dinsdag 24 december 2013

Het ... Gesprek Met ....



Waar op een windy Maandag avond .. waar buiten  hard waait en als je geen steun hebt
dan zoude ik je  aanraden om binnen te blijven ... dan maar lekker bakkie thee
of een lekker  wijn .. of lekker schotch on the rocksss ....

Dan maar het gesprek die ik had met coach Laki Lakner na de verloren beker wedstrijd
tegen de full profs SPM Shoeters  uit Den Bosch.
Veel lees plezier er mee.



LuluHoops -- coach Lakner .. aller eerst uw hebt deze beker wed. verloren .. kunt u ons vertellen wat er door u heen gaat
Coach Lakner -- nouuu .. ik had vandaag gezien dat wij liever iets van 20 punten verschil konden verliezen dan dat wij nu de deksel op onze neuzen kregen en flink pak slaag kregen van rond om de 50 punten wat er nu op het bord staat.
LuluHoops -- eehhh  coach .. heb de stats in me handen ..eehh 103 ... 56  ...
Coach Lakner -- yepp je zegt het .. hun lengte overwicht die brak ons behoorlijk vandaag
laat staan dat wij die nadeel hebben in heren 1è divisie waar wij uitkomen daar ook last van hebben
maar het feit is dat de kwaliteit van bepaalde spelers aan de kant van Den Bosch die ook doorslag gaf
wat we niet moeten vergeten dat wij vandaag een van de beste team`s van Nederland speelden vandaag die
tot voor kort nog Europees nog actief was en net nie heeft gered. Wat betreft onze jongens .. mooie sefeertje hier ambiaance .. volle zaal en onze jongen spelers die effe aan deze niveau konden ruiken en zo beter worden en na eenige tijd dan die stap gaan maken in de Ere Divisie mannen
LuluHoops -- wat was dan voor u het game  plan ... of liever gezegd .. wat zei u tegen uw jongens voor deze wedstrijd 
Coach Lakner -- niks bijzonder eigenlijk ... niks schouten van te voren  .. gewoon out boxen en rebounden
waar zij de wed. lezen en veel plezier in deze wedstrijd hebben en dat zij er van moesten leren , waar ik toch iemand ben die alles tot in den puntjes wel uit pluis ... maar deze wedstrijd niet  .. plezier in hebben  en alles geven en niet gauw op geven .
LuluHoops -- vorige keer hadden wij het over uw inter aktie met uw spel verdeler op het veld .... vandaag had uw spel verdeler wel erg moeilijk toch 
Coach Lakner -- jaa maar dat is het ook nie waar ... vandaag speelt hij tegen een team die meer fysiker speelt dan wat hij gewend is  ....
LuluHoops -- eeehh coach .. als ik mag onder breken .. mist u dan Molly Mc Dowell op dat moment
Coach Lakner -- jaaaaaaaaaaaa  ..eeehhh ..... in allerlei dingen zie ik wel dat hij richting de goede kant op gaat ... op alle manieren laat hij zien dat hij dichter bij komt dat hij laat zien dat hij de leider van de team is
waar ik niet steeds aan geef wat en hoe te spelen  .. wel zie ik hem wel effe vragen als hij mentaal en fysiek moe is .. maar hij is wel een speler die het wel kan halen denk ik
LuluHoops -- is dit de coach Laki Lakner die wij nog maals te zien krijgen .... waar ik u zag van binnen uit wel vreet ... maar rustig en calm blijft 
Coach Lakner --  neeeuuuuu .. niet per se  .... het zijn wel die momenten die niet gaan zo als ik dat wil gaat
of het nou mijn team is of iets er om heen op en rond om het veld  ... dat hoeft dan niet per se te laten zien nie waar
LuluHoops -- is dit het entourage wat u en uw club ambieert ... bom volle ICL
Coach Lakner -- het is wel typisch voor Landsmeer .. dat er altijd basketball publiek komt  ... voor  naar de toekomst toe ... kan het zo maar gebeuren  elke twee weken dat er zo een bom volle ICL te zien zullen krijgen ... dat was het ook wat wij vandaag ook voor deden natuurlijk






LuluHoops -- dit waren mijn vragen omtrent deze wedstrijd ... maar ik wil u vragen stellen omtrent uw schorsing .... bent u blij mee dat uw schorsing  van 5 naar 1 is gegaan
Coach Lakner -- eigenlijk wil ik zeggen dat het een poppenkast is ..... jaaa .. dat is een groot poppenkast eehhhhhh ...
LuluHoops -- nou coach Lakner .. dat zijn duidelijke woorden ...
Coach Lakner -- yepp .. de poppenkast die gemaakt is van niks .....  de VEC . is nu weg ...  die wilde ik ook eerder zeggen  .... die hebben heel goed  mij in de gaten gehouden  .. wat doe ik met mijn  handen en zoo .. kreeg wel een brief als waarschuwing  .. tweede keer was ook iets anders ...  kijk
in 5 jaar hebben zij helemaal niks gedaan voor dames basketball  ... het maakt niet uit of het VEC heet of iets anders  ...... ik kan de groente boer  Jan ....  vragen of hij dames Ere divisie wilt sponsoren  voor 2000,-
zo dat  dame Ere divisie anders heet  waar door misschien dames  All Star gala anders omkleed konden worden. zij konden niks ander bezig houden dan onbelangrijke dingen  als ditjes en datjes of coach`s
verder  konden zij niks ...  en ben blij mee dat zij opgerot zijn ... want zij waren niks waard .. dit was hun ding  omdat ik vaak kritiek had op ze en nu was het hun dingetje om mij te pakken en niet zo zeer dat het desbetreffende scheidsrechters waren , maar zij zaten achter mij aan iedere keer ....
LuluHoops -- nooooouuu ... coach Lakner  ....
Coach Lakner -- kijk .. normaal gesproken zoude ik me niet zo uit laten .. maar als ik me dan ook bezig moet houden  met dit soort mensen naast dat ik doe en coach ...  kijk .. 300 kinderen in Amsterdam Noord
die basketballen waar wij voor zorgen en hun opleiden en organiseren cursussen en leiden coaches op .....
zag je hoeveel kinderen hier vandaag waren ....
LuluHoops -- jaaaaaa.... veel meer dan de volwassenen die ik zag op de tribunes ..
Coach Lakner -- dit is nou wat ik moet doen voor onze club .... voor basketball .. voor NBB ..... zij gaan dan achter mij aan zitten voor een onbenullig Dvd `tje .... overigens waar in heeeeeeeeeel veel flagarante fouten waren  .... zij moeten zich bezig houden met technische beleid ... organisatie etc. etc.  en dat had ik liever gewild dat zij er mee bezig konden houden
LuluHoops -- wat is er dan gebeurt .... omtrent die Dvd 
Coach Lakner --  kijk als een speelster / speler .. dit .. deze verkeerde bewegingen maakt en dat
7 a .. 8 x achter elkaar .....

Redaktioneel ..... hier heeft coach Lakner mij fysiek laten zien om welke bewegingen het over ging

Helaas .. ik heb er geen live beelden er van ... misschien een idee om die bewuste Dvd .... maar eens te bekijken met zijn alle ......  toch ....  of word ik nou ook geschorst .....

Coach Lakner -- wij hebben die beelden bekeken en hier in de club hebben zij mij geholpen om dit duidelijk te maken en clips van te maken en als beeld materiaal aan de scheidsen te geven .. nik smis mee toch .. waar ik in de begeleidende mail zei ..... luistert .. dit is als info voor jullie ... wil absoluut niet dat desbetreffende speelster bestraft en gestarft word  ..... maar als jullie dan waarschuwen .. als zij de neiging heeft om dat te doen  .... dit is dan niet in het belang van fair play  .... anders ben ik  benadeeld  .. en wij spelen om het kampioeschap van Nederland ... het is niet een of andere ...... wedstrijd dan maar te zeggen .... daar was dus het zo genaamde ophef over ... verder niks belangrijks hoor
LuluHoops --  eehhh .. coach .. U ... bent heel erg duidelijk en als ik dan een vergelijking mag maken .. uw aktie en de aktie van de coache`s die u tegen had toen u nog dames coachte .. die kwamen hier met de camerman .. zaten daar boven met de camera .... en de Tv .. toestel er bij en na de wedstrijd was de 
Dvd .. van dezelfde wedstrijd  al op een Dvd en als de scheidsen uit de douches vandaan kwamen 
lag de copy van de wed. en dus de Dvd op de tafel en er werd ..... dagen daar na over en heen weer gemaild over situatie in die wedstrijd met die coaches  en ook de andere coaches ..... zucht .. lange vraag  ..
maar .. wat is dan volgens u het verschil die van u en deze voorbeeld  .......
Coach Lakner -- ik heb ook veel kontakt met veel coaches ... ik wou hun niet mee slepen  .. ik heb vernomen dat 2 scheidsen en twee hoge commisarissen die hebben  die brief geschreven  ..... dat het onzin
is ...... en hebben naar het tucht commissie gestuurd ... ik heb grote mond  tegen hun .. dus ze moesten wat doen van daar
LuluHoops -- hmmmmmmmmmmmm .... eehh coach ... als ik u goed begrijp bent u niet gelukkig   over de arbitrage in Nederland 
Coach Lakner -- eehh kijk .. de arbitrage is net zo als de competitie ....  eehhhh ... het eenige wat ik zeg is
dat ik heel erg tevreden ben over de scheidsrechters in de heren 1è Divisie ..dan in de Dames ...Ere Divisie
natuurlijk zijn er goede scheidsrechter hoor  .....
LuluHoops -- eeehhhh ... Uuuuuuuuuuuuu   ...... bent wel heel erg open en duidelijk heden avond coach
maar zijn er dingen die u wilt verduidelijken en op terug wilt komen ....
Coach Lakner -- neeeuuuu .. hoor
LuluHoops -- dan bedank ik u voor uw tijd voor onze site
Coach Lakner -- graag gedaan



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten