dinsdag 14 december 2010

Strijd Der Oude Rivalen

Zeg wat is dat nou weer voor een pakkende kop van deze gebrabbel weer.
Aller eerst mijn wel gemeende excusses dat ik jullie niet hebt voorzien van mijn bijzondere
relaas op deze inter galaktische diggi snelweg.
ik was  beezig mijn tijd en energie in te steken in de andere hobby die ik ook beoeffen,
althans ik probeer een freeking zebra te zijn soms ... heel erg soms en doe net als of ik er verstand van heb
en krijg een kop koffie voor de gedaane moeite en daarna mag ik weer naar mijn warme stulpje
waar mijn tuf tuf de weg naar haard en huis uit zijn tom tom geheugen kent en zo doende ik niets hoef in te tikken en ikke uit eindelijk ergens midden in de nacht in mijn warme nest van mijn geliefde in kan kruipen
en dan lekkel lang uit kan slaapen de dag er na.

Zo al gelezen op de bevriende site van powerforward.nl dat weer een gedereven fanaat met hart en ziel is mee gestopt te berichten over met name dames basketball hier in onze kleine kikkerlandje.
michiel ..... veel geluk en plezier in je verdere leven en carierre.
het was me een waar genoegen om naast jou te mogen zitten on court side en zeker in de pers room
om veel dingen van je te mogen leren.
ikke als hobby journalist die af en toe zijn ego kwijt kan via deze weg .. heb veel van je mogen leren
ik zal je wel missen.
Tjaaaaaa ... dit zegt ook wel genoeg nie waar. dit doen we als hobby ... bij zaak en worden niet voor betaald en dus was de eerste reden waarom ik bijna 3 maanden niks van me hebt laten hooren en nog maals
ik bied mijn welgemeende excusses voor de basketball liefhebbers hier in onze kleine kikkerlandje.

Moest mijn aandacht verdelen en ik was van de zomer beezige bij geweest deed iest wat ik voor onmogelijk voor achtte en dat resulteerde dat ik als een freeking zebra met mijn grijze wapperende haardoos in de wind mijn ding deed tussen twee pilonekkes waar die 20m. van elkaar lagen en mijn grijze groe`s ......
vonden dat ik mocht mijn grijze bakkebaarden laten rond wapperren rond om deze velden , waar ik dus
als een freeking zebra weer van ouds jonge veulens weer eens moest helpen zo dat zij weer in den diepe werden gegooid waar ze diep door het ijs zijn gezakt, dat ze niet de juiste schaatsen er onder hadden.

zeg het tijd perk van johan olof koss ... dat was old school....
klap schaatsen mijn vriend, zo jong en zacht als wol en teder waar je voorzichtig moet zijn dat ze niet breken
en als je dat ziet dan is dat te laat en stoppen er een paar jonge honden die de druk niet aankunnen.
voor wat vraag ik me af , waar sven de verkeerde afslag neemt , omdat ome gerard de tom tom op
dom dom stand heeft staan is de comunicatie een tover woord nie waar en hoef je geen wijze te zijn om de jonge honden zo af te branden waar de freeking zebra`s weer een minder in aantal zijn.
moet dat nou zo vraag ik me af ... ach ... wat klets ik nou. de ambitie is er niet meer omdat er geen uitdaging meer is en als je een jonge veulen zo ziet afbranden en zij worden niet opgevangen vind ik jammer,
twerwijl het ook anders kan, waar ik me niet meer druk om maak en plezier uit haal in de 11 jongens
die ik coach nu bijna 4 jaar en waar ik mijn coaching diploma in de nabije toekomst hoop te behalen.

waar ik elke  week zie dat deze jonge honden van de jonge leeftijd van 20..21...23 jaar oud waar we ergens in een boerenbond  senioren compettitie spelen in deze bijzondere boeren landschap van deze bijzondere provencie van brabant
 3 x in de week naar mijn trainningen komen en er iets van willen bakken.
dat geeft mij gevoel en kracht en motivatie om door te gaan.
zo als jullie lezen kan ik me niet in veel stukken delen en moet kiezen waar ik mijn aandacht aan kan besteden en dat goed wilt doen en zo doende bleef deze stie na de snelle en bijzondere zomer wat leeg en verstoken van info die jullie van me gewend zijn.

maar zo als jullie wel weten is as. vrijdag en zaterdag 17 en 18 december in barendrecht de Final Four van de Dames Eredivisie. dan spelen de eerste vier ploegen van de compettitie tegen elkaar voor te zorgen wie de beste is voor de kerst reces. tjaaaa... was bedoeld voor een ticket voor de europa cup maar ach
vind jammer dat er geen geld ingestoken word om daar aan mee te doen , maar wel in allerlei zaken die er niet te doen. wat zegt dit nou tegen ons .. nou bijzonder is dat de jonge dames van de cto team van de nbb er geweldigge halve seizoen gedraaid hebben en de thuis club uit barendrecht weer haar oude glorie weer thuis krijgt in barendrecht, maar vooral de oude rivalen der basketballende natie der dames basketball weer tegenover elkaar staan. waar heb ik het over .. dat den helder en landsmeer weer op vrijdag avond samen robbertje mogen uitmaken wie in de finale komt op zaterdag avond.

zonder die gezonde rivaliteit is er geen progressie vind ik en die moet er zijn en als je geen rivaal hebt
is er niets om naar uit te kijken nie waar .... zeg maar ja coach van veen.
het is toch wel weer leuk om coach lakner aan de andere kant te zien springen in de lucht
jaaaaaaaaa ... weeeell ... zo is het maar.
is de reevenchh zoet denk ik voor de thuis nederlaag van de beker wedstrijd in den helder
of is katie die als speedy gonzales die er pijl snel .. aribbaa .. arribaa ... van door gaat of molly die
de strijd onder de borden niet uit de weg gaat.
ach ik zie er naar uit voor the clash der oude rivalen op vrijdag avond en
eigenwijs als ik ben moet ik wel een krietische vraag stellen aan de DEC.

waarom spelen nr`s 1 en 2 van de competitie tegen elkaar ??????
wat is de logica daar achter ???
als ik me niet vergies is het toch 1 tegn 4 en 2 tegen 3 .... toch ...
deze stand is heden avond als ik deze gebrabbel schrijf , bekeken op den site van onze geliefde bond
op de basketball.nl site .
zou zeggen mensen bezoek eens ook deze site, je zal wel versteld van staan wat er op staat aan info.
maar ach gewardeerde leden van DEC. zijn me geen antwoord schuldig hoor, het zal weer eens te maken hebben dat ik oud en grijs aan het woorden ben en effe niet door denk denk ik
en ik verheug me voor op de clash der oude rivalen




Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten