dinsdag 7 mei 2013

The Greek ... Devil Part ... ll


Zo zie je maar weer wat basketball betekend voor ons allemaal.
Een basketball familie ... of het nou Nederland is of inter galaktisch kosmos
der basketball helden der Maestro over de geheele continent .....
is de bijzondere stukje van een goede mens ... vriend .. waar ik hem mogen leren kennen
is de bijzondere stukje van hier onder een bijzonder betekenis voor mij.

Die wilde ik ook met jullie delen en niet als een opmerking voor de onderstaand stukje over
Nikos Galis.
Mike ...........  dank je wel voor je mooie anekdote over The Maestro  .......

De onder staande link is de link voor de officiele web site van de club
Panathinakos   .......    waar Mike daar de web site beheert.
Veel lees plezier.




Mike N 
7 mei 2013


Beste vriend en vrienden van LuluHoops. Dankje voor de gelegenheid om mijn herinneringen te verfrissen. Wat moet ik nog vertellen over de geveldenar(maestro) van het baskeball dat niet all verteld is.
Ik heb te grote eer gehad om met hem te mogen basketballen toen hij voor Panathinaikos Athen heeft gespeld in 1992-1994.

Iedereen probeert te klein beetje van zijn trucjes te leren, en zo ik ook.
Sommige waren zo moeilijk voor ons maar leken zo makkelijk voor hem dat wij konstant verbaast stonden.
Ik kan me nog een wedstrijd herinneren tegen Vareze in Athene. Wij stonden met 20 punten voor met nog 4 minuten op de klok toen ik de ball van hem de bal krijgt en stond op de linie van 3 punten.
 In plaats van de bal zelf de eisen zij hij tegen mij "do het zelf je kan het makkelijk". Dat was het ik heb het gedaan en het was een geweldige 3 punt boven de handen van en andere grootheid Dino Menegin.

Sinds deze dag heb ik nooit meer getwijfeld en ik nam altijd de risico en de goede beslissing.
Al was het maar van korte duur omdat ik de jaar daarop met en ernstige blessure de basket, stopte...
Bij deze wil ik mijn dank aan Nik geven voor alle het mooie basketbaal herinneringen en het mooie basketbaal dat hij de mensen gegeven heft.

Groeten aan jullie allemaal

Mike N


www.panathinaikoskosmos.com/




Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten