dinsdag 28 mei 2013

Droomen Zijn Bedrog



Wat is een droom ................

een droom is waar je van hoopt  dat het gaat gebeuren
een droom is een hoop waar in je gelooft
een droom is iets mooies dat je denkt dat het werklijk gaat gebeuren
toch ...........
of moet ik meer schrijven over de durf en de geweldige stap van onze geliefde bond
die aan de dames basketball kant een geweldige iedee neer gezet heeft en dat wel
 met toestemming van de dames clubs in Nederland.

Tenminste ... dat heeft Frank Berteling tegen me gezegd ... alles staat en alles word met de betrokken
clubs besproken. Jaaaaaaaaaaaaa ..... je kan nooit iedereen naar de zin maaken
en er zijn legio senarios om dames basketball kant goed te reorganiseren.
Na 5 en beeeeeeeeeeetje teams in de dames Ere Divisie dit jaar , moest er wat gebeuren en
doet me goed om te lezen en zien dat men and women .. die het over zeggen een beetje lezen en
luisteren wat ik ook te zeggen heb hier op mijn eigen wijze basketball site.

Ik roep al bijna 10 jaar lang dat wij hier in Nederland de dames Promo Div. en de dames Ere Divisie
bij elkaar moeten voegen ........... wat schets mijn verbaazing .......... het seizoen is ten einde
en kliiiingggggggggggggg  ............ de directerur van onze geliefde bond en de beleids makers daar
pakken de draad op en komen meteen met een visie ..  een geweldige stap richting een
volwassen ................. eeehhhhhh  ..... ja wel ... VOLWASSEN  ...... dames basketball voor

Nou deze geweldige stap nemen met zijn alle en deze visie naar de toekomst toe steunen waar
veel  beren op de pad tegen komen en jaaaaaaaaaaaaaa ... natuurlijk kan je niet iedereen in de
smaak vallen en jaaaaaaa ............ je kan nog veel dingen verbeteren in deze opzet.
Ik vind het nu eens tijd worden dat we hier in Nederland volwassen basketball gaan spelen en niet
een meiden U20 verkapte dames Ere Divisie.

Natuurlijk zijn er teams die daar van moet hebben en natuurlijk zullen er in de eerste jaar dat we deze stap
wagen er uitslagen zijn in der trend van .... 128 .... tegen 30 ..... en daar voor hebt ge als
een freeeeeeeeeeeeeking zebra .. 2 uurtjes getufddd in ge zak jappaner ... 2 uur lang ...

een en de andere fast break`s om je ooren gehad en gijz .. nog niet eens over de middel lijn bent
geweest als trail freeeeking zebra  .. en dan moet ge nog 2 uur lang nog naar huis

Wat zijn we dan wijzer geworden ........ vraagt gijzzz je zelf af ... het is midder nacht geweest en gijzzz
tuftt met je zak jappaner scheeeeeeezend laag over der A-2 ergens Vinkeveen ....

en  de ham vraag ....... mag gijzzzz 130 km. rijden of is de speed limit 100 km.
tjaaaaaaaaa en dan week later je dan de blauwe envelop thuis krijgt
dan vloek je ......................... ##$$^%%@@@@**))(((

lieve god ........... we hebben 30 jaar lang gewacht op 6 baans otoooooooooooooooo snel weg
en die ligt er nu en mag gijzzz maar 99,5 en eeeeen beetje  km. per uur in der holst van de nacht
rijden ...  de eenige kip op de weg is ... deze zak japanner .

Achummmm .... laat maar

Wat wel nog een discussie punt is waar we deze stap gaan maken bij de dames kant waar drie
poules zijn van 6 team`s ..... de vraag is gaan we met 3 scheidsrechters fluiten of met 2 ??????
Dat was nog niet bekend bij de directeur van NBB waar bij de beleids makers daar druk mee
beezig waren en er gesprekken gaande waaren en er een besluit er nog komt.

Nou wat mij betreft gaan we gewoon met 3 scheidsrechters fluiten en is de legetieme vraag
er zijn in de B- groep freeeking zebras  die 3- men fluiten nog niet beheersen en in de C- groep
al helemaal niet.
Daar is een uitdaaging voor onze geliefde bond en zekers voor de Bonds Scheidsrechters
Commissie .. de BSC. dus waar haal je zo veel scheidsen vandaan en hoe leid je ze op.

Tjaaaaaaaaaaaa ...... ervaring en kunde en kennis ..... deze freeeeeking zebra heeft het
zo 10 jaar terug ... denk dat het was in 2003 of 2004  ... was ik in Berlijn voor de Three Men Camp
daar bij de groote internationaale Zehelndorfer Tournament ... waar deze freeking zebra
voorige week al weer daar was en floot de dames finale al weer met Three Men
wat een belevenis .... wat een ambiance .... en  met drieeen fluiten.

Dat was dan ook wel bijzonder toen in  ... waar ik daar was om te investeren in mijn en
onze toekomst en met mij waren er ook drie tal andere freeeeking zebras ook om hun toekomst te
investeren.
Antio ..... Barry ..... mijn goede vriend ... Bas .... en Peter was er ook.

Wel was het zo dat in Europa toen niet zo lang met drie man werd geflooten en
al helemaal niet hier in Nederland... pas in  dat jaar werd er een begin gemaakt in onze
mannen Ere Div.

Maar helaas werd er toen niet gebruik  gemaakt van de ervaring .... kunde ... inzet ... en expertiese  van deze freeeking zebra .......

Wat ik wel jammer vond.

Ik en  andere collega`s hebben investeerd in onze toekomst
maar helaas van de kunde .. expertiese  van deze freeking zebra  steeds ... of word nog steeds
geen gebruik van gemaakt en .......... ik ben er klaar voor .... kom maar op en ben al te graag bereid
om de ervaring en de kunde ... expertiese .. ervaring  te delen met mijn jonge collega`s die het nog niet kunnen.

Deze freeking zebra kan het nog steeds .. wil het ..... wacht nog steeds op de wardeering en
de vertrouwen  

Of zijn de droomen echt bedrog




Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten