woensdag 15 mei 2013

Intervieuws ..... Deel 2



Tjaaaaaaaaaaaaa ..... een week geleden was het als ik deze intermezo met jullie mee
deel. Wat gaat de tijd snel zeg  of worden wij oud en grijzzzzzzzzz de tijd zal het maar zeggen
nie waar. In tussen zijn de kampioenen al lang bekend en da was in Alemloooooooooooooo
 Een week geleden was het ook dat ProBuild Lions Landsmeer kampioen werd.

Ik was ook effe in Almelooooooooooooooo  .............. om te kijken en bekeken te worden
Toch nog recht zetten dat ik en paar reakties had op mijn krietiek op de dames bondscoach
zijn keuzes.
Waarheid doet pijn en ik heb gewacht dat men .... ook women ............. in basketball land
iets van zoude zeggen en tjaaaaaaaa .... met zoet sappige woorden komen we nergens toch
iemand moet de boeeee  man ...........    zijn in dit kleine kikker basketball landje ..........
aangezien ik al 13 jaar lang rond huppel als freeeking .............
dan maar de boeeeeee   mannnnnn  .......

Ik wil de boe man zijn ... la la laaaa ... ik wil de boe man zijn ...... la la laaaaaaaa ....

ach ... laat maar , hier heeft niemand zin in en dus deel ik de andere intermezooooss
die ik toen in Rotterdam gemaakt heb met jullie mee en veel lees plezier er mee




LuluHoops - je kon maar die groote beker niet uit je hand af geven Nadine ... wahahhhaha
vertel jij ook wat je voelt nu
Nadine - wahahahahha  ... blijdschap ... opluchting
LuluHoops - zeg .. al weer .. je wilt die groote beker in je hand hebben ....
                  ( red. -- nadine had de beker in haar hand .... moest het afgeven aan de andere meiden
                          zo dat zij op de foto konden )
Nadine - wahahaaa  yepp .. eehhh kampioenschap is altijd iets speciaals en daar krijg je nooit genoeg van
LuluHoops - ik zag je hard werken op het parket en je was effe uit begin 4 è kwart en na iets van 30 sec. was je weer op het parket ..... had je nog krachten over
Nadine - in dit soort wedstrijden put je altijd ergens kracht uit . als het ergens om gaat .... denk je niet vaak over of je moe bent of niet of je dood neer valt .. zet je gedachtens op nul en door gassen
LuluHoops - als ik tegen je zeg  .. bijna 40 min. gespeeld ....  9p en 7 reb.  zegt dit jou iets las je zo hard hebt gevochten op het parket en je bent kampioen
Nadine - nooouuu ... weet ik wat mijn taak is als ik op het parket kom .... hard werken .... het gevecht aan gaan  en de rebounds pakken en dan pak je hier en daar wat puntjes mee en dat heeft mijn team noodig
zo iemand en in de eerste helft was ik niet op en top en  kon wel in de tweede helft omkeren waar mijn team
mij op dat momment noodig had en kon de focus terug haalen wat ik noodig had om mijn team te helpen
LuluHoops - coach Lakner gaf je die vertrouwen  en je stelde hem niet telleur en je team ook .........
die vertrouwen moet volgens mij voldoende zijn om voor Oranje geselekteerd te woorden
toch ............. 
Nadine - wahahahahahah  ......... eeehhhhhh  ......
LuluHoops - weer een miljoen dollar vraag van mijn kant uit al weer .... wahahahhaah
Nadine - tjaaaaaaaaa  ..... dat is niet aan mij ..... die keuze maakt de bondscoach als ik er niet er bij zit
daaaaaaan ... zit ik er niet bij en dat is wat ik te zeggen heb over the miljoen dollar vraag
LuluHoops - waaaa nu ..... lekker feesten  wahahaaah
Nadine - jaaaaaaaaaaa zekers  en veel rusten ook  waahhahahahaha .....
LuluHoops - yeppp ... eeehhhhh  ... smaakt dit nou niet meer volgende seizoen .. of denk je aan stoppen
Nadine - neeeeeeeeuuuu ... nog niet stoppen ....toch
LuluHoops - wahahahhah  al weer een miljoen dollar vraag ... wahahahhaha
Nadine -  ik denk dat ik door ga en ik ben fit genoeg en van de zomer had ik goed kunnen trainen ontdanks me blesure  en dit niveau gehaald waar ik zo lang dit niveau haal en me verbeter denk ik nog niet aan stoppen eerlijk gezegd maar winnen van prijzen .... daar krijg je nooit genoeg van toch
LuluHoops - je bent erg open hartig geweest ... dank je wel voor je tijd en nog maals gefeliciteerd
Nadine - ja ok. graag gedaan.



LuluHoops - je hebt de serie van af de kant mee beleefd Belinda en je bent kampioen .. van harte gefeliciteerd .. wat zegt dit tegen jou
Belinda - ja dank je wel. dit is helemaal geweldig en hier doe je de geheele seizoen voor . moet wel zeggen dat de hele serie was bijna een hart verzakking ...... wahahahhaha ..... ben erg blij dat het voorbij is en ik ben heel erg blij dat wij kampioen zijn geworden
LuluHoops - ik zie op mijn stats .. dat er 4 a 5 speelsters in jullie team 40 min. maaken. zegt dat veel over de kracht van deze speelsters
Belinda - ja zekers ... je moet goede condittie heben en in goed shape zijn om 40 min. te haalen
zij hebben super goed gedaan niet vergeten dat je dus 2 wedstrijden in de week speelt zo en dan neem ik mijn petje af voor deze meiden en voor hun inzet en geloof.
LuluHoops - kampioenschap in Rotterdam ...... is dat speciaal
Belinda - het is altijd leuk om bij de tegenstander te winnen natuurlijk. was nog veeeel meeeeeeeeeeer
leuk geweest als we in Landsmeer kampioen waren gewoorden voor onze eigen fans maar ....
LuluHoops - nou vandaag was het oooooooooooooor verdovend zeg die kabaal en herrie die jullie fans
maakten hier in Rotterdam ...... heeeelp mijn ooren doen nog steeds pijn ...wahahhahaha
Belinda - wahahaahah yepp  supper toch ... zij hebben ons deze hele serie  heel erg goed gesteund
zij hebben ons hier bij de uit wedstrijden nooit alleen gelaaten en altijd mee gegaan en tijd en wijle waren ze
luidruchtiger dan te tegenstanders fan`s en hebben ons heel erg mee geholpen en ons gesteund
LuluHoops - dit was de laatste wed. van coach Lakner voor de dames basketball .. wat kan je daar over zeggen
Belinda - eerlijk gezegd hadden wij daar ons niet beezig mee gehouden , maar nu besef je pas dat dit zijn laatste wedstrijd was. het is wel een gemis voor dames basketball vind ik en hij heeft uitermate goed gepresteerd bij Landsmeer laatste jaaren en wij zullen hem wel missen maar Ilja en Jesse
gaan over nemen volgende seizoen en wij gaan er weer geweldig tegen aan volgende jaar
LuluHoops - dank je wel voor je tijd en nog maals gefeliciteerd
Belinda - graag gedaan.



LuluHoops - eeehh coach Van Langelrooy ... is het zwaar  om  je vraag te stellen na dat je de 6è wed. in de serie verloren hebt en Landsmeer is kampioen ... wat er dan door je heen gaat
Coach Van Langelrooy - eehhhhh .....   (coach kijkt om zich heen en kijkt naar mij .. diepe zucht )

 ach .. weet je ... van alles ......  beetje telleurstelling natuurlijk en wij hebben de landstittel verlooren
LuluHoops - begerijp de telleurstelling coach en je kort af bent ... maar ... je hebt 6 wedstrijden lang
gestreden .. is dat niet wat trots op te zijn
Coach Van Langelrooy - niet helemaal juist  wat je nu zegt ... als we dat hadden gedaan was het
nu de serie niet afgelopen ... maar de serie had nu 3 - 3  gestaan. wel hebben we drie wedstrijden lang
goed gespeeld maar in wedstrijden 4 en 5  de serie verknalt
LuluHoops - daaaaaaaaaaaaa ... zijn wel heel duidelijke woorden coach en je bent heel helder moet ik zeggen ............... eeehhhhh ... bouwen naar de volgende seizoen dan maar
Coach Van Langelrooy - jaaaaaaaaaaa  zekers . ik heb heeeeeel veeeeel geleerd dit jaar. je weet niet goed  genoeg wat op je af  komt in de play offs ... wel in de heren play offs , maar dit zijn heel korte series .. kort achter elkaar en daar heb ik veel van geleerd wat ik mee kan nenemen naar volgende jaar  en daar mee
kan ik mijn team dan beter voorbreiden dan dit jaar maar voor al een nog fitte selektie  dan dit jaar.
LuluHoops - de fit heid wat je zegt ... was dat de redenen dat de open schooten niet vielen ..
Coach Van Langelrooy - nou tjaaa  fit heid  ..... soms beseffen ze niet hoe vogel vrij ze vrij staan en dan zeg ik tegen de meiden van ....  niet na denken maar knallen ....... maar als ze dat niet beseffen .. dan ben je
afhankelijk van de drives naar de ring en heel vaak kregen we de fouten niet mee en dat is frappant om zacht te zeggen dat we in de eerste helft 6 fouten hadden en zij maar 4  ........ vervolgens gaan zij veel harder verdeidigen dan wij in de tweede helft en wij krijgen veeeel meeer fouten dan zij ..... mag jij mij vertellen
hoe dat zit met de reffs
LuluHoops - je was ook al niet happy over de beslissingen van de reffs voorige wedstrijd is het dan het niveau en de beleeving van de reffs dan
Coach Van Langelrooy - ik laat me niet uit over de niveau van de refss  dat is helemaal niet belangerijk voor mij alleen wat er dan gebeurt is dat het momentum draait  door dat soort calls in de wedstrijd .. dat is wel heel erg curiciaal zeker het team dat ik het heb dat nu  mentaal op dit momment niet zo super sterk is
LuluHoops - dat zijn wel duidelijke woorden coach ...... dan zeg ik maar ... tot volgende jaar dan maar
Coach Van Langelrooy - ja dat doen we
LuluHoops - dank je wel voor je tijd
Coach Van Langelrooy - ja graag gedaan 


nou .. ik als raaaazende reeeporter beezige bij hen en weer ging .. was coach Laki Lakner al lang
foetsieeeeeee ...   en ik vond hem beneden in de kantine verschoolen achter een zuil
waar ondekje plekje .... iets van .... laat me me rust ... en geeeef me een koud pilskeeeeeeeeeeee
waar ik hem vond tussen zijn  vrienden en kenissen  war hij dus een koud pilske in zijn hand had
en mocht hem deze keer wel lastig vallen


LuluHoops - eeehh u bent lastig te vinden coach Lakner ... u bent de winnende coach en u bent landskampioen met een coooold beeeeeeeeeerrrrr in uw hand .... vertel wat er nu door je heen gaat
Coach Lakner - eeehhh  ....  ja gewoon blij dat we gewonnen hebben. weetje  wat het is .. dat ik ...
wij zo veel kampioenschappen meegemaakt hebben ..... ik word er niet opgewonden van moet ik zeggen
LuluHoops - wahahhahah  ...... geweldige uiteen zetting in paar woordjes coach  ..... dit was de laatste
wedstrijd aan de dames basketball kant en u sluit dit winnend af .... dat moet toch iets speciaals zijn toch
Coach Lakner - daarom is het juist leuk dat eehh  .....

(coach Lakner kreeg een presentje in handen gedrukt tijdens onze gesprek  .....een weddenschap die          gewonnen is door coach Lakner en hij krijgt dat van de groote guru der pers der natie die voor AD.  deze serie gevolgd heeft )

LuluHoops - wahahaha geweldig toch zo een presentje .... is het nou speciaal om hier in Rotterdam kampioen te woorden
Coach Lakner - neeeeeeeeeuuuuu ... dat soort gevoelens heb ik niet ... of het nou Amsterdam of Rotterdam is ik wil graag winnen en dat geld ook voor mijn team en voor mijn club ook waar ik dan coach .
ga maar eens  na wat voor organisatie wij in Landsmeer hebben neer gezet en die organisatie gaan wij ook bij de mannen kant doen , maar kijk maar hoeveel fans er mee waaren hier naar toe .. als we
wedstrijd 7 hadden gespeeld .... dan was het daar in Landsmeer hutje mutje vol iets van meer dan
1000 mensen geweest en onze burgemeester was ook hier aanweezig en denk dat je mee hebt gekregen
van onze coach Ilja Bosovic  .............
LuluHoops - ja dat heb  ik  vandaag gehoord en nog maals sterkte met verwerken
Coach Lakner - ja dank je wel en deze meiden wisten dat ook en hebben voor coach Bosovic gestreden
en zijn .......    gegaan op het parket bij wijze van spreken
LuluHoops - goed gevoel verlaat u de dames kant. wat gaat er van af nu gebeuren met u coach
Coach Lakaner - wat er nu gaat gebeuren is wat onduidelijk . we hebben mensen bij elkaar verzamelt die
beezig is voor de heren ere divisie kant op te zetten  .. voor elkaar te krijgen en zij zijn al beezig om een team op te zetten en de financieen hooren daar er bij en als we dat niet haalen .... gaan we promotie  divisie spelen als dat ook niet lukt gaan we heren eerste divisie spelen of rayon wat mij betreft.
kijk naar de lijn aan de dames kant meiden U14 heeft de kans om kampoen te woorden dan  U16
en U18 ....... Molly gaat deze team coachen  die lijn willen we ook bij de mannen kant ook hebben en de doel is dan heren Ere Divisie ..... waar de organisatie een beetje zoek is nu daar en daar ga ik me
 beezig  houden
LuluHoops - coach Lakner ...............   het was me waar genoegen om je te zien coachen ... je passie en beleeving ...... toomelooze inzet  en ik zal je wel missen aan de dames kant maar komen we elkaar wel weer tegen toch ......
Coach Lakner - ja ok. dank je wel voor je woorden
LuluHoops - dank u wel voor uw tijd
Coach Lakner - graag gedaan




Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten