dinsdag 13 december 2011

130 Jaar Han Bakker

Heden morgen las ik op de web site van onze geliefde bond dat er een geweldige man  ... Han Bakker ...
de rots in den branding voor de gezellie clubje daar in Arnhem - Zuid
je weet wel The Arnhem Eagles, de vrijwillger van het jaar is geworden in den
pitoreske plaatske ... in Arnhem.

Dat doet deze oude freeking zebra wel wat.
Te meer dat ik Han wel goed ken en wel altijd na bespreking houden en dat onder
lekkel biertje die goed getapt is daar in den gezellie kantine van de sporthal De Laar
in Arnhem - Zuid.
Han oude freeking zebra die ook af en toe de grijze zebra shirt aan trekt als er niemand meer is
heeft een geweldige speech gehouden voor iedereen die dat mogelijk hebben gemaakt
Mister Eagles Han Bakker vrijwilliger van het jaar
Hieronder de speech van Han Bakker:



Vrijwilligers, daar kan je er nooit genoeg van hebben.

Zonder vrijwilligers geen verenigingen.

Maar gelukkig zijn er veel! Heel veel!

De helft van de volwassenen in Nederland doet vrijwilligerswerk, gelukkig

Maar dat zijn er nooit genoeg.

En bedenk wel: vrijwilligerswerk verbindt mensen. Is dat niet mooi?

Dus sluit je aan bij een vereniging als vrijwilliger.

Dat geeft een prachtig gevoel, Geloof mij maar.



3 weken geleden heb ik een feestje gegeven voor 130 jaar Han.

30 jaar werkzaam bij mijn werkgever

60 jaar jong geworden

40 jaar bij ‘mijn’ basketballclub Arnhem Eagles

Daarvoor krijg ik deze mooie trui met opdruk ‘Mr Eagles!’ Een mooi gevoel.

Nu komt daar een mooie prijs bij ‘

De vrijwilliger van het jaar 2011 in Arnhem’.

Genoemd de Burgemeester Drijberprijs.

Een kroon op mijn werk als vrijwilliger bij de Eagles.



Ik wil alle mensen bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt.





Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten