vrijdag 23 maart 2012

All Stars Dames Basketball

Tjaaaa ...... heb nog steeds kater ....
heeft iemand nog koffie gezet .... zwart graag ...
Hoe ne wat en waarom ... lees hier onder me relaas van
heden morgen nog.

Maar tussen al die geweld van top basketball
waar wij hier in onze kikker landje nog steeds van kunnen droomen
tjaaa.. ben weer eens eigenwijs en negatief nie waar ....
waar we klemtoon en pirioriteiten anders leggen is misschien
wel goed geformuleerd van deze geintegreedrde medelander
me van die duure woorden die niet in me
vocabulere niet voor komt ..... eeehhhhh ... laat maar

Morgen ..lees zaterdag 24 maart is in Rotterdam de jaarlijkse
All Star Gala van de Dames Basketball van onze kleine kikkerlandje
Helaas maar weer ... zuchtt ... is het geen comp. loze weekend geworden
dus als ge de tijd en energie voor over hebt voor de keuze
van de kiezers in werk te zien en wie de fel begeerde
Sandra van Embricqs troffe mee naar huis mag nemen.

Ik ben er wel aanweezig .... maar dat is zo dat ik ook een belangerijke
wedstrijd te spelen heb met mijn jongens waar ik 5 jaar aan het
coachen ben en we spelen een na de hoogste div. JU 22 hier
in Rayon- Zuid , waar we nummer 1 staan in deze comp.
samen met het ju22 team van Nederweert met 10 punten
gelijk

Het lot heeft besslist dat we morgen ... lees Zaterdag 24 Maart
om 15.00 uur in Oss tegen elkaar spelen wie de beste team is en zo een stap richting het kampioen schap maakt en los komt van
elkaar. De return is over 3 weken in Nederweert op
Zondag morge om 11.00 uur ........... zuchttttt ...
Wie verzint zo iets van s`morgens vroeg spelen zo ver weg.

Ik moet me in zo veel stukken delen om van hort naar her te gaan
en dat voor de liefde voor deze bijzondere sport .....
Als ik er niet ben ... The Handy Man .. is er wel om foto`s te maken
dan weet je dat ik ergens op een terras zit ... om de winst
te vieren denk ik ennnneee ....
ik zal er nog een extra cooolddd ... lekkers ook voor uwer naam
er eentje nemen ....

Maar geniet van deze mooie gebeurtenis allen.
We zien elkaar ergens rond huppellend rond die velden




Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten