zondag 17 september 2017

Gecondoleerd


Must see: presentatie nieuwe spelregels seizoen 2017/'18



Karel Kraaijeveld senior is op 74-jarige leeftijd overleden. 
Kraaijeveld, een van de meeste ervaren officials achter de jurytafel in het Nederlandse 
basketball aller tijden.


Ik heb deze droevige bericht vernomen van uit de web site van onze bond.

Karel Kraaijeveld senior ... voor mij meneer Kraaijeveld  is heen gegaan. Mijn gedachtens gaan naar de naasten geliefden van meneer Kraaijeveld maar zeker zijn zoon Karel Kraaijeveld junior.

Waar ik nog in mijn prille voetstappen op de basketball velden als bonds arbitter aan het zetten was hebben we veel met elkaar te maken gehad als collega`s. Zeker dat meneer Kraaijeveld met zijn ervaring heel veel heeft betekend voor ondergetekende.

Karel .... en naasten geliefden ... sterkte met deze verlies waar jij  Karel ....  in korte tijdsbestek veel hebt door moeten maken en lieve heer jou geduld veel op proef heeft gesteld.


Afbeeldingsresultaat voor gecondoleerd





Afbeeldingsresultaat voor gecondoleerd







Bron -- www. basketball.nl

https://www.basketball.nl/nbb-organisatie/nieuws/nieuws/!/2190/jurypionier-karel-kraaijeveld-senior-overleden



Door     LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten