vrijdag 23 maart 2012

Koffie Graag ..... Zwart ....

Het was te mooi om waar te zijn .....zeg
ik nu the day afther met een pik zwarte koffie in me hand
om de kater van verliezen van de Womens Euro Cup door
de provincie clubje uit het midden van Anatolie van
Turkije .. onder de rook van de bijzondere berg met op de toppen
berg sneeuw die al eeuwen liggen ... laag voor laag van Erciyes.

Ik feliciteer Dynamo Kursk met het behalen van deze Cup en
zij wonnen de tweede wedstrijd met 75 - 52 van Kayseri Kaski Spor
in hun eigen huis waar heet was op Donderdag na middag en zo
een flinke mokker slag hebben toe gebracht en de eerste verlies partij
week geleden in de hell van Kadir Has Sports Hall.
Maar vergeet niet dat Kursk een keer maar verloren heeft
dit seizoen in Europa en dat was dus tegen Kaski Spor week
geleden dus.

Er is maar een club die nu nog steeds ongeslagen is in Europa
en dat zijn de speelster van de team van Fenerbahce Istanbul
die komende week aan de Final 8 gaan beginnen van de
Womens Euroleague . Dus er is hoop zoude ik zeggen
van uit deze kant van me pc. met pik zwarte koffie in me hand.
Denk dat ik ga voor een refull ..... iemand nog koffie .....

Als ik jullie vertel dat michelle snow 30p en 11 reb. had ...
ausra bimbaite 14p. 6 assist en 8 reb. ...en
good old anna petrakova 16 p. en 8 reb.
dan wals je over je tegenstander heen en verdient de Cup gewonnen
waar onder de bezielende leiding van anna petrakova em michelle snow
meteen in de eerste kwart al de zege binnen was en zagen
dat 24 - 13 was voor Kursk.

Dat zegt al genoeg en mijn ervaring zegt iedere keer tegen me
van wat ik weet van de russische teams .... of nou club teams zijn of
nationale teams ... kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaboemmmmmmm ...
vrouweke met de bekende hamer er op af stuuren en meteen in de eerste kwart
zware mokker slag er over heen en hard verdedigen en hard van stapel gaan
in de eerste kwart van de wedstrijd en waarom krijg ik gelijk
altijd ..... ik haat om achter af gelijk te krijgen .....

Deze mokker slag kwam Kayseri Kaski spor niet boven de rest van de wedstrijd en latoya sanders had 27 p. en 10 reb. en de rest
die hadden knikkende knieen. dat kon je zien en voelen achter de scherm
van me TV. buis.

So dear Paul ..... once again u are right and i did see a great russian team who bangttt ... bangtt .. played for the champion ship and
for the Cup ... it was great to see a great player as anna petrakova running up
and down the court and the experianced team has won it



Rest mij te zeggen .... wie nog koffie .....




Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten