maandag 12 maart 2012

Noorder Wind

Wat zijn de woorden die passen bij het gedachte die weer geef
waar ik al eenige tijd aan het overpeinzen ben.
Dat het leven hard is ....ach ..... ben niet voor
niets oud en grijs geworden.

Nu ik al meer dan 3 maanden langs de kant sta
zijn heel wat dingens me voor bij gekomen , waar ik met iedereen
over kon praten. Iedere keer komt het op neer .....
stop nou eens mee met die gezeik ....
Niet een of de andere , maar wat wilt ge nou.
Het was al in den beinnen zo en zal altijd zo blijven.
Ge bent niet jong meer en zekers ge wilde haren zijn al lang grijs
geworden en die wapperende maannen in de noordelijke wind
swiiisssshhhhhhhh ....... al lang vertrokken met de laatste hoop
voor de elfsteden tocht der natie der noordelijke bikkel guru`s
der elf wijzen uit nuchtere friezen ...........

Dus die hoop is al lang niet meer en ge strompelt maar weer
heen en weer en hebt ge pech dat ge niet op het veld
acteert , maar er naast zit.
Niemand mag je ... niemand wilt je ..... niemand zoekt je ...
niemand houd van je ...

en als ge ook af meld voor de geweldigge toernooi waar ge al 10 jaar bent geweest en je laat de eenige moeder der allen en oma der allen die daar komt ....... Joke ..... die voor iedereen kookt 4 dagen lang en
iedereen aai over de bol geeft als ge moe bent en geen stap meer kan
zetten en je gaat naar Gruuuningen ... weet ik wat voor een rede ...
doe eens normaal gek .... en stop er mee.

Om in picture op te komen ....... nou ... daar ben je al lang te laat mee
was dat wat ge zoekt ... wordt wakker gek .....
als ge na 10 jaar nou niet eens begerepen hebt
dan heeft de rest ook gen zin meer.

Waar ik me dan wel heb overwonnen is dat ik toch niet doe.
Al woude ik wel , maar de guru`s der wijzen ... hebben besloten om geen comp. loze weekend van te maken.

De All Star wedstrijd van de dames basketball hier in Nederland is
een heppening om er naar uit te kijken , maar niet hier in Nederland
want .. wij moeten alles in paar maanden afwerken dus geen tijd.
dus prop er maar in aub.
Waar heb ik over .. ja wel op 24 Maart is de All Star weekend dames basketball in Rotterdam.
Helaas heb ik op 24 Maart om 15.00 uur de kampioens wed. van mijn jongens
hier in onze eigen huis. we staan nu gelijk met hun op de 1รจ plaats
en als we dan van hun winnen en ga er van uit dat ze komende weekend tegen nummer twee lastig zullen krijgen .....
is die wed. extra belading mee gekregen en mis dus de helft van deze
mooie belevenis , want kan na mijn wed. naar Rotterdam komen.
Maar zo ook de helft van de basketball liefhebbers.
Jammer zo als eerder gezegd al weer een gemiste kans.

Zijn de guru`s bang dat ze hun stoel verliezen at the court side
Zijn we hier bang om durven die stappen te nemen naar de toekomst toe
Zijn we bang om te investeren in de toekomst
Zijn we bang om daar na in vergetelheid te geraken

Ach .... kan heel veel dingen zeggen en schrijven nie waar
maar wie ben ik nie waar
die van af de kant alleen maar gezeik schrijft op zijn eigen blog
en zijn hart kan luchten.

Maar bij deze wil ik de freeking zebra der natie
A. Sinterniklaas feliciteren met zijn nominatie
voor de WK U17 meiden starks eind Augustus 2012 hier in onze
hoofdstad Amsterdam.

Ach zeg ik dan als ik de namen zie die genomineerd zijn op
de fibaeurope.com site ... go check it ...
maar een uit Nederland , de helft ken ik bijna uit de groote toernooien
waar ik elke jaar ga en ... tjaaa... eigenwijs ikke ben
jij en ik kunnen het ook fluiten .
Maar ach tjaaa .... zei dat ik eigen wijs was nie waar

Ikke oud en grijs


Door Luluhoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten