zondag 12 mei 2013

Bijzonder ....Opvallend




Wat is nou bijzonder opvallend aan iets .... nou
weet niet of het aan mij ligt ... zal zeker wel zo zijn dat ik oud en leilijk en grijzzzzzzzzz
aan het woorden ben.
Valt het jullie op dat nu de kampioenen bekend zijn uit Almelo en heden dag als ik deze
gezwets met jullie mee deel de jong grut uit vechten is wie kampioen word uit Almelooooooooooo
en mij valt het op dat onze oranje leuuwinnen team bij elkaar is ter voorbreiding
voor de EK. van 2015.

Zeg maar eerste voor ronde ervan en wij moeten dan om korte weg te nemen als eerste
eindigen in Luxemburg.
Wat valt er op dan ........... nou .... overal en heinde en ver zijn onze oranje leeuwinnen
zijn opgeroepen en smaaken verschillen nie waar en als je Kampioen van Nederland ben
dan ben je niks .............. ach wat wil je met 4 en halve team`s in den VEC// NBB
dames Ere Div.
Tjaaaaaaaaaaaaa .... ik zie naamen staan op de lijst die geheele seizoen
niet top heben gepresteerd in mijn oogen en als je Kampioen word van Nederland
dan zie ik geen enkele naam opgeroepen word van ProBuild Lions Landsmeer.

Ik vraag mij af waarom is Kim Hartman niet opgeroepen ..... ik vraag me af waarom
Nadine Boessart niet opgeroepen is ..........   in hemels naam er speelt een geweldige Amerikaanse Nederlander in mijn oogen bij Landsmeer. zij is zo veel jaar in Nederland en vraag mij af waarom zij nooit opgeroepen word voor oranje ..... Molly Mc Dowel .... tjaaaaaaaa .... geef haar een Ned. paspoort en
vraag haar voor oranje team . Zij met haar ervaring en basketball filosofie en karakter kan onze jonge meiden veel leren op het veld en denk dan dat wij wel ons kwalificeren voor .....  ik vraag mij af als we europees ........
let wel Europeeeeeeeeesss ... er bij willen hooren ... en niet Oliympische Spelen
2016 ... of die van 2020 .. of die van 2028 ... dan is het hoopeljk in Amsterdam
toch .........   dat zijn sweet dream`s .. ga nou stap voor stap aub.
Wat nou O.S. weet ik veel wanneer ..... zorg eerst voor dat je Europees mee gaat draaien
met de senioren en niet willen investeren aan de ploeg die je kampioen heeft gemaakt en van
B div. naar de top A div. Europa heeft gebracht en maar zeggen .......... de jeugd van U16 .. of
de meiden U18 sellektie .. of de WK sellektie U19 ......
jaaaaaaaaaaaaa .. die gaan het maaken ............... nou ik vrees ... dat we de trein gaan missen
als we niemand van de Kampioen van Nederland niemand gaan sellekteren voor Oranje team.

Wel een speelster op de lijst zien die de geheele seizoen niet top fit was en jammer genoeg
geblaseerd is greaakt en niet heeft vol uit kunnen trainnen laatste 3 maanden en dan zie ik deze naam
op de lijst staan.
Dan een legetieme vraag aan de bonds coach ............. is de Oranje team een revelidatie centrum voor
speelsters die come back pooging nummer 10 gaan maaken of moet je speelsters oproepen'
die geheel seizoen top hebben gepresteerd en top fit zijn en hun waarde hebben bewezen voor hun
team en club .......................

Natuurlijk wil ik onze record international in de oranje leuuwinen team zien spelen maar als je
geblaseerd bent ... zorg eerst voor dat je voor je eigen club eerste vaste waarde bent waar je
nieuwe verbintenis bent aangegaan en zorg er voor dat je weer fit bent ........... mentaal oranje meiden
in deze reeks bij staan ........... natuurlijk , maar als je opgeroepen word en we weten dat je
geblaseerd bent en niet top fit bent ........... vind ik ... dat je een plaats in neemt van een andere
wel een top fitte speelster en als ik de bonds coach zo een sellektie zie maaken
dan komen bij mij de vraagen op of deze bonds coach serieus in wilt investeren in deze groep
oudere jeugdige oranje leeuwinnen en zo korte weg maken en kwalificeren voor EK. 2015.

Of is het ach we doen maar wat en onze meiden van U18 .... of U 19 en half
daar wil ik mijn tijd en energie investeren .........tjaaaaaaaaaaa ... O.S. 2016
mensen ..... dat is belangerijk lijkt mij als ik deze sellektie zie.

Kan nog veel meer zeggen maar laat maar .......... wie ben ik ........... het kan ook zo zijn dat de namen ver voor een bepaalde datum door gegeven is naar FIBA toe maar je kan ook namen laaten vallen en nieuwe toe voegen toch ....  met zoet sappige woorden
komen we nergens en als ik mijn vinger op een pijnlijke plek leg ...dan is het
aaaauuwwwwwww ................ dan ben ik maar een oude grijzzzzzzzzzzzzzz zeikerd  en is het
bijzonder ... opvallend




Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten