zondag 21 maart 2010

Druilerige Avondje In Polderland

.
.
naam zegt het al het was pokke weer buiten
typisch kikkerlands weertje nie waar.
ooowww .. wat waren we op zoek er naar me al dat gesneeuw.
de treinen die niet reden ... al die bladeren op de rails waar van ze vierkante wilen er van kregen
maar gelukkig houden we van een spelletje die warmpjes bij liggen.

als we dan tot de kern van deze schrijven komen is me dank weer groot aan onze snelle Jelle
die schreef dat ongemeen spannen is aan de top van de Dames Ere-Divisie.
na de nederlaag in eigen huis daar in den Den Helder afgelopen donderdag avond
een typische basketball avondje Den Delder nie waar ?!!
waar ze bezoek kregen van de nr 2 jaaa.. die uit Landsmeer
hadden de formatie van de coach van Veen makkelijke avondje in de hoofdstad van onze mooie kikkerlandje en werd dus B.V. Lely Amsterdam tegen HLB Accountants Den Helder 38-86.
niks nieuws zou ikke ook zeggen.

maar de echte nieuws kwam van een stukje verder op in de Hoofdstad namelijk uit Landsmeer
daar dus speelden ProBuild Lions tegen Eurosped Twente B.V. uit Tubbergen
en die Dames eeehh jonge meiden van de plaatselijke basketball clubje daar in den Tubbergen wonnen in de hol van the Lions.
wat was het dan 60 tegen 79 voor Tubbergen.
ik liet me ook vertellen dat Sharon Beld een miraculeuse wedstrijd heeft gespeeld
en de sterren uit den hemel heeft laten schijjnen en haar tomelooze energie ingestopt en dat resulteerde in 32 punten.

ik had het over de getoverde konijn in me opmerkingen paar stukjes op deze site door coach Laki Lakner , maar heden avond kwam die konijn uit de Tubbergse zelf gebrein wollen petje.
dat zegt dus dat ongemeen spannend is aan te top
we wachten met smart af waar de volgende keer de tover konijn weer vandaan getoverd word



Door LuluHoops
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten