zondag 13 maart 2011

Intermezzos

Ik als razende hobby reporter had
me recorder bij toen ik voorbij fietste in rotterdam onder weg naar me eigen
kunstje tentoon te stellen die avond nog in almere
maar had dus de tijd nog om  de reakties op te vangen
veel lees plezier.


LuluHoops -- van harte gefeliciteert en .. wat zijn uwer gedachtens nu
coach Szitas -- wahahahahhah ..... eeehh ... wat er door mij heen gaat is dat we naar rotterdam moesten
om deze wed. te spelen met wetenschap dat als we hier winnen dat dan 2 - 0 word en
we dan thuis de kampioenschap binnen kunnen halen en er is niets mooiers dan dat natuurlijk.
kijk we weten dat we hier moeilijk zouden krijgen na dat we de eerste wed. dik hebben gewonnen
dan bent ge erg blij en opgelucht als je hier met 9 puntjes de winst mee naar huis mee neemt
deze meiden moet het toch maar doen nie waar.
LuluHoops -- bent u tevreden van het strijd van uw team op deze parket
coach Szitas -- ehhhmmm ... kijk ik had van binnenland meer strijd verwacht en ik zag ze fanatieker de kleedkamers uit komen , maar het begin was toch voor ons en dat vind ik wel een beetje frappant.
daarna wordt het een fysieke wedstrijd op deze parket en als je daar niet in mee gaat of niet in wilt mee gaan
tjaaaaaaaaaa ... dan zijn we een maatje te groot hier in nederland voor de rest met onze sterke speelsters inside als ge dan zo trikkert ...... dan weet je dat ge een verloren strijd levert vrees ik.
LuluHoops -- dat zijn duidelijke woorden coach en was het daarom dat u meer inside ging spelen omdat uw schutters goed uit de wed. zijn gespeeld
coach Szitas -- je weet dat we de eerste wed. heel erg goed schooten en je weet dat ze daar druk op gaan voeren in die frontcourt en dan moet je dus binnen gaan brengen en kijk ... daar hadden we echt moeite mee vandaag en als die bal dan onder de ring was  weet je dat het dan raak is.
LuluHoops -- was het daarom dat u marloes en ook birdget wat rust gaf in de derde kwart omdat de jonge meiden bij binnenland moe werden en die open lay ups niet in flikkerden
coach Szitas -- kijk ook marloes wordt moe en ze gaat missen en je moet zo een speler dan naar de kant halen en op de juiste momment weer on time op het parket brengen nie waar
LuluHoops -- die fans aan de andere kant met voltallen aanweezig zijn hier vandaag wat doet dat met u
coach Szitas -- kijk de vreniging leiderdorp was laatste jaaren niets van betekenis in de hedendaagse dames basketball hier in nederland. dan is dit toch prachtig  dat zo veel fans die een heeeeeeeel bus vol in stapen en met onze meiden mee gaan naar deze uit wedstrijd . geweldig toch zo dat er meer leven in deze brouwerij komt en leven in deze vreniging komt.
LuluHoops -- ik genoot van de mee gereisde fans in die midden stuk daar tegenover u en
neem aan u ook
coach Szitas -- wat denk ge .. zekers te weten en daar doe je het toch voor nie waar.
LuluHoops --  as diensdag de  derde wed. is het dan clean sweep .. zo als dat mooi heet en 3 - 0
coach Szitas -- ik denk dat binnenland hier niet overheen gaat komen en denk dat veel thuis publiek
die massaal naar die wed. komt kijken zal het een feest worden daar in den bloemerd.
kijk de bal is rond en het is nu 2 - 0 en wij moeten het nog doen ....
LuluHoops -- dat zijn weer duidelijke woorden coach
coach Szitas -- ja absoluut  en afgelopen diensdag had ik die ook en .. kijk waar het om gaat is dat ik mijn team vertrouw en kwalitatief zijn we beter en we moeten dan heel erg slechte dag hebben zo dat binnenland van ons kan winnen en nog maals de bal is rond .....
LuluHoops -- eeeehhh .... duidelijke woorden al weer . dat waren me vraagen en dank u wel voor uw tijd
coach Szitas -- graag gedaan.



LuluHoops -- ook jij van harte gefeliciteert met de winst in deze tweede wed.
Big Diva Marlous -- ja dank je wel
LuluHoops -- deel je gedachtens met ons en ik vond het een fysieke wedstrijd
Big Diva Marlous --  ja eehh ... yepp dat is zo denk ik en niet mooi dus
LuluHoops -- hadden jullie het verwacht
Big Diva Marlous -- ik had persoonlijk andere binnenland verwacht dan afgelopen diensdag maar
uit spelen is altijd lastig dan thuis spelen en denk dat we op mentale kracht gewonnen hebben maar een mooie wed. was het niet nee
LuluHoops -- ik denk dit soort wedstrijden hooren er ook bij
Big Diva Marlous -- yeepppp dat is zo en dit moet je ook winnen natuurlijk en een kampioens team heeft
die kwaliteiten om dit soort wedstrijden om te buigen waar je viezer moet gaan spelen en mentaal ook  zeker is dat niet mooi
LuluHoops -- deze keer was dus niet francis maar corinne nie waar
Big Diva Marlous -- ja inderdaad zo en dat geeft dus de kracht van deze team aan en dus de breedete op de bank ook . als er een afgestopt wordt dan staat er een andere op met andere kwaliteiten zo als corinne
we kijken dan wie as. diensdag opstaat nie waar
LuluHoops -- jij en reggie buffelden in de buckket veel was het aauwwww ....
Big Diva Marlous -- wahahhaha ... dat is zo goed gezien en tijdens de wed. ja maar daarna ben je het wel vergeten.
LuluHoops -- wat zeg je van de fans die met jullie zijn mee gereisd
Big Diva Marlous -- jaaaaaaaaaa .. echt geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeweldig nie waar dat om te zien dat de hele vreniging met ons mee leeft. prachtig is dat om te zien
LuluHoops -- diensdag de derde wed. en dan 3 - 0 en kampioen
Big Diva Marlous -- zekers te weten ja
LuluHoops -- dat zijn weer groote woorden zo als je coach szitas
Big Diva Marlous -- zeker weten jaaaaaaaaaaa
LuluHoops -- dat waren me vraagen dank je wel voor je tijd
Big Diva Marlous -- ja graag gedaan



LuluHoops -- coach kodde helaas verlooren en wat gaat er door je heen nu
coach Kodde -- jaaa  baalen . is niet leuk en ook niet voor de jonge meiden van ons.
we hebben gestreden voor wat we waard zijn. leiderdorp waren net een tikkeltje beter en met name in de eind fase van de wedstrijd waar ze open schooten in gooiden en onder de basket veel raak schooten.
LuluHoops -- ik kwam naar rotterdam toe om te zien dat binnenland meer strijd zoude leveren en dat zag ik
maar eerste twee kwarten en daarna niet meer
coach Kodde -- de derde kwart was lastig. we kwamen wat apatisch uit de kamers vandaan waar we de tegenstader voorsprong weg geven en daar moeten we tegen op boxen en dat is niet altijd makkelijk
over de geheele wed. gezien vond ik dat we vochten wat we waard waren en dat was net niet goed genoeg.
LuluHoops -- ik zag dat je jonge meiden open schooten missten en lay ups ook in die derde kwart wat dacht u toen
coach Kodde -- tjaaaaa ... flikker die ballen maar in. het was niet alleen maar dat maar we gaven in de verdeidiging open schooten we ... niet uit boxen en tweede en derde kansen weg geven zo dat ze door kunnen penetreren naar de basket toe en laatste gedeelte van die derde kwart deden we dat beter en toch zag je dat leiderdorp met voorsprong zat en dan kinkt het niet waar.
LuluHoops -- mis deze jonge meiden van je de ervaring van leonie  dan op dat momment
coach Kodde -- ja dat is zo van ..... we kunnen die ervaring van leonie  heel hard gebruiken  en eenige wat aan ervaring we hebben is launa  en als zij dan heel erg vroeg in de wed. in fouten last komt dan moeten de twee jeugd internationals van 18 jaar het doen en is dus lastig tegen een ploeg als leiderdorp.
je mag vind ik niet van die meiden verwachten dat ze dat foutloos doen en de lijn van hun prestatie is dus danig dan dat de andere meiden daar ook moeite mee hebben nie waar.
LuluHoops -- diensdag is de derde wed. in deze reeks is het dan 3 - 0 voor leiderdorp
coach Kodde -- zeg .... we gaan er niet van uit dat het 3 - 0 wordt .. wahahaha gekkie ....
we zorgen er voor dat het 2 - 1 wordt
LuluHoops -- dus vol op in de strijd
coach Kodde -- yepp .. morge de analyse van de video en maandag lekkel trainnen en puntjes bij schaafen en diensdag vol op in de strijd met lust en alle risicos van dien denk ik dan.
LuluHoops -- leiderdorp kwam vandaag met bus vol supporters dus jullie ook diensdag neem ik aan met bus vol richting leiderdorp
coach Kodde -- kijk ik houd me daar niet mee beezig , maar hoop wel dat men uit barendrecht en in rotje knor ook en omstreken richting leiderdorp komen zodat we daar sfeertje creeren en we dan beletten dat
zij landskampioen worden en dat het dan 2 - 1 wordt
LuluHoops -- dat waren mijn vraagen dank je wel voor je tijd
coach Kodde -- graag gedaan



nog maals is me dank groot voor iedereen die tijd nam voor mijn site




Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten