zaterdag 25 december 2010

Intervieuws

Beetje laat maar ach ... dat begerijpen jullie wel denk ik.
natuurlijk wel mijn wel gemeende excusses hier voor.
hier onder de serie intervieuws die ik  maakte na de gewonnen finale van de Final Four in Barendrecht
door probuild lions landsmeer.
julli weten wel met die befaamde storm en blits er na en ikke na een reis van pak weg 3 uur mijn
tuff tuff de weg nooit kwijt raakt in die stuuurmmmmm ....


Aller eerst het intervieuw die ik maakte na de tweede halve finale  met coach lakner die hij won
van den helder en zo in de finale kwam. helaas die verslag nog maals ben ik ergens op de A 16 kwijt geraakt
ergens diep in den wateren daar bij de mooie brug  bij de Hollandse Diep.

LuluHoops - van harte gefeliciteert met behalen van de finale plek en misschien een makkelijke wedstrijd geweest
Cach Lakner - dank je wel .... hmmm eigenlijk wel ja achter af kan je zeggen dat het makkelijke wedstrijd is geweest. vergelijken met de voorige wed. die we tegen hun speelden de verbeter punten die we moesten verbeteren , dat hebben we met verve gedaan dacht ik. wel belangerijk was de verdeidegende en voor al de aanvallende rebounds die gepakt moesten worden en dat was dus de basis hier voor. als ik me niet vergies hadden ze voorige wed. iets van 85 punten geschoort en nie iets van 30 punten minder geloof ik.
LuluHoops - kati harty viel vroeg in de wed. uit en zonder haar wedstrijden winnen is een plus punten denk ik
Coach Lakner - kijk dat wisten wij wel , maar de buiten wereld niet denk ik. maar met haar doen we er een schepje er boven op nie waar en dat is nog beter.
Lulu Hoops - dat zijn duidelijke woorden coach lakner.de vorm van deze final four bevalt dat noodgedwongen misschien. bedoel alles op een dag
Coach Lakner -  neen ... absoluut niet. gewoon in twee dagen aub.
LuluHoops - de finale van heden avond ... leuke finale denkt u
Coach Lakner - nou dat weet je niet van te vooren. hoop van wel. wij gaan er voor met de meiden allemaal en barendrecht is een goede team dus effe afwachten.
LuluHoops - dank u wel voor uw tijd
Coach Lakner - graag gedaan.

Dit was intermezzo met coach lakner na de gewonnen halve finale .
Hier onder de serie intermezzosss na de gewonnen finale die ik gemaakt heb.



LuluHoops- van harte gefeliciteert met the championship en the cup, jouw gedachtens zo kort na de finale
Molly - yess thank you .. it was a great geame  i think. heel veel energie gehad door de dag heen en was dus bijzonder om zo twee wedstrijden in een dag te spelen en onze zone verdeidiging stond erg goed vond ik en wij eindigen erg sterk deze finale en dat was erg goed en ik verbaas me eigenlijk dat ik zo veel energie ergens vandaan haal om zo te spelen.
LuluHoops - inderdeeed .. can u explan that please ... vertel meer hoe je de gehele wedstrijd speelt tegen den helder in de halve finale dat zijn 40 minuuten en nu ook een bijna al gehele finale speelt
Molly - yeaaa ... i know that i have to play. kijk ik schuw niet om te spelen.als er verwachtingen zijn van mijn  kant uit , die ga ik niet uit de weg. ik had wel wat rust in de eerste helft tegen den helder en van coach Lakner kreeg ik nu ook tegen het einde wel wat rust en onze zone defens ... daar kon ik ook wat energie sparen.
LuluHoops - are u ill ... ehh ... was je ziek. wat me leek van af de kant uit dat je beetje ziekjes was.
Molly - noo i am not ill. ben niet ziek als je dat vraagt, maar beetje mijn neus ziet wat dicht en dat is lastig soms als je naar adem sankt na hard werken.
LuluHoops - it was beatifull to see u play the all day. vertel wat het geheim is van je bijzondere spel deze gehele dag.
Molly - ehhhh ... i dont knowwww ... wahhahah ... i did take a few shots.  kan ik je niet zo vertellen waar het vandaan komt , maar na een paar schooten die in gingen en vind me zelf geen ras echte schutter of zo.
wel beschouw ik me zelf als spel bebaler en verdeler. zo als voorige jaar in de finale reeks nam ik schooten die ingingen en waar ze brood noodig waren om het te nemen.
LuluHoops - als ilan 24 punten kati ongeveer 21 en jij ook bijna zo veel, verklaart dit deze zege voor jullie
Molly - als ik zeg dat hier in nederland niemand is om kati van het schooren af te houden ... zullen veel mesnen dit niet leuk vinden om te horen. kati is a shooter .. nobody can stop kati make points in the game.
als er meer speelster in deze team boven 15 punten en meer schooren ..dan zijn we een .. dangerous team ...
heel erg gevaarlijke team en dat verklaart deze overwinning.
LuluHoops - begin van deze finale is aan jullie besteed met een gewedligge drie punter , maar daarna stopt het. beetje de zeenuwen daar.
Molly - we don`t start the games extremly well.  als we dus niet echt flitsend van start gaan dan stookt het nie waar , maar neveus waren we niet. effe hergroeperen en terug vallen in je verdeidiging en zorgen dat je wat harder verdedigd zo dat je paar keer de tegenstander dwingt om fouten te maken en daarna kan je aan de andere kant wel je punten en kansen kreeren.
LuluHoops - what did happen om third period when binneland came back to 10 points... was er schrik er in toen binnenland terug kwam tot ongeveer 10 punten
Molly - hmmmmm i think we relaxt  a bit i think. we did not have a killer mentallaty. als we de tegenstander terug laten komen in de wedstrijd dan worden we echt wakker en dat moet niet gebeuren nie waar , maar ook dat aantal speelsters die in zaten die niet gewend zijn om samen te spelen denk ik en als coach lakner de juiste wissels neemt dan komt orde in en op het veld.
LuluHoops - weer een beker in je kast
Molly - ja wel dit was de begin . voorige jaar wonnen we ook en hoop ook de komende twee ook.
LuluHoops - dat zijn duidelijk woorden
Molly - yeppp ...
LuluHoops - thank you for your time
Molly - u are welcome.



LuluHoops - van harte gefeliciteert
Ilana - ja dank je wel
LuluHoops - geweldigge wedstrijd en 24 punten in deze finale. wat zegt dat tegen jou
Ilana - hmmmmmmmmmmm ......
LuluHoops - lastige vraag nie waar
Ilana - kijk we doen het niet alleen en het is team sport en ik deed het met mijn team en als we hard verdeidegen en iemand anders pakt het steal en ik loop voor op is dat koud kunstje een tegen nul en zo kom je er wel. dat zegt daarom niets tegen mij of ik 24 punten gemaakt heb , omdat nog maals mijn teamgenooten mij in gelegenheid stellen om dat te doen met hun steals en hun assist.
LuluHoops - nu spelen jullie twee wed. op een dag . ik zie je de halve finale tegen den helder bijna gehele wed. spelen en nu in deze finale ook, waar haal je die energie en vecht lust vandaan
Ilana - ja toch gewoon de wil denk ik en je krijgt een kans en die moet je gewoon pakken en er is daar geen tussen weg mogelijk. mijn filosofie is gaan voor elke bal en dat heb ik laten zien
LuluHoops - wat is de volgende stap
Ilana - nou focussen op de rest van de compettitie en de beker fiets er tussen door en daarna kijken naar de play off`s.
er is een kans om te winnen en die moet je pakken vind ik en elke wed. is er een op zich en daar op moet je focussen vind ik en je 200 % voor geven en dat zit wel goed in deze ploeg denk ik
LuluHoops - als je van af de bank toe kijkt hoe in deze finale binneland vel van start gaat hoe lastig is dat voor je van af de kant toe te kijken
Ilana - best lastig moet ik wel vertellen. als we niet aan de game plan houden , dan gebeurt dat soort dingen en gaat de tegsntander er van door en we moeten doen wat coach zegt en focussen eerst op de verdeideging en zorgen dat we stops krijgen .. dus de tegenstander niet laten schooren, en van daar uit verder gaan en we weten dat coach lakner er dag en nacht er mee beezig is met basketball
LuluHoops - tjaaa .. coach lakner nie waar
Ilana - yepp .. precies.
LuluHoops - wat was er toen binneland terug kwam tot ongeveer 10 a 12 punten
Ilana - nou ze gingen pressen en dat was goed denk ik van uit de kant van binnenland geredeneert en dat deden ze erg goed moet ik zeggen en als we dan over de lijn kwamen bleven er weinig tijd over in onze aanval waar dus uiteindelijk een nood aktie kwam of schot die niet goed viel. als we dan terug vallen op onze sterke verdeidiging dan komt het wel goed en dat zagen we.
LuluHoops - nu vieren hier boven in de kantine
Ilana - nou ik ga op vakantie
LuluHoops - geweldig toch .. met een goed gevoel op vakantie nie waar
Ilana - wahahaaha ....  (zegt ze met die mooie glimlach )  ja dat doe ik zeker
LuluHoops - dank je wel voor je tijd
Ilana - graag gedaan



LuluHoops - van harte gefeliciteert met winnen van deze finale  en wat gaat nu door u heen
Coach Lakner -  ik wist dat we goed konden verdeidegen en dat deze team prijst dat ze ontzettend goede mentaliteit hebben en we zien dat we in moeijlijk heden komen in het begin van deze finale en zien dat ze niet lui op hun kont zitten , maar geweldig gaan verdedigen en strijden waar we ze overrompelen waar zij dus met een kleine rotatie spelen en ze daar dus niet makkelijk boven kunnen komen.zegt ook dat deze team mentaal de sterkste team is in deze competitie.
LuluHoops - duidelijk woorden van uw kant uit. lekkere start denk ik als je gelijk begint met een drietje
Coach Lakner - tjaa .. dat kon ook aan de andere kant vallen en dan de eerste 5 min. niets raken en moet je dus over 40 min. zien dat we deze team niet te veel laten schooren en zie je ook dat we dat ook tegen den helder ook gedaan hebben en als je goed verdeidigd kom je er wel en dat is de uitgangs punt van deze team.
ook met een slechte dag in aanval moet je de wedstrijden kunnen winnen en dat deden we ook.
LuluHoops - ik zag een geweldigge wed. van molly mc dowel en alsm ilana 24 punten schoort en kati 21 had u  haar noodig op die plaats.
Coach Lakner - nou misschien niet de hele tijd. het is geen calculatie die wij toepassen. iets van eerst 20 min. daarna 18 of zo iets ... neen ... we trainnen kei hard en dat willen we ook laten zien in de wedstrijden en dat is wat je zag van haar en nu zijn we ongeveer 10 dagen vrij ... vakantie en effe opladen en dan gaan we voor de tweede helft van deze competitie.
LuluHoops -al een plek gereserveert thuis voor deze beker
Coach Lakner - ... neeeuuuuu ..... deze beker gaat gewoon tussen de anderen staan in de vereniging
LuluHoops - gaat u op vakantie
Coach Lakner - neeee .. blijf gewoon thuis
LuluHoops - met een geweldigge gevoel naar huis nu
Coach Lakner - ja zeker. ook al hadden we deze finale niet gewonnen had ik toch nog tevreden gevoel over aan gehouden al;s ik zie hoe we strijd geleverd hebben en zie dat noodgedwongen twee wed. op een dag spelen en zie ook dat hoop blesures die wij hebben en nog geen fitte speelsters dat we toch nog zo kunnenspelen.
LuluHoops - dat geeft de kracht van u en uw team aan coach lakner
Coach Lakner - ja dat is het zekers
LuluHoops - dank u wel voor uw tijd
Coach Lakner - graag gedaan



LuluHoops - wat gaat nu door uw gedachtes heen na de verloren finale hier
Coach Barnd - ik denk dat we goed begonnen in de aanval en dat was te zien denk ik . zij hadden daar groote problemen er mee , maar we konden dus die consntratie niet vasthouden en dus die voorsprong ook niet. op gegeven momment gaan ze over naar de zone verdediging en op dat momment worden we onzeker.
LuluHoops - dat was wel te merken die onzeker heid , maar wel flitsend van start gegaan toch.
Coach Brand - we zijn verder gegaan waar we de voorige wed. geeindigd zijnde ballen vloogen de eertse kwart goed in en als ik nu de stats na kijk we hadden 50 % drie punters raak ...
LuluHoops -  dat is bijzonder hoog ....
Coach Brand - ja dat is wel goed nie waar , maar als je kijkt dan in de tweede helft 3 uit 16 .............
tjaaaa ... zegt wel veel
LuluHoops - beetje krietisch ... wat u zegt .. ze gingen over naar zone .. een 3 -2 zone waar opde kop .. vrije worp lijn dus geweldig open gat lag in de defens van landsmeer zagen jullie dat niet .. wel toch
Coach Brand - ja wel iedereen zag dat dus wij ook maar moet je er wel op een goede manier daar gebruik van maken en dat deden wij niet super en in de tweede helft deden we dat op een andere manier en lukte minder en zijn we dus anders gaan verdeidegen. 38 punten is niet slecht in een helft dat je schort , maar er
45 tegen krijgen in een helft is wel veel.
LuluHoops - waren de drives van kati niet te stoppen misschien
Coach Brand - als molly mc dowel er 17 in gooit en waar van 5 drie punters en zij met kati zijn dus een gouden duo is dus lastig af te stoppen.
LuluHoops - als daar dus ilan vergunst er bij komt met 24 punten is dus dubbel pech neem ik aan
Coach Brand - ze hebben  ook ander geweldigge speelsters die dat ook kunnen en dat is wel een eenheid aan team wat je aan de andere kant ziet en speciaal zijn de twee amerikaanse speelsters nie waar.
LuluHoops - ik ga er van uit dat u trots bent op uw speelsters
Coach Brand - ja dat is zo wie zo. dat wij hier staan en niet toren hooge favoriet leiderdorp .. was al super en we met zijn alle ook van cto meiden winnen ...daar ben ik dus trots op mijn meiden en hoope dat we hier van leren voor de play off`s
LuluHoops - met een goed gevoel de kerst vakantie in denk ik
Coach Brand - ja zekers ... altijd
LuluHoops - dank u wel voor uw tijd
Coach Brand - ja graag gedaan



Ik bedank iedereen voor hun tijd voor deze site
wens iedereen een gelukkig en gezond 2011



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten