maandag 9 december 2013

Interview`s ... Deel 2


Maar natuurlijk had ik mijn good old voice recorder meteen paraat na de wedstrijd tussen
Landsmeer en Bemmel.
Ik had met de beide coaches kleine en open hartig intermezzoooo.
Beide coaches waren erg openhartig moet ik zeggen en dat vond ik bijzonder en dank ik hun
ook voor hun tijd voor onze site.
Veel lees plezier hier onder.




LuluHoops - eeeehhh .. coach Bozovic .. aller eerst van harte gefeliciteerd met deze zware overwinning hier in Landsmeer en vertel uw gedachtes aller eerst
Coach Bozovic - het gevoel is bevredigend gevoel moet ik zeggen. het doel is .. was om na de oliebollen
de dames Ere Div. te spelen en dat hebben we vandaag bereikt met deze overwinning.wel jammer dus dat we dit moesten doen in de laatste wedstrijden van de eerste helft van deze nieuwe opzet van de DWBL.
ennnee .. toch erg blij dat we dit bereikt hebben.
LuluHoops - dit zijn wel duidelijke woorden van uw kant coach ..... was dit dan zo iets van reeeeeeeevench gevoel dan ook.
Coach Bozovic - reeeeeeeeevench .. zijn de woorden die wij niet gebruiken ... op een sportieve manier de dingen herstellen die wij daar in Bemmel de mist in gegaan zijn en vooral ook in de defens waar wij daar veel punten tegen kregen .. waar wij weten dat Bemmel een shooting team is met geweldige coach en geweldige speelsters daar.Daarom was de focus daarop heden avond waar we toch die makkelijke lay up`s weg gaven in onze defens en daar door bleef  het heel dicht bij en was een spannende wedstrijd voor iedereen en de fans die op de tribune zaten.
LuluHoops - hmmmmmmmmm ... U ... blijft duidelijke woorden zeggen coach ...
is het dan een gemis voor uw team en deze club .. dat jullie de Final 4 niet gehaald hebben
Coach  Bozovic - eeeeehhhhhhhh ... ach .. Final 4 .... weetje .. dit betekent voor mij  ... kijk als ik kon kiezen tussen .. rust geven aan mijn team .. of de Final 4 .. nu ... dan kies ik voor rust geven.Maar ik zeg niet dat .. als ik moet vechten voor Final 4 ... dan vecht ik ook daar voor.Nu op dit moment door de resultaten  is het gegeven dat wij geen Final 4 spelen ... daar wil ik het ook er bij houden ... voor nu en is onze schuld.
LuluHoops - Uuuu .. blijft mij verbazen heden avond coach .... misschien bent u niet de juiste persoon die deze vraag van mij kan beantwoorden .. maar stel ik toch ...... jullie als club maken heden avond bekend wie jullie sponsor is en dat is midden in het seizoen. Is dit dan een duidelijke antwoord naar buiten .. of signaal naar de basketball minded Nederland  .. van  .. wij gaan professioneel om met onze speelsters  .. zo dat zij kunnen focussen op de wedstrijden en de trainingen en niet de hoop geregel er buiten
coach Bozovic - kijk ... wij gaan altijd professioneel om met onze speelsters. Onze sponsor die nu na 10 jaar afscheid heeft genomen en de nieuwe die aan de slag gaat .. van de medische staf naar de mensen boven in de geeezellie kantine en vrijwilligers van buiten de sporthal helpen hier bij ook heel veel en dat draagt er bij om een goede club te zijn.Het sfeer van al die jaren hier in Landsmeer .. behalen van kampioenschappen ..  finales te halen .. is het gevoel dat ook met die nieuwe sponsor ook te doen en ons daar op richten.
LuluHoops - eehh .. mag ik vrij zijn om te stellen dat ... de team waar u net tegen speelde .. heeft ook sponsor problemen. misschien hebben ze wel intern wel iemand gevonden en komen niet naar buiten .. maar mijn vraag was .... jullie komen wel naar buiten .. midden in het seizoen .. is dat jullie kracht
Coach Bozovic - ja maar wij hoeven niks te verbergen weet je en ik kan niet voor de anderen spreken.Als wij iets voor elkaar willen krijgen .. doen we dat met overgave en als iets naar buiten gebracht moet worden ... doen we dat ook meteen waar we dus in alles wat we doen het maximale er uit willen halen en dan komen we naar buiten.
LuluHoops - dat heet dan .. volgens mij .. wie ben ik .. professionalisme  .. toch ...
Coach Bozovic - ja zekers .. en als je dat doet ... dan ga je hoger in de niveau toch ..
LuluHoops - dan ga je Europees spelen .. toch ...
Coach Bozovic - ja .. dat willen we graag en als iedereen mee denkt met goede visie waar bedrijven in de buurt samen met deze gemeente die wat willen investeren naar die visie .. dan spelen wij ook Europees en kijk naar Belgie en Frankrijk waar dat toe kan leiden.Als elke gemeente hier in Nederland wat meer investeert in basketball .. dan zou veel meer mogelijk zijn .. ook Europees.
LuluHoops - Uuuuu .... dat zijn weer duidelijke woorden coach.  Andere vraag dan maar ... u had tegen het einde wedstrijd 10 punten voorsprong en in pak weg 40 sec. kwam Bemmel terug tot 4 punten ....
was u zenuwachtig toen
Coach Bozovic - eehh .. zenuwachtig ... niet echt  , maar wel denkend aan .. welke  schakel kunnen we nou ingooien om uit die dal er uit te krabbellen. Dan schieten heel veel dingen in je hoofd heen en weer en iedereen roept .. time - out ... en zo ... dan pak je die ook en roep je ook wat en zeg je schieten als kan en zo focussen op dat mijn speelsters hoe  snel dan ook uit die dal vandaan te komen.
LuluHoops - ik zag dat coach Sengers ... van Bemmel ... in de eerste helft geen .. time - outs nam. was het misschien dat zij deze wed. speelden van .. wij zijn al lang door naar Final 4 en deze wed. zonder blessures door heen komen
Coach Bozovic - dat weet ik niet . kan niet in zijn hoofd kijken toch. maar de pre game tolked .. en mentale voorbereiding voor deze wed. dat zoude ik wel willen weten ..... misschien volgende keer hem uit nodigen  in de kleed kamer effe stiekem kijkje nemen .. wahaaahhaha ....
LuluHoops - wahahahahahh ...  geweldige idee ... zal het hem vragen .. wahahaha
Coach Bozovic - ik feliciteer Bemmel zo wie zo voor het behalen van Final 4 en kan over je vraag dan niet veel meer zeggen dan wat ik nu gezegd heb.
LuluHoops - u bent weer heel erg duidelijk en ik bedank u voor uw tijd voor onze site.
Coach Bozovic - graag gedaan.



Toen was ik op zoek naar coach Bart Sengers van Bemmel. Na dat ik de interview`s met Molly en met Belinda gedaan had ... die komen  nog ....  was laat in den avond en vond coach Sengers dan ook boven aan de trap in de ICL . in Landsmeer en hij was van plan om naar huis te gaan en viel hem ook effe lastig en nam wat van zijn kostbare tijd in beslag waar voor mijn tomeloze dank.
Dus ook veel lees plezier hier onder.



LuluHoops - eehh .. coach Sengers ... vertel u ook wat u nu denkt na de verloren wedstrijd heden avond tegen Landsmeer.
Coach Sengers - mijn gedachtes over deze wed. is ... en was .. niet nodig om te verliezen.wij spelen gehele wedstrijd heel valk en onder .. net onder ons kunnen en als je dan bedenkt dat we maar met 4 punten verschil verliezen ... dan denk ik dat we dan toch aardig gedaan hebben .. zorg wekkend is het niet , maar het is niet goed dat we op zo veel vlakken onder ons kunnen spelen.wij konden niet schakelen van de halve potjes die we speelden naar een echte top wedstrijd en dat is erg jammer en dat zoude er uit moeten ....
wat heet .. dat moet er uit als we na de olie bollen elke week top wedstrijden gaan spelen.
LuluHoops - ... dit zijn weer duidelijke woorden coach Sengers .....wat mij opviel van af de kant dat u in de geheel eerste helft geen time - out`s nam .. waarom eigenlijk
Coach Sengers - ik had daar om trend geen zorgen in en probeerde op te lossen met wissels en je zag dat ik vrij snel mijn point guard als eerste wissel vrij snel naar de kant haalde en aangegeven wat er veranderd moest worden en daar voor geen time - out`s voor nodig gehad.wij schoren wel maar niet op de juiste manieren en het is op en af met de voorsprong waar ik vond dat wij vrij makkelijk schoorden en zij moesten hun punten erg hard verdienen en 33 punten tegen  .. is prima .. dat mag Landsmeer maken , maar daar tegen over maken wij maar 30  waar door de snelheid niet in zit en de juiste schot opties er niet waren.
LuluHoops -  de drive`s waren er wel bij uw team en was dat iets van om Nadine in fouten last te brengen
Coach Sengers - niet zo zeer dat ... game plan is altijd aan te vallen en agressief naar de ring te gaan en naar de vrije worp lijn te geraken of anders open schoten te mogelijk  te maken.Die schoten lukte wel wat maar we kwamen niet in de buurt van de ring om rebounds te pakken waar wij de eerste wed. daar op hebben gewonnen.
LuluHoops - ik denk .. voor Landsmeer is dit een must win potje en uw had  al de Final 4 tickket op zak .. hoe ga je dan deze wedstrijd in
Coach Sengers - maakt niks uit toch .. ik had er niks aan gedaan want mijn meiden die wilden graag winnen hier dus daar was peppeeet tolkedd  ..... niks aan besteed toch en de meiden hebben hun trots en na de vorige wedstrijd was er dat er meer uit te halen was en vandaag was het nog slechter dan de vorige wedstrijd. zij moeten toch zelf bepaalde soort motivatie hebben om wedstrijden te winnen en zij moeten daar meer aan werken.
LuluHoops - is het dan misschien deze wedstrijd zonder blessures er van af brengen dan
Coach Sengers - neeeuu ... gewoon wedstrijd winnen. niks meer dan dat en ik was dan ook teleurgesteld en gefrustreerd  na de wedstrijd dat wij verloren hadden . ik vond dat wij hier niet hoefden te verliezen ondanks dat Molly heel erg goed heeft gespeeld   waar wij onze te vaak gek laten zetten in onze defens   gewoon dom .. echt dom .. communicatie probleem war wij heden avond gewoon moesten winnen hier was niet nodig geweest .. Landsmeer terecht  gewonnen hoor .. waar wij daar niks aan deden.
LuluHoops - eehhh .... duidelijke woorden coach Sengers.Dan de Final 4 ... tegen CTO  .. wat denkt u daar over
Coach Sengers - als ze op Zondag winnen en als ze met 14  verliezen dan ook onze tegenstanders in die Final 4 en tjaaa ... bekende tegenstander toch .. ken de ploeg en de speelsters waar veel talent volle speelsters in zitten. groot deel er van heb ik als bonds coach gehad twee jaar terug op de EK. duss
word het een leuke wedstrijd.
LuluHoops - is ... de Final 4 gaat nergens over meer toch ... coach .... er zijn geen prijzen te winnen
Coach Sengers - hmmmmmmmmmmm ... daar zullen hoop niet met je eens LuluHoops ....
er ligt en schitterende groote beker in de kantoor bij CTO en dus is die voor  het grabbelen toch .... het was dus eigenlijk voor Europees basketball bedoeld.
LuluHoops - juuuuuuuuust jaaaaaaaaaa  ....
Coach Sengers - maar daar is geen geld voor is niets anders dan voor die mooie beker spelen toch
LuluHoops -  tjaaaaaaaaaaa .. het zij dan maar zo en ik bedank u voor uw tijd voor onze site
Coach Sengers - graag gedaan                                                                                                          





Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten