maandag 22 maart 2010

Na Borrel

Het was een lekker dagje Basketball daar in Roterdam.
men kan zeggen wat men wil , maar iedereen die deze All*Star zondag mogelijk heeft gemaakt
geweldig gedaan. Applaus voor je zelf zou ik zeggen en
dat mag ook wel als ik zag wat er geregeld was en voor het eerst was de mogelijkheid voor de Meiden om ook
een All*Star wedstrijd speelden. gewoon doen is me motto en zag er goed uit.

Natuurlijk moeten die meiden ook aan wennen , maar het begin is altijd stroef nie waar.
Nou genoeg kritiek van deze kant uit ... men moet daar ook tegen kunnen en
ik zou graag zien of de mannen dit gaan over treffen.

Natuurlijk was ik met me snelle casette recorder .... wahahahaha ... ja ikke
nog van stenen tijd perk , maar dat ding doet nog steeds goed en het helpt mij
me ding te doen .... om de reakties op te vangen en ga deze natuurlijk met jullie delen
mijn kleine relaas met beide all star coaches en de mvp en de rookie deel ik graag met jullie mee
veel lees plezier.




ik had de stoute schoenen aangetrokken om kort voor de opgooi voor de wedstrijd
om naar Coach Rob Brand te gaan die eenzaam op de bank zat en keek hoe zijn Dutch All*Stars
warm liepen voor de wedstrijd .

LuluHoops -- natuurlijk gefeliciteert met uw verkiezing , kunt u ons allen vertellen wat nu uw gedachtens zijn zo kort voor deze All*Star wedstrijd.
Coach Brand -- Wordt een erg leuke wedstrijd stel ik voor en we gaan iedereen hier aanwezig laten zien dat Dames wedstrijd erg leuk is om naar te gaan kijken en vermaken natuurlijk.

LuluHoops -- wat denkt u als u naar de overkant kijkt en ziet dat het vol loopt
Coach Brand -- vind het erg leuk dat het vol loopt en voor de Dames wedstrijd richting Rotterdam zijn komen opdagen en natuurlijk voor de meiden All*Star wedstrijd ook blijven zitten en vermaken met de 3- punters wedstrijd .

LuluHoops -- voor uw lopen de beste nederlandse speelsters warm en ga van uit dat de all star coach de basis 5 kiest ....
Coach Brand -- neen het is juist niet zo ... de basis 5 is gekozen door het Basketball lief hebbend Nederland en door de speelsters zelf en de coach`s ook. de andere 5 zijn wel gekozen door mij zelf , maar heb wel daar bij gekeken naar de stemmen die verdeeld zijn door gehele land over die speelsters zelf.

LuluHoops -- als ik vrij mag zijn om te zeggen dat ik onder andere Jamailah Adams wel zie en Jasmijn Overbeke niet ... was dat uw eigen keuze ...
Coach Brand -- nou niet echt .. nog maals ik heb gekeken hoe hoog de speelster stonden na stemmen en zij stond op de tweede plaats en daar hield ik rekening mee.


Coach van Veen kon ik voor de wedstrijd. niet spreken en onze intermezzo was na dat alle prijzen waren uitgedeeld toen bijna de lichten uitgingen in Topsport Centrum in Rotje Knor.

LuluHoops -- ook u coach van Veen van harte gefeliciteert met uw verkiezing , vertel ook ons deze keer wat uw gedachtens waren voor deze All*Star wedstrijd
Coach van Veen -- om te laten zien dat Dames Basketball aantrekelijk is om te zien en dat is wat ik deze World All*Stars heb mee gegeven voor deze wedstrijd. het hoeft niet zo strak en niet als een gek te gaan verdedigen maar plezier hebben en je kwaliteiten laten zien wat Dames Basketball inhoud.

LuluHoops -- was het uw eigen keuze om coach te zijn van deze bijzondere samenstelling van de World All*Stars
Coach van Veen -- nou tjaa .. was niet zo een punt hoor. na dat bekend waren dat ik en Rob Brand de coaches waren van de All*Stars en dat Rob Brand de Dutch All*Stars graag wou coachen
was dus de vraag aan mij of ik deze bonte gezelschap kon coachen .... nou graag ....

LuluHoops -- als ik vrij mag zijn om te zeggen stel dat deze team in de competitie mee doet met deze samenstelling , zou u deze team dan ook willen coachen
Coach van Veen -- nou als deze bonte gezelschap samen in de competitie speelt ... nou tjaaa
dan heb je de beste spelers van de competitie bij elkaar en dat laten ze ook in deze All*Star wedstrijd ook zien natuurlijk.
als ze dan samen gaan trainnnen en gaan samen spelen dan natuurlijk heb je de beste team bij elkaar en kan denk ik geen Nederlandse speelsters tegen op denk ik en ze worden ook naar Nederland gehaald om onze speelsters beter te maken en is dus logisch dat ze betere speelsters zijn.

LuluHoops -- vind u als u om u heen kijkt vandaag , kunt u zeggen dat het geslaagd is
Coach van Veen -- natuurlijk denk ik dat het geslaagd is. was goed publiek en hoop show er om heen en natuurlijk goede accomodatie hier.



daarna was de tijd vor de besten van deze dag de mvp en de rookie aan het woord

LuluHoops --- van harte gefeliciteert met je MVP verkiezing Kati Harty en vertel nu wat door je heen gaat
Kati Harty -- it was realy funn ... was frindly all over and i had funn on the court with all the american players to play together . every weekend we play against each other that`s different cook......
i was be proud of part of this All*Star*Game who we played against the Dutch Girls ....

LuluHoops -- was het voor je een verrasing dat je MVP werd
Kati Harty -- yessss .. what i heard was ther was 4 girls chozen for the MVP or something like that ..
all of those girls are great one be proud of it and i am getting the price , that is a honour for me

LuluHoops -- je zegt dat het een eer is ... waardeer je dat de Basketball liefhebbers op je gestemd hebben
Kati Harty -- it is exating for me to be recognized en hard working in a long season. it`s nice to see
that all pays off and the fans recognize that.

LuluHoops -- me laatste vraag is over de rooki of the year Zera Butter , je gedachtens over haar
Kati Harty -- she is a verry good player . i don`t know how old she is but it is nice to see that younger players develop that well as she does. there is soo much for her to learn and i don`t wanna play against her becouse she is verry good shooter so ... good for her well done.


LuluHoops -- aller eerst van harte gefeliciteert Zera Butter met je Rookie of the year uitverkiezing
je gedachtens er over
Zera Butter -- jaa ... eigenlijk verwachte ikke deze prijs niet met al de goede speelsters vandaag hier op het veld. maar wel is het een eer om gekozen te woorden tot Rookie.

LuluHoops -- wat betekent het voor je om mee te spelen met Dutch All*Stars tegen de World All*Stars
Zera Butter -- heel veel natuurlijk. gekozen worden door het publiek is een bijzondere gebeurtenis vind ik en was erg blij toen ik het hoorde .. het is gaaf om daar te staan is niet erg als ik dan al de niet mee speel was erg blij dat ik hier op het parket stond

LuluHoops -- je geeft ook aan spelen voor zo een groot publiek en groot Arena wat doet dat met jou
Zera Butter -- vind het alleen maar gaaf om voor zo een publiek te spelen

LuluHoops -- net voor jou heb ik aan kati Harty gevraagd wat ze van jou vond en is me vraag
wat vind je van haar dat ze MVP is geworden
Zera Butter -- erg toevallig nie waar ,maar ik had ook op haar gestemd. ze is erg snel goede dribbel techniek en in zicht. als team genoot is ze daar om je beter te maken en trecht dat ze MVP is .

LuluHoops -- wat vond je van deze All*Star*Gala zondag in zijn geheel
Zera Butter -- erg goed geregeld en erg veel publiek dan ik verwacht had . het verbaast me dat er zo veel Basketball liefhebbers zijn die Dames Basketball een warm hart toe dragen en de moeite nemen omnaar Rotje Knor af te reizen en jaa .. met al die muziek er om heen en de dansers
geweldig toch ....


Rest me nog te zeggen dat ik iedereen bedank voor hun tijd en eneregie voor deze site
en tjaaa .. ach als er ergens wat meer fouten in zitten dan normaal ......
me beste engels is niet wat die was ooit .....
bedenk maar dat ik ook een dagje ouder en grijzer word


Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten