donderdag 17 maart 2011

Intervieuws

Hier onder lezen jullie mijn belevenissen van de kampioens wedstrijd van leiderdorp
in hun eigen huis van de derde en de laatste wedstrijd van de dames play offs van
de net afgelopen dames eredivisie seizoen.
heb geprobeert om een impressie weer te geven daar in de sporthal den bloemerd
waar uitzinnige fans door de dolle heen waren .
hoop dat het in het smaak is gevallen en bij deze veel lees plezier van de reakties eerst voorde wedstrijd van coach szitas en natuurlijk meer reakties na de huldiging.

Gedachtens van coach szitas voor de wedstrijd

LuluHoops -- hoe heeft u vandaag naar deze wedstrijd toe geleefd
coach szitas -- nou vrij ontsapnnen moet ik wel zeggen. maar heb wel veel zin in nu . stel je voor
derde wedstrijd .. volle zaal  volle tribunes met veel fans uit leiderdorp en we zijn nu 2 - 0 voor
dit is een faaaaaaantastische gevoel al je ziet wat er allemaal over je heen komt in de voorbije dagen
naar deze wedstrijd toe van de mensen om e heen en van de club en van de fans die je dan
veel geluk wensen ... dat is faaaaaaaantastisch om mee te maken ja
LuluHoops -- ik neem aan dat alles in werking is gesteld om wat ik nu zie aan volle banken en tribunes
nog voller te krijgen.
coach szitas - inderdaad zijn alle medewerking geleverd door deze bijzonder clubje om dit mogelijk te maken . soms was dat wel anders
LuluHoops -- heeft u deze hal zo vol meegemaakt ooit
coach szitas -- ikke wel jij misschien niet , maar dan moeten we iets van 18 jaar terug in den tijd gaan om dat nog te kunnen herrineren en kijk hier doen we het voor en dit is de podium waar leiderdorp terug wilt zijn wat de dames betreft en moet nu alle credits geven aan de stichting die nu in 3 jaar tijd
zo veel fantastische werk heeft verzet.
LuluHoops -- hoe waren uw meiden hier onder de afgelopen dagen naar deze wedstrijd toe
coach szitas -- nou met beide voeten op de grond. het is  2 - 0 en alles voor over hebben om hier te winnen
maaaaaaaaaaaaaarrrr ... deze wedstrijd moeten we nog spelen nie waar.
LuluHoops -- dank u wel dat u mij het woord wou staan zo kort voor de wedstrijd coach
coach szitas -- graag gedaan


Dat was impressie en analyse voor de wedstrijd van coach szitas en coach kodde wou  niks zeggen
voor de wedstrijd en dat is wel begerijpelijk van uit mijn plaats.
hier onder dan de intervieuws van een aantal speelsters na de huldiging.


LuluHoops -- coach szitas ... van harte gefeliciteert met het kampioenschap. u hebt een groote beker in uw handen en uw medaile is om uw nek en bent zeik en zeik nat ... wahahhaahah .... wat gaat er nu diir uw heen
coach szitas -- diiiiiiiit is faaaaaaaaaantastisch .... wahhahahah ... dit besef ik nu op dit momment nog niet
dat zal pas morgen wel komen denk ik. wij zijn kampioen van nederland wat we wel gehoopt hadden , maar zekers de eerste helft van het seizoen niet gedacht hadden. deze stel meiden hebben zich heel erg goed herpakt na een zwak begin van deze competitie en de resultaat heb ik in mijn handen
geweldig gewoon .. geen woorden voor ..
LuluHoops -- hoe volet het nog maals om die zwaare beker in uw handen te hebben en uw medaile om uw nek te zien hangen
coach szitas -- dat is een geeeeeeeeeweldigge gevoel .... wahahhahahha ...... niet te beschrijven.
LuluHoops -- hoe heeft u deze wedstrijd dan beleefd
coach szitas -- kijk zo als je kort zegt ... ze kwamen goed terug in de wedstrijd en dat is wat we vergaten te doen om launa over rechts te laten komen en dat deden we niet konequent en dan zijn de rapen gaar , maar we beleven die druk houden en dan zie je dat ze de druk niet meer aan kan en ontploft ze dan in de vierde kwart en gaan dus de schooten niet in bij haar en dan is de kunst op routine de wedstrijd uitspelen.
LuluHoops -- twee bijzonder speelster in uw team zijn kampioen geworden  Big Diva marlous is hier home made
komt dus van deze clubje vandaan en irene die voor het eerst kampioen word. wat zegt dat tegen u
coach szitas -- dat is geweldig voor deze twee meiden. marlous is hier terug gekomen om wat van te maken de komende jaaren en wij als club hebben ook dezelfde uitgangs punt. wij willen weer terug naar de clubje wat we waren in de jaren tachtig en begin jaren negentig en dit kan een begin zijn een zetje in de goede richting dus. voor irene ...... haar persoonlijk heid en haar aanweezig heid voor deze team is niet met woorden te beschrijven. denk aan voor de wedstrijden  .. na de wedstrijden of in de kleedkamers
ze denk altijd aan details en dat is niet met woorden te beschrijven hoe belangerijk dat is voor een team als
leiderdorp.
LuluHoops -- wat vind u van dat ik marlous de naam heb gegeven van Big Diva
coach szitas -- wahahaahhahaa ...... ze is zeker een diva en zekers een groot persoonlijkheid. dat verdient ze dus ook vind ik.
LuluHoops -- ik heb gekscherend gezegd in mijn betoog hier op me site ... de europa in
coach szitas -- ja kijk .. dat is afhankelijk van toch meer sponsering. er ligt een 5 jaren plan klaar en de inzet is dat in die 5 รจ jaar inderdaad europees te gaan spelen. komende jaar is nog te vroeg en laten we voorzichtig naar de jaaren daarn na kijken en wij hebben alle vertrouwen in hoor.
LuluHoops -- ik zelf heb van u genooten in die wedstrijden die ik bezocht
coach szitas -- wahahaaha .. ok. dank je wel
LuluHoops -- dank u voor uw tijd en geniet er van.
coach szitas -- graag gedaan.


LuluHoops -- ben nu met francis donders. eehh  van harte gefeliciteert met het kampioenschap francis
francis -- jaaaa .. dank je wel....
LuluHoops -- je hebt je medaile om je nek hangen .. war denk je nu aan
francis --  waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwwwwwwwwwww  ....
dit is geeeeeweldig denk ik .... dit is mooi wat een verrukelijke gevoel is dit.
LuluHoops -- ik weet ... maar we allen ook ... dat jij van een diepe dal terug komt en je bent kampioen van nederland . is dit intens genieten nu
francis -- dit is puur genieten. als je kijkt naar wat deze clubje geleden heeft met blesures en waar onder ikke ook en kijk dan wat dan de resultaat is en niet te vergeten we staan nog in de beker finale
dit is dan onbeschrevelijke gevoel waar je niet zo maar met paar woorden kan vertellen.
LuluHoops -- dit is dus wel een kick vor die beker finale dan
francis -- zeeeeeekers te weten jaaaa .....
LuluHoops -- maar nu is het wel eerst genieten van deze kampioenschap en daarna pas naar die finale weer toe leven denk ik
francis -- inderdaad doen we eerst met deze clubje en met onze fans deze kampioenschap vieren.de
rest komt daarna wel nie waar.
LuluHoops -- hoe voelde je toen barendrecht toch nog terug kwam tot 2 punten in de wedstrijd
francis -- nou tjaaa .. ik had niet verwacht dat barendrecht zo makkelijk zouden maken voor ons tot dan toe
maar dan zie je dat je de kontrole nooit moet weg geven en is natuurlijk goed dat we die kontrole weer terug pakken en niet vergeten je thuis wedstrijden moet je gaan winnen en zekers als er zooooooooooooo
veeeel fans hier zijn om je te steunnen .... dan kan je niet maken om te verliezen nie waar.
LuluHoops -- duidelijke woorden. dank je wel voor je tijd en nog maals gefeliciteert
francis -- graag gedaan



LuluHoops -- zeg ..... je bent klets nat en dol van blijdschap .. vertel ons wat er door je heen gaat
Big Diva Marlous -- geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
weldig ....... wahahahhahahahahahahha ... weet niet hoe ik dit nu moet beschrijven.
LuluHoops -- je bent door de dolle heen. ge hebt de beker in je handen gehad ...ge hebt het netje afgeknipt en die hangt om je nek .... ge hebt ge meadille ook om je nek ... is er dan een gevoel die je dan kan beschrijven waar je als klein meiske hier begonnen bent
Big Diva Marlous -- kijk zo iets van 19 jaartje terug begon ik hier te ballen. het was en is nog steeds een familie voor me. een soort  familie vreniging is dit. maakt mij blij dat er zo veel gezichten toen er  nu ook hier aanweezig zijn en onder ons zijn .... dat maakt een geweldigge gevoel om niet met woorden te uitdrukken.
LuluHoops -- was je een beetje moe in de derde kwart dat barendrecht terug kwam in de wedstrijd
Big Diva Marlous -- jaaa .. ikke was een beetje moe ..... gebeurt ook nie waar en zij waren ook vastbesloten om alles te geven en voor hun was dit ... doe or die .... met mooie woorden.
LuluHoops -- ik zag je weer de teugels in je handen nemen in de wedstrijd en op het parket om dat momment in de wedstrijd en zette weer de lijnen uit
Big Diva Marlous -- jaaaaaaaaaa .. inderdaad was het zo. de rust nemen en iedereen schop onder de kont geven dat we met zijn alle moeten spelen en niet geforceerd.
LuluHoops --- dank je wel voor je tijd marlous ... geniet er van
Big Diva Marlous -- ja graag gedaan


Hier onder de kleine intermezzo die ik met birdget yoerger maakte ver na de feest vierds zijn weg gegaan uit de zaal en zij zat in de hoekie weg uit het oog ... maar niet voor mij  ... om zelf  nog te bevatten dat zij
kampioen is geworden ..... een bijzonder speelster

LuluHoops -- van harte met het kampioen schap
birdget -- eeehhuuhhh   ... yea thanks ... i think  .... ik kan effe nu niet beseffen dat ik kampioen ben geworden. moet effe nog laten bezinken en het komt wel. het glimlach op me gezicht die ben ik aan het
borrellen zo dat ik kan feest vieren , maar .. i am taking momment for ... hey ... we earned it .. so we deserved   it and go happy .... have a big smille .. komt wel denk ik ..
even this gane showed that we are a great team.
LuluHoops -- wat ik zag van je .... you working verry hard in the floor and you don`t complain
je klaagt nooit .. wat is de drijfveer daar achter
birdget -- my filosofy off  basketball  is work hard ... don`t say anything. klaag   niet en help elkaar
wanneer je hard en veel werk moet verrichten.
u can allways help  running up and down .. en ik ben niet gerustgesteld als ik niet hard heb gewerkt en me optimaal hebt gegeven voor mijn team. dat is mijn basketball opleiding die ik genooten heb.
LuluHoops -- deze  geame  was ... not easy
birdget -- je zag dat ze klaar waren voor ons. they came here not to give a way this game u know...
u can tell that when u see the last quarter at the end of it that somthing happens en u have to do the right thing
to bring this game home.
LuluHoops -- wat dacht je toen barendrecht terug kwam  derde kwart
birdget -- u can see that we ease in our heads on the floor. not thinking right hushhh up things.
je moet dan hoofd koel houden en zekers niet gaan haasten en terug vallen op je ervaring.
we need that huuuuuuuughhhh .. threeeeee pointer of reggie .... waaaauuwwwww
we needed that 3 pointer verry badly u know .... maar dan zag je na de drietje van regie die we dus hard noodig hadden .. dat eigenlijk een gat was geslagen en zij de handoek in de ring hebben gegooid.
at the end i always tought that we are the better team and we win at the end u knowwww ...
LuluHoops -- was je bang .. affraid .... toen launa 4 drietjes in knalde en zo barendrecht in de wedstrijd bracht
birdget -- we know that she can do thing like that ... was voor ons geen verrassing van haar dat ze dat kon
buttt..... she  is not reggie or francis  ... thats my opinion.
LuluHoops -- how does it feel to that  ... medaile  om je nek te hangen ... hoe voelt dat
birdget -- i am not gone take it off any more ...... wahahahaahah haal er niet meer van af
i know that ffeling of runner up or the second place in the  div. two at college
maar gevoel dat komt en niet meer af gaat.
i called it imediatly my parents ... myn ouders aan de lijn gehad om met ze te lachen en het gevoel te krijgen
al zijn ze niet hier.... i am ghappyy u knowww ......
LuluHoops -- hoe voelt het om zo veel fans hier te hebben ...... how does it feel to have big fans round here
birdget -- wahahaahhaha ...  a lots of feeling for the fans. the sceond womens team did a lots of things to get al that fans here en did lot for us. they get the creditis for this and basketball here in this club is growing u know  en we matching together now with all of us. it`s nice to see that here in holland and some
clubs have that u know . the fans keeps u rollin when u hit the shot ......
zonder deze fans  was het moeijlijk en wanneer effe tegen zit en je schiet een belangerijke bal binnen dan .. word  gelift door die fans.
LuluHoops -- i enjoyed u playing this series. thank u for your time for me
birdget -- thank u and u are welcome





LuluHoops -- eeehhh .... zou u willen vertellen wat er door uw gedachtens heen gaat nu u ook de derde wedstrijd hebt verloren in deze finale serie
coach kodde -- wahahahhah ...... eehhhhh ..... jeetje .. wat er door me heen gat nu .. ik wil winnen ..
dat is wat ik wil  of ik nou meiden junioren coach of hier op de hoogste niveau dames coach.
maar aan de andere kant ik ben ook een opleider en dit is ook goed voor de opleiding van deze jonge meiden allemaal. bedoel we komen tot 3 x toe terug in deze wedstrijd met heeeel ... heeell ... heeelll ..
veel konkken ...... tot zo 2 punten terug en dan maaken we heel kleine slordigge foutjes en daar door creeren ze meteen afstand en dat is nou die ervaring die zij wel hebben en wij neeeeet nog nie hebben
LuluHoops -- uw omvat het erg kort en bondig eigenlijk en rest voor mij eigenlijk geen vaagen meer
maar vertel nou wat er dus noodig is voor deze meiden van u , dat ze die ervaring wel mee krijgen
coach kodde -- dit is dus een fantastische leer momment voor deze meiden. hier leren ze er van
dit soort wedstrijden hebben ze niet vaak. moet er wel zijn natuurlijk zo dat deze jonge meiden beseffen en weten in welke situatie zij trecht in kwamen vandaag in de wedstrijd en afgelopen zaterdag thuis wedstrijd
zo dat ze dus die herkenning hebben voor hun zelf zo dat zij dus leering uit trekken.
deze situaties kan ze opleveren dat ze volgende keer dus de juiste opties maken in de wedstrijd .. of het nou de goede dribbel is of de juiste paas of de drive nie waar en zo dat ze ervaring rijker zijn en en toekomst
waarboregen om deze team bij elkaar te houden , want deze team van barendrecht heeft toekomst.
LuluHoops -- was de spaning van de wedstrijd hoog
coach kodde -- het leek in het begin van de wedstrijd wel of dat nou de spanning van deze wedstrijd was
weet ik niet maar we kwamen wel in de problemen.
LuluHoops -- u wou me niet te woord staan voor de wed. wel begerijpelijk hoor. maar was u zelf gespannen
of heeft u anders naar deze wed. toe geleefd
coach kodde -- nou nee dat niet  en ik heb niet zo anders dan anders naar deze wed. toe geleefd , maar ik wou effe niks aan me hoofd hebben van daar.
LuluHoops --- wahhahahah ... jaaa jaa .. om mij te ontloopen wahahaaah ...
coach kodde -- wahahaha .. yeppp .... whahahahha .. nou nee .. maak een geintje ... ik houd van duidelijkheid . ook in me coaching en in me prive leven van daar
LuluHoops -- zo ken ik u ook wel ja nu al die jaaren ...... wahahhaa eehhh ....
hoe voelt het nou om op de hoogste niveau te mogen coachen
coach kodde -- jaaaaaaaaaaa voelt hartsikke lekkel .. voelt goed . maar vergeet niet dat ik al op de hoogste niveau junioren gecoached heb. eehhhh .. effe kijken ... bij U16 voor landskampioenschappen gespeeld
eeehhh .. ook bij U12 ook gedaan eeehhh bevalt wel dus.
LuluHoops -- smaakt naar meer dus ....
coach kodde --  smaakt zekers te weten naar meer ... wahahahhahaha ... maar wel de tittel dus  ......
LuluHoops -- als ik deze zinnen goed begerijp ..... u blijft dus bij barendrecht ...
coach kodde -- dat mag je niet zo  begerijpen ....... maaaarrrrr ... de intensie is er wel om te blijven natuurlijk. moet wel wat dingetjes geregeld worden en er moet wel een team staan.
wat wel belangerijk is dat deze team zo veel mogelijk bij elkaar gehouden word om volgende jaar weer een goede serie neer te zetten en leer mommenten hebben en zekers weer voor de tittel te gaan strijden.
of het nou coach kodde heet of coach LuluHoops  ... wahahahhahahahh ......
LuluHoops -- owwww ... whahahahahah ...
coach kodde -- wahahhaha .... yepppppp ....  het gaat dus niet om wie of wat de naam van de coach is , maar een team neer zetten dus
LuluHoops --  deel je de meening van irene sloofs dat ze zei dat dames eredivisie meer ervaren speelsters
noodig heeft als haar zelf .. of marlous  .. of laura
coach kodde -- kijk eeeehh...  een team heeft een mix van tallenten en ervaring noodig en zij daar aande andere kant heeeeel veeeel ervaring en beetje tallent  en wij veeeeeeeeel tallent ..... wahahahhaha
en weinig ervaring , maar deze tallenten komen er wel aan  en deze tallent dus hebben vandaag hier heeeel veeeel geleerd. het is nog een beetje geduld toonen LuluHoops ..... wahahahhaah
maar dat dan deze tallenten dan die ervarendere speelsters als marlous kunnen vervangen
LuluHoops -- wat nu ... vakantie morgen
coach kodde -- ik ga overmorgen naar me andere dochter marlijn toe in Oslo eerst en dan kijken we wel verder.
LuluHoops -- dank je wel voor je tijd coach ... ik ben er zelf trots op dat jij afkomstig van me vreniging
hier op de hoogste niveau je kwaliteiten hebt tentoongesteld.
coach kodde -- graag gedaan.




Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten