zondag 22 december 2013

Interwiews ... Deel 1




Maar natuurlijk had ik mijn good old voice recorder op me zak en
viel iedereen dan ook maar lastig … op mijn eigenwijze manier
waar voor mijn tooooomelooze dank.
Hier onder mijn intermezoo … veel lees plezier er mee




LuluHoops – ben met de winnende coach … Joost van Rangelrooij … eehhh coach
Van harte gefeliciteerd  .. vertel ons wat er door je heen gaat nu ..
Coach van Rangelrooij -- … nouuuu .. goede team prestatie ….meiden hebben haast alles goed uitgevoerd wat wij van te voren bedacht hadden. Tjaa .. bij Bemmel .. die waren op gegeven moment  helemaal geknakt en dan krijg je dit soort uitslagen en wij bleven 40 min. lang knallen
LuluHoops – dat zijn dan duidelijke woorden van uw kant uit coach …. Waar lag het aan dat het na de eerste 5 min. die gelijk op ging en daarna jullie er op en er over gingen
Coach van Rangelrooij – volgens mij stonden wij heel erg god te verdedigen … wij wisten waar hun kracht lag en daar op hebben we beetje geanticipeerd…. Het is ook dat zij gisteren heel zware pot hebben gespeeld  en daaaaaaaarr .. hebben wij wel iets mee gedaan ….
LuluHoops – is dat dan zo gemakkelijk .. zij gisteren zware pot en jullie niet
Coach van Rangerooij – kijk .. gisteren bij ons die meeste minuten maakte was iets van 24 min. bij hun  was dat zo wie zo boven 30 min. en Karin zelfs 40 min. bijna … bij zo een mini toernooitje
blaasje  speelster sop denk ik en daar hebben wij wel van gebruik gemaakt en Karin moest heel veel doen… tjaaa als je dit goed uit voert .. dan gebeurt iets als dit
LuluHoops – u bent winter kampioen .. is dit wat je wenste de eerste prijs van het lopende seizoen
Coach van Rangelrooij – prijs is een prijs .. als je hier staat .. wil je het ook winnen. Vol voor gegaan .. de laatste weken hard voor getraind  en gestaan hier en wij hebben het binnen
LuluHoops – op naar de nieuwe Ere Div. en meer tegenstand dan maar
Coach van Rangelrooij – kijk .. tjaaa … als wij volgende keer weer tegen hun spelen .. dan zal dit niet meer gebeuren en zullen echt veel meer tegenstand krijgen. Kijk … wij zijn geen 40 punten sterker dan Bemmel …… ik ben trots op mijn ploeg dat zij gebruik hebben gemaakt van de off day van de tegenstander
LuluHoops – uuuuuuuu …. bent weer helder coach .. volgende jaar dan Europees …
Coach van Rangelrooij – daaaaaaaar … hebben we het geld er niet voor .. als er sponsor is die dat in wilt investeren … dan natuurlijk ja
LuluHoops – dat waren mijn vragen … dank je wel voor uw tijd
Coach van Rangelrooij – graag gedaan



LuluHoops – eehh  Leonie .. van harte gefeliciteert .. jullie zijn winter kampioen  … wat gaat er door je heen nu
Leonie – jaa .. dank je wel  … wel blij natuurlijk en je weet dat je hier moet winnen en als we dat doen met zo veel punten en klasse verschil op het bord te zetten .. dat is  goed natuurlijk
LuluHoops – die klasse verschil …. die hadden jullie al in de eerste kwart .. patsss .. boemmm .. gingen jullie er over heen
Leonie --  wij waren klaar voor deze wedstrijden …. Wij wisten wel dat het niet makkelijk zou worden  maar hadden wel verwacht dat het meer tegenstand zou geboden worden  maar als het verschil dan zo vroeg in de wedstrijd komt … maakt het wel lekker om de rest van de wedstrijd lekker te spelen
LuluHoops – als ik naar je stats kijk .. die ik in me hand heb … dat zijn wel lekkell .. cijfers .. voel je wel lekkel zo te spelen  .. na vorige seizoen wat up`s en down`s was ….
Leonie – up`s en down`s ….. ik had verleden jaar een heel zware blessure gehad ….. dat was het enige  ….. ik voel me lekker  en voelt ook lekker  in mijn team .. draai dan ook goed in de team en ben wel erg blij mee

Redaktioneel ……  Leonie  …. Vraag van mijn kant uit was niet negatief bedoeld .. en ook verkeerd gesteld door mij .. feiten  zijn duidelijk …. en jij corrigeert mij dan ook  terecht …
excuses ….

LuluHoops  -- op dan naar de nieuwe  Ere Div. Dames
Leonie – jaaa zekers … we hadden vandaag dan ook meer tegenstand verwacht .. maar bleef uit en dan maar in de nieuwe comp. meer spannende wedstrijden en hopen dat wij uitgedaagd zullen worden end at verwacht ik ook
LuluHoops – lekker spelen en fit blijven naar de Oranje toe dan maar
Leonie – jaaaa .. zekers .. lekker spelen en fit  blijven wat voor mij erg belangrijk is naar oranje toe
LuluHoops – de loting dan maar  .. je gedachtesss …
Leonie – jaa zware tegenstanders .. wat je niet verwacht … eeehh … als er een ploeg staat straks die alles heeft voor gedaan en gelaten om daar te staan en alles gegeven heeft op optimaal te presteren .. dan is het wel ok .. als je dan   wint of verliest .. als je boven genoemde gedaan hebt .. kan je best tevreden mee hebben met uiteindelijke resultaat
LuluHoops – dat waren mijn vragen … dank je wel voor je tijd en nog maals gefeliciteerd
Leonie – graag gedaan




LuluHoops --  jij ook Eline .. van harte gefeliciteerd ..vertel jij ook wat er door je heen gaat
Eline – jaa.. winter kampioen natuurlijk …
LuluHoops – yepp .. correct …..
Eline – erg blijk natuurlijk en zo zetten wij de eerste stap naar een volledig goede seizoen toe … tot dus ver vrij wel geen noemens waardige tegenstand gehad .. was wel benieuwd naar de andere teams .. als wij dan zo over heen gaan … dat is dan suppeeerr gevoel zo
LuluHoops – jullie gingen dan ook na de eerste min. van de wed. hard over heen in deze wed.
Was dat dan ook afgesproken
Eline – wij hadden afgesproken meteen van af het begin hard voor te werken en ik vind dat sterke kant van Bemmel is .. zijn ..de drie punters … dat ging niet bij hun vandaag en wij bleven zeggen tegen elkaar .. blijven door drukken en de kracht is bij ons dat wij tot de laatste sec. door blijven drukken
LuluHoops – naast  Nathalie .. was jij ook op dreef …. Was dat jullie kracht heden avond
Eline --  het kan verschillend zijn hoor … vandaag was dat Nathalie en ik had ook goed moment
Waar gisteren was dat Zera en Leonie .. het is goed voor onze ploeg dat er 4 a .. 5 speelsters zijn die goed kunnen scoren en rebounds kunnen pakken en daar door komt het krachts verschil naar voren
LuluHoops – eehh .. je coach haalde jou na 2 a 3 min. begin wed. meteen naar de kant .. vond je dat erg
Eline – nou tjaaaa …. Vond het niet leuk .. maar maakte ook wat fout … het is wel vervelend om gewisseld te worden in een finale en kwam ik dan daarna weer zo in
LuluHoops – is het dan jou karakter  dat je na je wissel er weer staat als je weer op het parket komt
Eline – nou tjaaa … karakter …. Ik probeer er aan te werken als het gebeurt .. dat ik dan weer in kom en dan weet je dat je er wel moet staan op het parket
LuluHoops --  toont dit dan aan dat je vaste waarde bent voor oranje
Eline – dat hoop ik wel jaaaaa …. Ik ben erg blij mee dat ik een uitnodiging heb gehad van de bonds coach en wil werken voor de eerste  12 plek in oranje
LuluHoops – nuuuuu winter kampioen en lekker genieten dan maar
Eline – jaaa dat klopt
LuluHoops – dank je wel voor je tijd voor onze site
Eline – graag gedaan




LuluHoops – ook jij  assistent coach Michiel Appers  .. van harte gefeliciteerd en vertel ook wat er door je heen gaat
Coach Appers – het is wel mooi dat wij winnen end at we dat doen met mooie basketball natuurlijk
LuluHoops – u  zegt meteen het tover woord …. mooie basketball  .. ik heb mooie basketball gezien heden avond  .. waar lag dat dan aan
Coach Appers – weeeeeeeeeet het nie zo makkelijk te zeggen .. meiden lieten mooie aanvallen zien dat we nog nie getraind hadden zat in de hoofden en werkte alle maal goed natuurlijk
LuluHoops – je coach zei tegen mij … dat Bemmel gisteren zware wed. hadden en dat doorslag gaf .. ben je daar mee eens
Coach Appers – weet niet dat die zware wed. doorslag gevende was heden avond .. het woog mee  dat er speelsters waren die opgeblazen waren gisteren bij Bemmel
LuluHoops – eehh Nathalie .. de MVP  en de cijfers spreken voor zich .. eeehhhh … waaaaauww dan maar
Coach Appers – nouuu …. Dat is normaal voor haar .. haar kwaliteit en op het juiste moment brengen en dat deed ze en zij was erg goed vandaag
LuluHoops – eeeehhh de winnaar Final Four .. diieeeeeeeeee  … mag zich in schrijven in de Europa …. dusssssss
Coach Appers – wahahaahahhahah  ….. dan moet je daar .. zie je hem ….. bij Leo zijn … wahahaahah .. zeg nooit nooit … natuurlijk .. maar qua geld ….. als er sponsors zijn die willen investeren …….
LuluHoops – een miljoen dollar vraag dan maar van mijn kant uit  …. Als Julie zo zeggen en de rest ook …wie gaat dan Europa in .. zo komen we nergens natuurlijk
Coach Appers -- ..eehh zullen we deze vraag dan maar .. als miljoen dollar vraag  houden … het kost bakken met geld naast inschrijving  en zo .. als we naar een of andere Oost – blok .. ex .. dan maar  landje moeten gaan
LuluHoops – eeehh … dank u wel dan voor uw tijd voor onze site
Coach Appers – graag gedaan





Door LuluHoops 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten