vrijdag 4 september 2015

Francis Donders In Belarus








Deze 2 foto`s  hier boven .... stonden op de ... bij de artikel van de Eindhovens Dagblad.
Ook te zien in de reeks van mijn betoog hier onder.
Alle prachtige foto`s zijn door vader van Francis naar mij verstuurd.






Wat voor een geweldig gevoel is het voor deze wijze duif
Wat voor een geweldig ervaring is het voor deze wijze duif
Wat voor een geweldig realisme is het voor deze wijze duif
Wat voor een geweldig mee te beleven is het voor deze wijze duif

Jaaaaaa ...  wat is het eigenlijk wat ik wil schrijven.

Nou onze Oranje Leeuwin Francis Donders gaat haar basketball loopbaan vervolgen
in Minsk ... te weten hoofdstad van Belarus ...eeeehhh ... Wit - Rusland dus.






Francis ...eeehh ik mag Francis zeggen .... dat mag natuurlijk van haar en zekers van haar vader die me Le Hombreee  me goood old  vriend is.
Waar wij veel internationale toernooien hebben gefloten en zekers wedstrijden voor
de bond, waar onze wapperende maanen in haar doos lekker wapperden in de wind.
Jong en wild en wil ...( deeee.. )  wilden veeel , maar helaas.







Onze Oranje Leeuwin gaat aan de slag bij de basketball club  Horizont Minsk Region.








Al die basketball arbeid die zij en haar vader en alle familie voor over hadden en veeeeeeeeeel tijd en energie
hebben investeert  om bij een geweldige top club aan de slag te gaan.
Ik kan jullie vertellen dat nog paar jaar terug Horizont Minsk een vaste sub topper was in
de Fiba Women EuroLeague.





Nu een trede lager is en zijn zij nog steeds een top club waar het avondje uit in Horizont Minst erg kan spoooooooooooken.

Het is nog steeds bijzonder waar Francis haar vader en ik top internationale basketball toernooi floten
samen in Eindhoven in sporthal De Eckart waar Francis langs het veld speelde met kleine basketball.
 Kleine meid is nu een geweldig spelende Oranje Leeuwin geworden waar zij onze trots is in buitenland waar zij top club in Belarus gaat spelen en ook in Europa.



Ik ... wij van LuluHoops Basketball wensen Francis veel geluk op eerste plaats en gezondheid  zekerszzzzz  veeeeeeeeel plezier in Minsk.

Via Francis vader kreeg ik alle foto`s toe gestuurd die te zien is op onze site.

Het zijn prachtig mooie foto`s die ik mee wilde delen met iedereen en basketball fan`s.






Door LuluHoops




Geen opmerkingen:

Een reactie posten