zaterdag 31 maart 2012

Beker Weekend Game 3

Rolstoelbasketbal Beker Finale


DeVoDo --- Verkerk

Heb weinig affeniteit met het fenomeen rolstoel basketball
maar zit hier nu on court side en vermaak me wel moet ik zeggen.
Waar ik grootste bewondering heb voor deze bikkels mannen en vrouwen
van de teams die in de beide team`s spelen.

Wat ik zie is dat het verkerk net beter is in afmaken onder de borden.
Maar naam verkerk hoor ik vaker en zijn talloze keer kampioen geworden
als dan devodo wel lekker beezig is en eerste kwart 14 - 15 voor
verkerk is er meer hoop.

waar het tweede bedrijf ook zo is en de teams blijven toch bij elkaar
dan flahhhh .. de steals en de paasses aan de kant van devodo
en blijven ze er bij 24 - 31 voor verkerk.
Net niet en net misschien wel .. waar de ballen
mis gaan onder de borden bij devodo
dan trekt de ervaring van verkerk het meest en vallen die ballen
wel bij hun en zien 31 -47 voor verkerk.

Dan is het al die energie die veel van je wergt als je op zo een rol stoel zit bij devodo en gaat het toch makkie worden voor
verkerk waar ze gekontroleerd naar het einde gaan en deze edittie winnen
van de beker van 2012.

Maar achter mij waren de supporters van devodo erg luidruichtig en wat er ook gebeurde ze stonden met kinderen en de mama`s en de opa`s en de oma`s
helse lawaai te maken en zo de hele sefeer erg leuk was en
bijzonder ook om deze wed tot het einde te blijven kijken.
Uit eindelijk word het 65 - 37 voor verkerk.



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten