogen
dat is de domste wat er is in een basketball spel.kijk als je prest en dubbel teaming probeert .. dan begerijp ik het wel dat je veel turnovers maakt , maar dit vond ik te gemakkelijk van ze.maar derde kwart hadden ze meer zelf vertrouwen en kwamen dus goed in de wed.
aanvallend hebben we wel wat laten liggen maar verdeidegend stonden we wel geloof ik en tjaa die toverbal in de laatste sec. van de eerste helft
die van laura kooij tjaa ach .....
vond dat we niet zeker speelden beetje kat uit de boom kijkend

LuluHoops -- maar wel winnen ..
coach lakner -- tjaaa winnen weten we wel hoe dat moet langzaam aan
wat was het 6 puntje met nog 1.45 of zoo en nam ik time - out en gezegd en gevraagd de press neer te zetten en binnen 5 sec. was het gelijk gewoon.
me speelster geloofden het altijd in en dat is ... hun groote kracht misschien dat je niet zo goed speelt maar mentaal nooit op geeft en dat is de kracht van deze team die veel wint.

LuluHoops -- ook aan uw de vraag .. ik zag de strijd voor elke centimeter van het veld .. zag u dat ook
coach lakner -- dat is fantastisch en dat moet er ook zijn die strijd die je in je team inpompt en dat zit er bij ons ook in.
kijk het moet niet mooi zijn wat je ziet , maar supporters en de mensen moeten wel zien waar voor je hier op de vloer bent. kijk een lay up missen kan gebeuren , maar die strijd niet op geven

LuluHoops -- wat zegt het tegen u als ik kijk dat kati en molly eenige twee zijn die veel geschoort hebben vandaag en de rest niet
coach lakner -- kijk die amerikanen hebben we genomen om die punten te maken dus dat is goed. als ik kijk dat we donderdag hier getraint hebben en zie dat anouk en belinda uit alle hoeken 3 punters in knallen zag ik dat schoren geen probleem was voor ze , maar vandaag anouk en belinda veel open schooten gemist en dat is de taak aan ilana om dat te zien en verder op pakt en dan moeten en ilana en jasmijn en belinda en anouk die veel punten kunnen maken en juist vandaag was het effe anders en dan is de kunst om de juiste mensen te laten schooren natuurlijk.

LuluHoops -- als ik verder kijk naar de cijfertjes dat we 11 x gelijk gestaan hebben , zegt het veel over de inzet van uw speelsters
coach lakner -- ja dat is zo. moet wel zeggen dat we meer schoorende vermogen hebben en helaas is dat vandaag niet uit gekomen het liefst sta ik voor en houd nie zo van gelijk staan

LuluHoops -- wat vind u over de naams wijziging van de beker naar de carla de liefde troffe
coach lakner -- weet natuurlijk niet zo veel over haar verleden , maar wat ik wel weet is dat ze de beste nederlandse speelster ooit was en vroeg gestorven.

LuluHoops -- ...... dus hebben we hier in nederland een beker met naam
coach lakner -- juist ja dat is zo als je dat verdient gebeurt ook in de andere landen om ons heen en als dat gebeurt hier in nederland is alleen maar positief en als je het verdient krijg je het ook.



Ik bedank alle coaches die bereid waren om voor mij hun kostbare tijd en energie vrij te maken .


Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten