zondag 19 december 2010

Blits en Sneeuw Storm De Finale

Hier onder kunnen jullie mijn belevenissen lezen wat ik met jullie wilt delen en wat ik gemaakt heb
in Barendrecht .
Jullie weten wel daar was de dames ere div. final four met een dag vertraging omdat het sneeuwt een beetje hiewr in onze kikkerlandje en erwin kroll ... je weet wel die weer man van het 20.00 uur journaal is daar de oorzaak van ...... wahahahahhahaa
ach .. het valt bestg mee ...  zei de goeroe der weer mannen der natie der lage landen.
eeehhhh ... meneer krol ... voor je info ik deed van uit barendrecht naar me warme stulpje in oss
ongeveer 3 uur over , om onze basketball liefhebber die deze blits en sturmmm niet wilden trotseren
en ik wel . mijn dank is groot aan iedereen daar in barendrecht die dit mogelijk hebben gemaakt
en natuurlijk ook mijn goede vriend the handy man
die ook pa lief bereid vond om hem na een lange bezorg dag bij de snelle jelle post dienst van tnt
hem naar barendrecht te brengen en zo wat foto`s te maken die later op de site komt.


wel moet ik mijn wel gemeende excusses maken , want de tweede halve finale tussen den helder en landsmeer die ik ook een verslag van heb gemaakt ......... is zoek .... zuchttt ...
ergens midden op de A 16 heden nacht .. ochtend is die voorbij gestormt en verdewenen in de hollandse diep  daar en ik kan het niet meer terug vinden op mijn pc `tje.
tjaaaa ..... amateurisme ten top nie waar. solly coach van veen en coach lakner en zeker
de fans in den helder en in landsmeer.

natuurlijk zagen jullie mij als de kippen er bij zijn met mijn ouderwetse voice recorder en op zoek gegaan voor deintime momenten op deze bijzondere dag en heb dus intervieuws gemaakt , maar daar voor vraag ik jullie iets meer jullie geduld . die komen wat later in de week op deze site
veel lees plezier hier onder en natuurlijk commentaar is vrij om op te posten
reakties zie ik tegenmoet . ook de kritische reakties














Wat zegt dat nou weer tegen ons. Ik zit achter me tuff tuff pc`tje en probeer een pakkende

kop te vinden om deze finale in te luiden en zie dat de vecht hanen van proubuild lions landsmeer warm lopen voor mijn neus zo kort tegen het parket waar ik het gevoel voel van de speelsters die daar inlopen zijn. Aan de andere basket zijn de vecht hanen van challenge sports binnenland uit barendrecht die gretig warm lopen en de secondes weg klikken voor de eerste opgooi voor deze bijzondere finale van deze editie van dames ere divisie final four

zie ik dat nog 20 minuten te gaan is naar de opgooi van twee freeking zebra`s

die hun zwart witte strepen verdient hebben op deze parket en goede vrienden en collega`s harry .. mr. Eos …. Van loon en gabber edward ….edje de ruif …. Van ruiven

waar we twee ervaren freeking zebra`s hebben om terug te kunnen vallen.



Waar we heden middag jantine kraak uit zien vallen met een enkel blessure en ik zie haar op de bank zitten zo tegenover mij naast anneloes kodde twee bijzondere speelsters

die dus niet mee doen en zal b binnenland uiterste moeten gaan denk ik om onder de borden goed dicht tegen houden , maar aan de andere kant wie houd leonie tegen en launa met haar drives en zeker waar jamailah die de top scorer was vanmiddag.

Ongeveer over 10 minuten weten we zekers wat er gaat gebeuren.



Waar het licht uit gaat en de trommel komt op en de beide kemp hanen worden voorgesteld zie ik dat er nog wat plaatsjes nog over zijn en vraag me af waarom u er niet bent bij deze finale van de blits en sneeuw storm final four finale.



Waaaaaaaaaaaaaaaaaauwww … is de juiste woord denk ik als de tipp off gewonnen wordt door lions en wie anders dan molly mc dowel die een kei harde drietje in flikkert

Is het swissssss … nog wat je hoort is dus daar de eerste punten van deze finale een feit

En lekkel begin zo .

Wat zei ik nou is daar prompt de verdedigende rebound van leonie en is jamailah die en geweldigge drive in gooit en die nul is weg van het bord.

Waar ik jullie voor gewaarschuwd hebt wie jamailah ging stoppen .. niet dus

Na de steal en de geweldigge drive en een assist op leonie die dan deze dank u wel zegt en verzilvert zien we deze jonge meiden van binnenland opstijgen boven het parket hier en zien dus score en bonus voor leonie kooij is maar 5.17 te gaan in deze eerste kwart is 12-6 voor binnenland. Komen we in de laatste drie minuten van deze eerste kwart in deze finale

Is daar de vechtlust van ilana vergunst en die ook door kati harty ondersteund word zien we na de drive van katie die de score dragelijker maakt en ilana met een drietje en daarna twee vrije worpen in schiet zien we dat nog maar 2.10 te gaan is waar launa drietje in flikkert is de stand maar pinutsss of zo iets en zien 18-15 voor binnenland.



Wat zegt dat nou als kati en molly die hart en ziel neer leggen en de strijd opvoeren die door

Romy stijsiger ondersteund word door die ballen onder het aanvallende bord op te ruimen en zo doende kati in gelegenheid stelt om orde te scheppen in deze bijzondere chaos

Zien en horen we de gong is dus lions die met 22-18 de wel verdiende kruiden thee gaat drinken die coach lakner heeft gezet.



Wat was het nou effe dipje of zooo .. nou de beste remedie is geef de bal aan launa die begint aan serie drietjes kort na de kruiden thee van coach brand en daarna is lisa van den adel die haar mooie voorbeeld opvolgt en daar kan natuurlijk leonie kooij niet achter blijven en zien we dit kleine dipje veranderen in voorsprong en zijn we ongeveer op de helft van de tweede kwart en zien dat 31-27 is voor binnenland waar dan de strijd verhit en de bloed kruipt waar die niet heen kan en toch wel doet is daar wel op zijn plaats als coach brand wel verdiende time out neemt op 3.34 op de klok nog is dus stuivertje wisselen zien we kati op de vrije worp lijn waar ze een keertje raak schiet en haar 9 è punt noteert en ze al weer foutief afgestopt word is daar dus de rust en ook een keertje raak voor haar en zien dat 35-31 is voor lions.



Als we dan zien dat molly mc dowel kati harty weg stuurt en die assist weg geeft om kati die drives te laten maken is daar dus erg lastig om de jonge meiden van coach brand die haar dan moeilijk tegen kunnen houden dan fout te maken en zo de vaart uit deze finale te halen en hun spel en tempo te dicteren zien we dat daar de jonge meiden van coach brand erg lastig mee hebben en zeker de brede 3- 2 zone die coach lakner speelt in de verdediging waar binnenlandse meiden lastig door komen en zo maar paar secondes nog over houden op de schotklok en een nood schot moeten nemen uit eindelijk en zo gaan we de rust in voor de wel verdiende kruiden thee van de beide coaches in de kleed kamers en zien dus op het bord

43-36 voor lions.





Wat als de kruiden thee niet door is gekookt en de heilzame werkende ingrediënten niet doen wat ze moeten doen is het erg lastig om te zoeken naar die kleine hoop om terug in deze finale te komen waar je als een bezetene aan de kant van lions ziet die ilana vergunst heet met haar 14 punten dus ver mede boven aan staat met scores zien we de klok verder tikken

En is daar de nodige time out van coach brand op 2.58 te gaan in deze derde kwart zien we62-40 voor lions waar iedereen snakt naar de vers gezette kruiden thee en is daar wel de verlossende gonggg en zien we maar 63-44 en gaan we kijken naar de beslissende kwart in deze finale.



Ik vroeg wat er in de kruiden thee zat en bij binnenland waren ze op zoek naar de geheime ingrediënten van de kruiden thee van coach lakner en prompt zien we de jonge meiden van coach brand vel van leer gaan en is geloof daar weer en zien dat coach lakner time out neemt op 7.55 in deze laatste kwart van deze finale en is maar 12 puntjes achterstand

En dus zien we 63-51 voor lions. Volgens mij was leo van den adel die ook mee leeft en die geheime ingerdienten vond bij de wiki leaks en ze zo door gaf aan coach brand.



Waar kati haar 21 è punt noteert en zo mede aan de kop komt met ilana en daarna de beurt is aan molly die dan ook maar effe haar 21 è punt noteert is het over en uit denk ik en is het de kunst om deze vierde kwart uit te spelen is het kijken effe naar het bord en die zegt tegen mij nog 2.20 te gaan en is 72-55 voor lions en ilana doet waar ze goed in is en een drietje in knalt en haar 24 è punt noteert is daar de time out van coach brand op 2.00 en wordt door lions trecht deze vierde kwart uitgespeeld en de winst en dus de kampioen van de kerst reces

van de dames ere divisie hier in Nederland probuild lions uit landsmeer en horen we de gonggg voor het feestje hier boven in de tipp off en zegt het bord 81-63 voor lions



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten