zondag 8 december 2013

Interview`s ... Deel 1



Natuurlijk had ik mijn gooood old voice recorder mee en heb na de wedstrijden die ik
gezien heb in Landsmeer iedereen maar lastig gevallen.
Wahahahahha ....
Zo makkelijk kom je er niet van af als ik er ben ... toch.
Ik had dan ook gesprek met coach Laki Lakner ..... na de gewonnen wed. van zijn heren team
waar zij op de 2è plek staan in de Heren Eerste Divisie - Noord.

Geweldige prestatie van een club ... coach ... spelers die nieuw zijn op dit niveau en ambities hebben
om als club meer van te maken.
Het was ook branden de vraag omtrent de schorsing van coach Lakner en zijn kant van deze verhaal
maar deze kwestie ligt bij de hoger beroep ........... zo lang er geen duidelijkheid over is
stel ik geen vragen omtrent.

Dit beteeeeeeeeeekent niet dat coach Lakner niet zo maar weg komt .... en ikke die vragen niet
durft  te vragen .....  geeeeeeeduld is schoen zaak .... geduld.
Veel lees plezier hier onder.





LuluHoops - coach Lakner .. gefeliciteerd met deze overwinning ... wat denkt u nu na de wedstrijd
Coach Lakner - nouuu ... tjaaaaa .. niks bijzonders ....jongens spelen al weken heel goed ....zekers
thuis waar wij het verschil kunnen maken.Vind ook dat Pluto ook een goede ploeg is en ook gelijk waardig aan ons.Dit is de weg die wij willen ... omhoog.
LuluHoops - de wens van de club ook inderdaad ..... dus gaat het alles dan naar wens tot nu toe
Coach Lakner - ja zekers ...... de jongens willen het ook .. hebben ook try outs gedaan ... wel aan de kleine kant qua lengte in de ploeg ... maar voor gekozen ook.Het is mobiel .. snel ... dat is de basketball waar ik wel van houd ... veel schieten ... veel driven naar de basket is wel een team naar me hart.
LuluHoops - is dat de kracht van uw team .. wat ik vandaag gezien heb ... was Pluto .. zij hadden veeel meer lengte in en op het veld
Coach Lakner - zekers ... snelheid .. een tegen een ... schieten ..... veel teams met ere divisie spelers in hun midden en met veel ervaring ... zijn daarom kapot gegaan tegen ons .... omdat we veel snel spelen en veel driven
LuluHoops - is dat dan uw magie ... geheim .. dat u nu op plek 2 staat in deze comp. achter Groningen
Coach Lakner - kijk .. de eerste wed. thuis verliezen we .. de tweede wed. winnen we maar net en de derde
van Hoofddorp verliezen we ook .. daarna ging het beter en beter.het was dan ook tot de laatste week voor de comp. start .. wij waren nog steeds bezig met try out`s ... daarna heb je meer tijd nodig hebt om
als team te trainen en aan elkaar te groeien. wij zijn nog steeds een team in opbouw en dat kan je zien ook.
de ervaring van mijn mannen ... die moet nog komen en nog veel meer leren ... vind wel dat we de goede richting gaan. winnen is wel goed ... maar met goede basketball winnen ... dat is de ultieme doel.
LuluHoops -  was voor mij lange tijd dat ik u zag coachen .. na de dames kant .... heeft u nu naar uw zin bij de heren kant
Coach Lakner - jaaaaaaaaaaa .... ik heb eigenlijk geen problemen met wisselingen van vrouwen basketball naar heren basketball of anders om.ik ben nou een maal coach en  basketball ... is .... basketball ....
er zijn wel verschillen hoor .... vrouwen schieten veel beter dan mannen .... en vrouwen zijn meer
gedisciplineerder dan mannen .. qua spel discipline .. bedoel ik.deze jongens hebben dan ook hun eigen kwaliteiten waar mee ik kan werken.
LuluHoops - basketballend Nederland kent u  als .. ikke ook ... een mee levende coach met passie ... heden avond zag ik een andere coach Lakner ... rustig ... cool .. boyzzzz .. coachend .. is dat de nieuwe coach Lakner
Coach Lakner - Dit is niet bewust of onbewust hoor ..... bij mij is emotie niet iets van wat je kan mee spelen of niet.emoties zijn momenten die opkomen ja of de nee ... die door mijn team komen of door de omgeving ook . vandaag was het niet van dien aard ook en ik kon rustig coachen .. mijn team coachen ook en vond dan ook heden avond de scheidsen ook goed.
LuluHoops - dat zijn wel duidelijke woorden coach.
Ik zag dat u geweldige contact had tijdens de wed. met uw spel verdeler ..... is dat nou basketball die u ambieert
Coach Lakner - kijk ... mijn kontakt met mijn spel verdeler vandaag was ook het zelfde die ik had met
Molly Mc Dowel. Zij was de coach voor mij op het veld. dus deze twee spel verdelers van mij houden ten alle tijde kontakt met mij tijdens het spel ook zo dat wij spelen en alles  uitvoeren zoals wij dat getraind hebben en ook zo als wij willen spelen van daar.Veel video`s kijken met ze en net zo als met Molly ..
wil ik dat deze twee spel verdelers dat ook gaan doen.Point guard is wel de hart van de team
die moeten wel scherp zijn voor mij.
LuluHoops - dat waren mijn vragen coach Lakner . Dank u wel voor uw tijd voor onze site
Coach Lakner - graag gedaan.




Door   LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten