donderdag 15 maart 2012

The Hell Of Erciyes

Laatste tijd verveel ik jullie met veel info van mijn eigenwijze
manier van journalistiek bedrijven.
Dat alles onder de noemer van hobby ... hmmmmm wat
als ik echt journalist was.
Neen ... dat wilt ge niet weten en wil ook niet zelf weten
eigenlijk. Het bevalt me wel zo , maar ach ....
jullie mogen het zeggen als ik te veel wordt.

Wat ik jullie wilde vertellen dat heden avond ... lees Donderdag
de 15 `e Maart om 18.00 uur Ned. tijd de team van geweldigge
coach Ayhan Avci met Kayser Kaski Spor thuis de eerste show down begint tegen de sterke russische team Dynamo Kursk.
Bijzonder is dat het een team is uit het hartje van Turkije en niet
de genomineerde en gevestigde team`s zijn uit Istanbul je weet
wel ... fener of gala of besiktas ....

Neeeen dit is Kayseri Kaski Spor uit Anatolie net paar uurtjes
rijden van de hoofdstad van Turkije ... Ankara dus ...
dan komt ge aan in de provincie stadje net onder de rook van de geweldige
berg met sneeuw toppen van .... Erciyes ....
waar snachts min 20 kan zijn en overdag je niet met korte mouwen
moet gaan lopen en zo moet dus Dynamo uit Kursk daar opwarmen
tegen de heldinnen van coach Ayhan Avci.

Het is net als of ik die droom ziet verwezijnlijken ..
zo iets als dat de geweldigge clubje uit Tubergen .....
Eurosped Tubergen Basketballvrenigging ... die dan de finale spelen
van de Europa Cup.
Wat een droom nie waar en kan ook zo maar werklijk heid zijn waar
coach Avci het al bijna 6 jaar heeft opgebouwd daar .. plukt hij nu
de vruchten er van af.
Tjaaaa .... was een droom ... of was het een natte ... droom ....
eeehhhhh .... solly ... liet me weer gaan.

Op de fibaeurope.com site .... staat een uitgebreide stukje vaguru der journalisten ... Paul Nilsen .
Mocht uit kijken van hem met wat ik deed en kon moeijlijkheden kregen
zeide hij in zijn mail terug .... maar me bedoeling was om
basketball te promoten en de andere meeningen ook op mijn
site te weer geven en jullie mee laten genieten.

So dear Paul ... u think that Dynamo gets the first step between the doors
for the second match a week afther in the re match in Kurks
tonight in Kayseri ..... maybe u right ... buuutt ..
what abbout donneka hodges ...or .. experianced andja jelevac
or big girl in the paint nakia sanders or big diva ...
latoya sanders. Hmmmmmmm .... Kursk is a great team with
temeka johnson or michelle snow or the shooter of the Kursk team
asura bimbaite .
There is no way out of Erciyes mountain this evening and they must
go deep down to get a advantage .. so tell them to bring warm
clothings in the hell of Kayseri ... Kadir Has Sports Hall ....


Ach ... zou zeggen ga zelf kijken op de fibaeurope.com site
kunnen jullie het betere werk zelf lezen.
Het word een geweldigge avondje basketball van de ene zender naar de andere overschakelen. Maar als jullie zin in hebben de warme
thee is al aan het kokkerellen .....



Door LuluHoops

2 opmerkingen:

  1. tjaaaa
    wat wil je mr.anoniem ..
    ook ikke grijze freeking zebra
    moet ook kleur bekennen ... toch ..

    LuluHoops

    BeantwoordenVerwijderen