vrijdag 3 mei 2013

Intervieuw





Soms ...... maar heel vaak ... zou je willen dat je heeeeeeeeeel veeeeeel   tijd had en alles kon
en tegelijker tijd. Helaas is dat niet zo en ik ben niet blond of ...
laat maar.
Eerst ben ik Michiel dank baar voor de mooie foto`s op de site en
ik had na de wedstrijd in Rotterdam bijzondere intermezzo met Nadine Boessaart
waar zij in bloei van haar leven staat en geweldige sprong maakt met haar
basketball carriere.

Waar ze vaste waarde is voor haar team en uitnoodiging moet krijgen
voor onze oranje leeuwinen team.
Zij speelt top en die powerrrrrrrrrrrrrrr ... die kunnen we wel gebruiken
bij onze oranje team onder de borden waar levens ervaring nou een maal meer telt
op de europeese niveau.
 Leuk al die tallenten en dartellende freule meiden die  nooit
ongesteld mogen worden door .......... tjaaaaaaaaaa .. als ze daar de tijd voor kregen
maar ach ... ik zeik er  weer op los toch ... wie ben ik om weer dit te zeggen.

Veel lees plezier .



LuluHoops -- eerst ... Nadine .. van harte met de winst .. en vertel wat er door je heen gaat nu
na deze gewonnen wed. en de serie ... gekke serie  nu op 2-2 staat
Nadine -- ja dank je wel. eeehh opluchting ...we hebben vandaag kunnen spelen zo als we
altijd wilden spelen.hooge intensiteit en meer tempo dan de andere wedstrijden en dan zie je ons
heel erg moeilijk maken dan dat we afwachtend spelen.dat is denk ik wel de basis geweest
vandaag voor deze overwinning. gewoon goed goed straten en agressief spelen waar zij ons
offensfie die kansen geven en wij dan die goed benutten.
LuluHoops -- zo als je ook al zegt .. wat ik vooral van jou zag en van de rest ook
hard van stapel gaan van af de min. 1 en nooit meer achterom gekeken ... hoe komt dit in eens
Nadine -- ja wel .. dat was onze afspraak die we met ons zelf gemaakt hadden voor deze wed.
gelijk vol  gas gevenen we weten dat we op sommige punten veeeeel beter zijn dan
Barendrecht en als je dat weet , dan moet je daar gebruik van maken ... tjaaaaa
afgelopen wedstrijden hadden we dat wat minder gedaan . Het was eigenlijk zo een positie waar in we zaten
dat als we verloren ...was het bijna over geweest .. ietas van alles of niks ....
wahahahahha ..... vandaag was het alles voor ons  wahahahaaahahah.......
LuluHoops -- eeehhhh .... je hebt 40 min. gespeeld ... 11 p. ... 7 reb. en 2 assist
doe je daat vaak
Nadine -- neeeeeeeeuuuuuuuuu .... wahahahahah .... dit seizoen heb ik nog niet 40 min. gespeeld.
LuluHoops -- wahahah .. eerste keer dus ....
Nadine -- jaaa wel .... wat 30 min. en zo gemaakt in de reguliere seizoen
LuluHoops -- is dit de vertrouwen die je krijgt van coach Lakner voor je stijgende prestatie
Nadine -- ja denk het wel. Ik denk ook dat hij van mij verwacht dat ik in dit soort westrijden
aanweezig ben op het parket en heden avond was het ook duidelijk wat ik liet zien voor mijn ......
onze team hier en dat is rebounden .... punten maken ... en actiever in de aanval bewegen
dan voorgaande drie  wedstrijden in deze serie.
LuluHoops -- dat was wel te zien vandaag Nadine en je team had je noodig ook vandaag
wat dachten jullie toen Molly uit ging met blesure
Nadine -- eeehhhhh ..... ik had zo iest van gefocust blijven en we weten dat Molly belangerijk is voor onze team, maar als je daar te veel over na gaat denken kan het je meer af kan leiden van de wedstrijd
we hadden dan tegen elkaar gezegd ... blijf gefocust .. blijven doen wat we er voor ook al deden
LuluHoops -- was wel harde dreun die jullie gaven .. verschil werd iets van 19 punten eind
derde kwart , maar dan de befaamde come back van Barendrecht .... laatste kwart tot
7 punten ... wat dachten jullie toen
Nadine -- we moesten effe weer die knop om zetten om die focus terug te krijgen.we hadden denk ik
vandaag niet het punt  dat we in gevaar zouden komen. we waren scherp genoeg om die
consentratie vast te houden om niet in gevaar te komen vandaag en met vrije worpen
van af de lijn was dus tot aan die 7 punten grens waar het anders kan gaan lopen als we die
vrije worpen niet in gooien gelukkig voor ons gebeurde het niet vandaag.
LuluHoops -- wat ik merk aan je woorden dat jullie dus daanig vertrouwen hadden vandaag
op het parket dat jullie nooit bang zijn geweest dat Barendrecht terug zouden komen
Nadine -- voor de wedstrijd hadden we tegen elkaar gezegd ...  vandaag hard tegenaan gaan en niet terug om kijken en als we onze eigen niveau halen .... dan maaken we kans om te winnen hier en we hadden
vandaag heel erg goede start van de wedstrijd  en daar haalden we dan veel motivatie
er uit waar ook de vermoeidheid dan parten gaat spelen ergens vierde kwart ..
LuluHoops --- tjjjaaa .. effe voor jou info ... Anete ook 40 min. en Kartie 39 en een beetje meer min.
Nadine -- jaaaaa ... als je dan zo hooge intensiteit speelt in zo een wed. is dat ook lichaamelijk erg zwaar
ook en als je die vertrouwen hebt dan blijf je daar in hangen waar je wel een diepje hebt ...
maar dan ben je wel mentaal wel sterk genoeg om deze prestatie te leveren.
LuluHoops -- eehhhhh  .... een miljoen Dollar vraag ...... wahahahahaah
gekke serie tot dus ver .... zij winnen uit .... jullie winne uit  ..... serie staat 2-2 ... wat nu ....wahahaha
Nadine -- hebt ge een glazen boll ..... wahahahahhhah ..... hoopen we na deze overwinning dat we onze
thuis voordeel veer in ere herstellen en Zaterdag dan maar bewijzen toch ...... en doen we onze
uiterst best om dat te doen ... winnen ....
LuluHoops -- dank je wel voor je tijd voor onze site
Nadine -- graag gedaan


Helaas kan ik zelf Zaterdag niet er bij zijn in Landsmeer voor de volgende treffen
tussen deze twee teams.
De guru`s der naties hebben besloten dat ik  ergens anders moet zijn zo dat ik net doen als
of ik een freeeeeeeeeeeking zebra er beetje verstanad van heb en als een jonge freule
der toekomts der oude grijze duiven der freeking zebra ergens in een bijzondere
pitoreske plaatsje aan de kust in Katwijk waar de jonge meiden van Katwijk en
Den Helder degens kruisen voor een plek in de finale ....waar een punten verschil is
van 22 punten ................ tjaaaaaaaaaaaa 




Door LuluHoops









Geen opmerkingen:

Een reactie posten