zondag 13 maart 2011

Vroege Vogels Play Offs The Finals -- Wedstrijd 2

Wat valt er te zeggen als je  alles er uit wilt persen uit een voltallige jonge meiden
die op hun top spelen en eigenlijk thuis hooren op de meiden U20
basketball competitie ???
maar die toch onder beetje dwang mee mogen ...... lees moeten  ... doen met de big league
top dames basketball.

ach dan kom je speelsters tegen in de persoon als reggie maddox of birdget yourger of big diva
marlous nieuwveen. die hun spooren verdient hebben op de parketten rond om europa en ver daar buiten
dan zijn we hier in nederland maar beezig met ons te vermaken met meiden die niet de kans krijgen
om ongesteld te raken  .... eehhhh ... solly ... en in een keusr lijf moeten lopen en popetjes en vriendinetjes aan de kant moeten schuiven en van af hun 13è leeftijd 6 x per week die balletje in het netje proberen te gooien
zout op aub. ga weg. is dat nou top basketball ......

ach tjaaaa ... de tegenstader heeft ook dezelfde probleem
dus wat zeur ik nou.
hey ... LuluHoops ...ga ergens anders fietsen aub.
zeik nie man ... de anderen zeiken wel nie waar.
waarom ik dit schrijf ... ach ... bestel me maar een koud kriekje ergens bij een geeezellie cafe
dan hebben we de geheeeeeeeeeeeele avond ... de nacht de tijd voor elkaar .... toch ...

tot zo ver synische woorden en was dus ook effe voorbij geflits heden zaterdag middag in
rotje knor onder de rook van de Kuip der voetbal natie.
daar was dus de tweede wed. tussen barendrecht en leiderdorp.
was het nou 1 - 1 of
werd het simpel weg 2 - 0
nou de eerste kwart was strijd op de parket en houd de guard van die bal af van leidersorp en dat begereep
willemijn heel erg goed en francis was nergens deze keer en door die toomelooze inzet van willemijn
in de verdeidiging was ze dus 100 %  en dat is wel een gemis voor de jonge meiden
van coach kodde. als dan launa heel erg snel in die eerste kwart in fouten last komt
moeten de jonge meiden van kodde van 18 jaar en plus ........ zucht ...
moet je tegen de big diva marlous op boxen .... daaaaaaamnedddd ...
valt tegen hoor ..... vraag aan jamailah .
waar we dan de gonggg hooren is het 17 - 20 voor leiderdorp

wanneer coach kodde noodgedwongen launa naar de kant haalt ergens begin de tweede kwart met 3 fouten
zijn de jonge meiden aan de beurt als jamailah en eline  of natalie
die jonge meiden 18 plus hebben het niet zo veel in te brengen tegen de sluwheid en de inzicht die
leiderdorp wel heeft. geweldig hoor wat deze meiden presteerd hebben maar wat is de toekomst ???
gaat men in barendrecht de Europa  in ???
hier kom je niet ver met deze meiden van 18 plus  , maar die strijd op die parket is er wel en coach kodde probeert in alle macht deze jonge meiden kop omhoog te laten houden en ze die boost en energie
mee wilt geven als dan je beste en ervarenste speelster geblaseert aan de kant zit met het hartje
op die parket ... ze wilt heel erg graag daar staan maar ach ... laat maar gaan nie waar leonie
de bonds coach zei iets van ...... de natie heeft je noodig daar ergens in verwegistan voor die eene plek
voor de EK. en forceer niets aub. zo dat we ergens midden maart klaar zijn met die onzin als een dames competitie zodat jij kan vlammen en zooooooooooooooooo grooooot
voorbreiding hebben met de dames nationale team en maar ook de resterende jeugd teams.

als ik dan weer het mooie penntje vraag aan de vriendien // vrouw van de jonge freeking zebra collega
van mij waar ik het genoegen mocht hebben om naast hun te mogen zitten ,
tjaaaaa .. hopbby journalist nie waar ... heb zelfs niet een pen op zak.
waar gaat dit heen vraag ik me soms af
maar dan schrijf ik op in de blaadje die ik in me hand heb de rust stand 30 - 31 voor leiderdorp.
maar die jonge collega is wel de hoop in dezer bange dagen van de scheidsrechters corps der natie
waar de goeroes van de BSC ..... hoop op hebben gevestigd en waar ik torts op ben op
deze jonge freeking zebras die dan de heersende massa gaat over nemen
wat mij betreft kan niet snel genoeg zijn. deze grijze oude freeking zebra heeft zijn tijd gehad
en maak graag plaats voor deze jonge frisse freeking zebras ... dus oude grijze zebras ....
opzouten aub.

ach ik dwaal weer af nie waar en als dan de strijd verhard op deze parket en de simpele ballen gaan niet in bij barendrecht waar marloes in mindere  mate vandaag maar corinne en birdget heel erg op dreef zijn
zien we de punten schaars op deze parket en waar de mee gereisde supportes uit het dorpge naast die groote universiteits stad  .. leiderdorp dus .. zich vermaken op de tribune van deze bij zaal van de topsport centrum aan de rook van de Kuip zien we  38 - 43 voor leiderdorp einde derde kwart

hoopen we dat as. diensdag avond omgekeerde zult zijn dat men een bus laat vertrekken uit barendrecht
om deze jonge meiden te steunen nie waar.
ik ben wel synisch en hard in me woorden , maar als de fans hun meiden ook jonge meiden uit leiderdorp steunen dan vind ik ook dat deze jonge meiden waar coach kodde voorop loopt
ook heeel veel steun noodig hebben as. diensdag avond in den bloemerd
alleen maar die zetje hebben deze meiden noodig denk ik en dan gaan deze meiden laag over die parket daar in den bloemerd vliegen en
spetteren de dunks om onze ooren en waar dus onze gouwe ouwe NOS
misschien ..... let wel misschien beelden komen maken
ach het schaats seizoen is voorbij met ireen wuust die bleef steken op twee of zoo
ze zijn daar telleurgesteld bij NOS
dus effe balen  en de overweging maken of dames basketball de moeite waard is om wat beelden te inslaan en misschien 2,5 minuuten in de nieuws uur die avond zo rond 22.45 uur of
22.48 uur uit kunnen zenden.
het mag wat kosten nie voor die 2,5 min.
daar gaan uwer en zekers mijne belasting centen.

waarom niet LIVE deze wed. uitzenden ??????
is dit nou een stomme vraag ......... zal ik de antwoord geven ..... ik zei hier boven laat maar gaan
heeft te maken dat ik afgelopen zaterag middag voorbij heb gefietst  samen met mijn goede vriend the handyman in zijn groote limosine,  waar hij me als james eerst naar rotje knor bracht en van daar uit naar midden in den polderke  bracht , je weet wel in almere waar ik mijn grijze wapperende maannen in de wind heb laten zien
voor mijn goeroes der natie als een freeking zebra.
moest daar jongens U20 in gade slaan
waar mijn tong en mijn longen op het parket lagen in die eerste kwart ..
daaaaaaamneddd .. zeg .. die jongens ook van 18 plus daar in den polderke , die hadden dus de ruimte daar in midden op de noord zee en wat  waren ze  snel zeg
nou ik ben niet de snelste maar ik denk dat husyn bolt ze echt niet in kon halen
maar dan heb ik niet meer de moeite gedaan om ze in te halen.

deze zij spoor was om mijn grijze hart te luchten zo dat ik toch nog effe kon zeiken nie waar
waar we dan de verlossende gongg hoorden in de maasstad en zien we dat leiderdorp won met 58 - 49
dat zegt dan 2 - 0 in deze serie en diensdag is dus in eigen huis de kans om nederlandse kampioen te woorden waar coach Szitas mij dat mede deelde in onze kleine intermezzo waar jullie dit hier boven kunnen lezen.
de punten waren schaars in deze wed. maar de inzet loog er niet om en zekers die van corine en birdget aan de kant van leiderdorp. waar aan de kant van barendrecht natalie en eline de strijd niet op gaven en zeker willemijn niet vergeten waar ze dus eigenhandig francis uit het wed. hield
de wed. is in leiderdrop om 21.00 uur mits de nos beelden komt maken
maar ach volg de web site van onze geliefde bond maar zou ik zeggen
deze stads hier onder  en ook de andere stads komen van de site van onze geliefde bonden mijn dank is erg groot voor de mensen die dat mogelijk hebben gemaakt.



Barendrecht
natalie - 16 // 4 reb./2 steals
launa -- 10
eline -- 8 // 2 reb.
jamailah -- 6 // 17 reb.


Leiderdorp
birdget -- 19 // 7 reb.
corine -- 13 // 4 steals
reggie -- 13 // 5 reb. / 4 steals
marlous -- 10 // 14 reb.





Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten