donderdag 8 maart 2012

Fluister Vinkjes

Wat een heeeeeeerlijk begin van me dag
Lekkel heerlijke koffie ... zelf gezet op me werk en zekers niet uit een
automaat waar je iets van een muntje in moet werpen en na een slok al
je haaren overal overeind gaan staan ...
Neeeenn .... gewoon ouder wets koffie met filter
das pas lekkel ....

Toen kwam me collega en mede host Mike Nithavrianakis van de geweldige basketball site
panathinaikoskosmos.com
de grootste site in Griekenland van de groene ..
met de mede deling dat mijn clubje Efes Pilsen Istanbul ...
eeehhh ... solly mach der gewoonte .... Anadolu Efes heten ze nu
dat zij een bod van 3 miljoen hebben neer geleg bij de geweldigge coach
Obradovic dat hij van af komende zomer bij Efes aan de slag gaat.

Mijn gebeden komen uit .. er is toch nog een god die mijn smeek beden heeft gehoort.
Of hij het doet .... van mij uit mag hij zelf een bedrag krabellen
en krijgen wat hij wil.
Geweldig ...coach Obradovic bij Efes .....
Mijn dag kan niet kapot en mijn dank voor deze scuup voor de
vrienden van Panathinakioskosmos.com site en Mike ....
dank je wel




This is a smallll transilation off what i dit wright above
and in my verry verry bad english .....


Eeeehhh .... my dear friend and colleg and autor of the web site
panathinaikoskosmos.com ... Mike did told me this morning
afther i getting my freshh coffee ... set by my self ..so
daaamneddd ... it`s deliciuss ..... and full of flawor
the best coach in the world at this momment coach Obradovic
of Panathinakos Athene did get a open check a 3 mil. euro`s a year
to got to Efes Pilsen Istanbul ... eeehhh solly ... it`s a habbit
i am old and grey u knowwww .... the called Anadolu Efes.

Good lord .... thank u for listening to my preayers and i love to see coach Obradovic by my favo. club Efes Pilsen.
Mike ... thank u for this scuuuuupppp ... and for every one go check out the panathinakoskosmos.com site



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten