donderdag 10 maart 2011

Vroege Vogels Play Offs -- De Intermezzos

Maar natuurlijk wou ik het sfeer voor en na de wedstrijd gade slaan
was dus met mij voice recorder onder weg.
hier onder me realss van de opvatingen voor en na de wedstrijd



LuluHoops -- wat gaat er nu dor uw gedachtens heen coach
coach Kodde -- we moeten gewoon de wedstrijd winnen. dan staat 1-0 voor ons
LuluHoops -- dat is heel erg kort
coach Kodde -- jaaaaaaaaaa ... daar gaat het eigenlijk wel over nie waar. in aanval de balletjes in netje
klikkeren en in de verdediging die ballen tegen houden dat is dus basketball.
LuluHoops -- je relativeert heel erg simpel nu
coach  Kodde -- het feit is dat we basketball veels te moeijlijk maken. het is niet zooo moeijlijk
het komt eigenlijk op de uitvoering. als die goed is . dat hebben we op rij laten zien tegen landsmeer
en ook tegen utrecht . als team gespeeld daar in die wedstrijden en dan zie je dat team basketball wint.
LuluHoops -- vole je de spanning nu zo kort voor de wedstrijd nr. 1
coach Kodde -- velen vonden voor onmogelijk dat wij de finale zouden halen .. zoa ls jij dat ook opmerkt.
wij hebben er altijd in gelooft en het is gegaan zo als wij het wilden. twee wedstrijden van landsmeer
winnen in de halve finale is makkelijker dan drie wedstrijden winnen in de finale. dit is wel een heel simpele logica van deze kant uit , maar zo is het wel. mijn spanning is wel gezond te noemen
in de loop van de middag als ik mijn zegje gedaan heb in de kleed kamers dan is er de spanning wel groot deel af en deze jonge meiden het maar gaan doen op deze parket.
LuluHoops -- zie twee op de bank zitten naast ons. die doen niet mee
coach Kodde -- neen .. die doen zekers niet mee.anneloes zo als je weet aantal weken terug geopereerd
en de voorste kruisbanden zijn onderhanden genomen en leonie heeft enkel blesure en ze is ook geopereerd.
LuluHoops -- wat is er noodig om deze eerste wed. in de finale te winnen
coach Kodde -- we moeten zekers gebruik maken van onze snelheid in inze aanval en zeker tegen
leiderdorp.als het dan set play word dan vallen we terug op onze lengte en snelheid en zeker onze schutters.
dit is het ook het geval bij leiderdorp maar bij ons zijn er meer speelsters die op meer plekken inzetbaar zijn.
LuluHoops -- nu jullie toren hoge favo. landsmeer uitge flikkerd hebben , maakt dat jullie kandidaat nummer 1 voor de eindzege in deze reeks
coach Kodde -- neeeuuuuuuu ... zekers niet .leiderdorp flikkert den helder uit en dat is ook een groot verrasing. dus staan deze twee bijzondere ploegen in de finale tegen over elkaar en we hebben een keer met ruime cijfers van hun gewonnen en ook een keer verloren met kleine cijfers. dat doet er niet toe.
we staan in het begin van deze reeks.
LuluHoops -- was voor mij heeeeeeeeel lang gelden dat ik coach tegen jou zei
                     ( coach kodde lacht wahhahhaha ... goede oude tijd  )
hoe is het nou om terug te zijn om  op het veld te staan
coach Kodde -- zo als je weet ben ik een half jaartje tussen uit geweest .. laat maar gaan hoe en  wat ...
het is niet fijn om langs het veld te staan en toe te kijken en is erg beter en lekker om op het veld te staan
en af en toe wat te schreeuwen tegen deze meiden en te coachen en dat bevalt me veeeeeel beter
LuluHoops -- en dus gelijk op de hoogste niveau hier in onze kikkerlandje
coach Kodde -- tjaaaa .. so be it
LuluHoops -- dank je wel voor je tijd
coach Kodde -- ok.



LuluHoops -- ook voor uw coach sloofs .. vertel wat nu door uw heen gaat
coach Szitas -- dit momment  ben ik vrij ontspannen moet ik zeggen. eenige wat ik zou willen zien dat we hier voor de publiek die hier aanweezig is een mooie wedstrijd neer te kunnen zetten.
van uit gaan dat we winnen .... dat zou veel mooier zijn natuurlijk. vind het bijzonder voor deze meiden van ons heel erg bijzonder dat na zo een turbulente jaar wat ze mee maakten en toch dat zij hier in de finale staan.
LuluHoops -- u bent er halverwege bij gekomen zo kort gezged en jullie hebben den helder uitgeflikkert in
de halve finale. begin van deze seizoen was deze ploeg kandidaat nr. 1 met haar inkoopen van speelsters
zijn jullie dat nog steeds
coach Szitas  -- ik denk het wel.
LuluHoops -- dat zijn groote woorden coach
coach Szitas  -- als je na zo een turbulente jaar er nog staat en je bent hier in de finale reeks , dan vind ik
dat je dat label verdient en dat zijn de verdiensten van deze meiden .
LuluHoops -- dank u wel voor je tijd en zie u na de wedstrijd .
coach Szitas  -- ja is ok.



Dit waren de intermezzos voor de wedstrijd.
na deze enerverende wedstrijd had ik met  coach sloofs en Big Diva Marlous ook kleine  intermezzoss.




LuluHoops -- van harte gefeliciteert met de overwinning coach sloofs
wat gaat nu door uw heen
coach Szitas  -- ik ben ontzettend blij en opgelucht ook . meiden kwamen goed uit de kleed kamers
we hebben barendrecht goed vast gezet en vol druk er op zo als we graag spelen en dan zie je dat goede ploeg als barendrecht gaat breken.
LuluHoops -- ik zag u rustig op de bank zitten en zag dat de schooten van barendrecht niet villen
wat dact u toen
coach Szitas  -- dat is wel ook zo. merk je goed op , maar dat is ook goed afgedwongen nie waar en ze komen graag door het midden  en dat gaven we niet en dwongen ze naar de base lijn en naar de hoeken en daar hebben ze problemen mee zo als jij ook ziet. onze front court verdedigers hebben launa heel erg goed
de wedstrijd uitgespeeld en dat is de angel bij barendrecht.
LuluHoops -- ik heb erg genooten van frincis weergalooze drie punters u ook neem ik aan
coach Szitas  -- jaaa zekers .. ze dacht na de kerst terug zou zijn en de boost geven aan deze team. ze heeft het rustig opgebouwd ,ze heeft erg goed en kalm gespeeld en mijn complimenten aan haar.
de beste spelverdeler van nederland vind ik die de rust en kamlte heeft en de schot .. geweldig is dat om te zien
LuluHoops -- daar kan ik me zekers bij aan sluiten coach. naast haar was daar dus Big Diva marlous
met haar 24 punten . wat zegt dat tegen u
coach Szitas  -- die punten zijn  zijn erg belangerijk voor ons , maaarrrr ... ze mist ook veel.
ze is een enorme capitain voor onze team. haar aanweezigheid is ontzettend belangerijk voor deze team en haar verschijning op het veld geeft rust op het veld aan de andere meiden. geroutineerd als zij is
zie je dat in de tweede helft met haar ervaring heel veel doet voor het ploeg en voor deze jonge meiden
toch zat ze niet in de wedstrijd in de tweede bedrijf.
LuluHoops -- zaterdag uit hier om de hoek voor de tweede wed. weer van het zelfde
coach Szitas  -- nou  tjaaa ... nie veel veranderen zou ik haast zeggen , maar is wel een nieuwe wedstrijd
wij zitten dan 1 - 0 voor maar de elementen daar in de topsport centrum zijn wel doorslag gevend denk ik ,
want de drie punters lijn ligt wat meer verder , het is groot in alle opzichten dus we hebben daar niet makkelijk denk ik.
LuluHoops -- is dit nou top dames basketball in nederland
coach Szitas  -- eeehhhhhhhh  ...... ik denk het wel. dit is de finale play offs toch en dan is het dames top basketball hier in onze kikkerlandje als je kijkt hier spelen aantal top internationals op het parket dan is het
vrij om te zeggen dat dit top dames basketball is in nederland.
LuluHoops -- is het misschien wel goed voor dames basketball hier in nederland dat niet den helder en of landsmeer in de fianle zitten
coach Szitas  -- ik denk dat het heel goed is . als ge zo 5 a 6 jaar nar het zelfde duo gaat kijken
gaat het ook beetje vervelen nie waar.denk dat het eindelijk op het punt zijn gekomen dat goede speelsters zijn die niet naar den helder en naar landsmeer gaan en wij hebben over ons gehad begin dit seizoen dat
leiderdorp veel geld en bla .. bla .... bla ... dat is onzin vind ik
voor heen ging goede speelsters naar den helder en toen hoorde je niemand waarom nu wel.
je probeert goede speelsters te halen en een goede team neer te zetten en dat dan uiteindelijk zich uitbetaald
daar hoop je op.
LuluHoops -- dank je wel voor je tijd.
coach Szitas  -- graag gedaan



LuluHoops -- van harte gefeliciteert met de overwinning en 24 punten wat zegt dat tegen jou
Big Diva Marlous -- tjaaaa .. ging lekker nie waar . kreeg de ballen goed aangepaast en eenige wat ik hoefte te doen was in het netje flikkeren en dat is makkie. vond het een goede samen spel met de rest van deze meiden. we stonden goed te verdeidegen en flikkerden al die ballen er in.
LuluHoops -- je was lekker beezig zo als je dat zegt en hadden jullie goed naar deze wedstrijd toe geleefd
Big Diva Marlous -- yepp .. dat deden we en dat is niet moeijlijk toch om naar de finale  reeks er naar toe te leven en als we er klaar voor zijn dan spelen we erg goed .
LuluHoops -- dat zij duidelijk woorden. we zien de traditionele teams niet terug in de finale maar twee andere ploegen , is dat goed voor dames basketball
Big Diva  Marlous -- ja denk het wel. ik heb de geheele seizoen niet aan getwijfeld  dat wij niet  in de finale zouden staan. met die andere ploegen .. is nu niet meer belangerijk.
LuluHoops -- wijze woorden al weer . was je moe in de wedstrijd. ik zag je lekker lol hebben en je was overal op het parket.
Big Diva Marlous -- zekers te weten . gek doen als zo veel punten voor zit met het publiek en met mijn team genooten.
LuluHoops -- leef je er naar uit om zaterdag wedstrijd nummer 2 te spelen hier om de hoek
Big Diva Marlous -- zekersss .... deze wedstrijd afsluiten en op naar de tweede wedstrijd as. zaterdag in rotterdam
LuluHoops -- dat waren al mijn vraagen. dank je wel voor je tijd
Big Diva Marlous -- graag gedaan.





Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten