donderdag 29 maart 2012

Final 8 Euroleague Women Dag 2 Game 2

Als hobby journalist beaamt ... kan ik alleen maar
melden wat ik aan info mee krijg her en der en zelf
op onderzoek uit ga op de wel bekende web sites.
Mijn dank is groot aan die genen die nu hard werken in
Istanbul om zo ons allen van info te verchaffen en ik probeer
hier mee jullie ook een beetje mee te laten genieten van deze
sfeer daar en is dus me danl groot aan de vrienden van fibaeurope.com site.

De tweede wed.. van de dag was ... zo als gezegd in me stukje hier onder
de twee verliezers van de groep B van gisteren . Dus ging het
tussen UMMC Ekaterinburg tegen Wisla Can Pak.

Na de ongelikkige ongeluk was dus het motto winnen bij Ekat.
maar de meiden van Wisla deeden geen stap opzij en gingen meteen van leer
zo dat Ekat hard moest werken voor de overwinning.
Omdat ik op me werk zat en de wed. niet live kon bekijken
bekeek ik de intevieuws later terug en daar uit bleek dat Wisla Can Pack met nog 5 min. te gaan in de 4 รจ kwart 58 - 45 voor stond en toen
kwam een 12 - 0 run van UMMC Ekaterinburg en won dus Ekat.
deze wed. met 67 - 59.

Waaaaaaaaaat een wedstrijd zeg. daaaamneddd..... kon ik maar deze wed.
live zien denk ik bij me zelf. De 23 punten van Powel en de 16 punten
van Kobryn konden good old stepanova en Sue Bird en concorten
niet stoppen om deze winst te pakken

Hier onder aantal quot`s na deze wed. met dank aan fibaeurope.com


Quotes UMMC Ekaterinburg vs. Wisla Can-Pack


UMMC Ekaterinburg head coach Algirdas Paulauskas
"We did not show our best game today. Maybe this is because of the traces of yesterday's hard game and troubles. But actually it seemed like both teams waited for the last minutes of the game to decide who is the winner. And before the game we said to the players that the most dangerous players of Wisla are Nicole Powell and Ewelina Kobryn. But unfortunately we didn't manage to stop them in the right way. So that is why we had these problems. Sue bird was very uncomfortable. Playing with a mask was not easy for her. While Sue needed a rest and felt uneasy, Deanna was the real leader of the team on the court tonight."

UMMC guard Deanna Nolan
"It's good to bounce back after yesterday's tough loss. Losing a starting point guard (Sue Bird) in the warm up with a broken nose is hard. We are glad to have her back. It was a good, hard-fought game that came down to the end and we are happy to pull it out."

Wisla Can-Pack forward Nicole Powell
"It was a tough game. Our opponent played really good. It is difficult when you lose but we have another game tomorrow and we should prepare for that."


Ekaterinburg

Nolen 19p
Bird 8p - 5 reb. - 8 ass.
Leuchanka 7p
Parker 12p
Stepanova 7 reb.

Wisla Can Pack

Powell 23p
Kobryn 16p
De Mondt 11p


Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten