zondag 1 december 2013

( Z ) ... Waare Loting




Ik kom net binnen ... was een lange Zondag ... vroeg uit de veren waar de
guru`s der natie mij vroegen om ergens midden des lands te acteren en mijn
grijze bakkebaarden te laten wapperen in uur in den wind ..........
was dus vroeg opstaan .

Waar ik met me collega afgesproken heb na de wed. te gaan Stadion Me Wokkeeeee ...
met een nog ronde buikje .... kom je binnen druppellen en plomptttt .....
krijg ik van me goede vriend door  wat de wedstrijden zijn van onze Oranje dames.

Heden dag was de Zwwwwwwwwwwwwware  ............. loting
en dat volgens de echte basketball media des lands en de conqurenten van onze site

hmmmmmmmmmmmmm ..... ben ik dan conqurent ...
ach ..........

Samen met Rusland en Zweden en Oranje .... geeeeeeeezellie drietjes in des poules
dan spreken de echte journalisten van Zware loting.
Ga eindje fitsen aub.

Als we fitte speelsters  op het parket op sturen ... dan winnen we van Zweden en ook van Rusland thuis
en weet niet of jullie het nog weten .... wij waren die van Zweden wonnen en promoveerden
naar de grote landen competitie en dus zeg ik .....
Waare Loting.

Al die kansen hoe dan ook geen gebruik van gemaakt en zit je dan in Pot 3 en
dan tref je moedertje Rusland en Zweden.

Het is uur U ................ maak die visie maar waar zou ikke zeggen

Rest mij te zeggen wanneer we tegen wie gaan spelen en mijn dank is groot aan mijn goede
vriend Arjan met zijn snelle reaktie.

op 11 Juni 2014 uit tegen Zweden
op 15 Juni 2014 thuis tegen Rusland
op 22 Juni 2014 thuis tegen Zweden en
op 25 Juni 2014 uit tegen Rusland



Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten