dinsdag 20 december 2011

Intervieuw

Maar natuurlijk was ik als de kippen er bij als  razende reeeeporter
voice recorder om de gedachtens van coach kodde op te vangen.
Ja ..... ik ben laat  ...
Maar beter laat dan ..... echummmm ...
Hier onder me relaas met coach kodde.



LuluHoops - van harte gefeliciteert coach K... eeehhh ... pieter met behalen van
                     en winaar van dames Eredivisie Final Four. Wat gaat er nu door je heen
Coach Kodde - jaaaaaaaaaaa ... prima overwinning tegen een goede en een consistente jonge
ploeg.Ze zijn heel erg gegroeid op dit momment , wij groeien nog steeds en daaaaaaaaa ..
worden heel leuke wedstrijden straks in de tweede helft van de competitie.
Maar had niet gedacht dat zij ... Bemmel .... zo snel zo goed zouden zijn , prima toch ...
Denk dat we heel erg leuke wedstrijd hebben van gemaakt en zekers een spannende , waar
kansen waren over heen en weer , maar uit eindelijk heeft ietsje pietsje ervarender ploeg gewonnen.

LuluHoops - dat kan ik ook beaamen coach ..... voor dat ik me volgende vraag stel
zoude ik willen zeggen .... realisseer je je zelf dat dit de eerste prijs is dat je pakt bij de senioren ....
Coach Kodde - ja het is zo. jeeee zegt het .... wahahaahha ....
kijk ik vind met jeugd prijzen halen heel erg leuk en ook met de wat meer volwassenen speelsters prijzen halen ook erg leuk. Het blijft een spelletje met meiden en dat is waar mijn passie zit.

LuluHoops - wat zeg je dat weer mooi  ........zo ken ik je ook al heel lang .....
waaaaat ... doet deze medaille die je in je hand hebt en niet om je nek
Coach Kodde - eeehhhhh  ..... wilt ge een eerlijk antwoord  .....poedel prijs ... waahahhahaaah
oooepssss ... solllyyy  ....wahahahah

LuluHoops - wahahahah .. eens kijken of deze woorden door de ballatage commissie heen komen pieter
Coach Kodde - wahahahahaha .. ge doet maar ... maar zoude je me willen vertellen waar deze Final Four
om .... nou reportertjee .. kom maar op ... wahahahahh

LuluHoops - hmmmm tjaaaaa ... in zooo grijze verre verleden had onze geliefde bond diet in leven geroepen
zo dat de winnaar er van ingeschreven werd in de Europa Cup ...
Coach Kodde - jaaa ooit ... sinds wanneer spelen de nederlandse dames teams europees ????

LuluHoops - eeehhhh ... moet me aan passen van me goede en blonde vriend uit Venlo .. me mooie accent ..
en ben gezakt op de internet voor mijn inburgerings test .. en dus ben oud en grijs aan het worden al
bijna 30 jaar hier in Nederland aan het vertoeven ...  om lange verhaal kort te houden ...
ik kan het me niet herrinneren.
Coach Kodde - ik kan het me wel herrinneren .. dat was de nationale dames team onder de naam
Mijdrecht .... da is nou zo ongeveer jaar of 15 geleden.

LuluHoops - als we weer terug gaan naar de wedstrijd  ...... wat dacht je toen in de derde kwart dat het zo close was en jullie geen duidelijke voorsprong hadden
Coach Kodde - was niet bang als je dat bedoelt ..... maar we zijn wel over gestapr naar zone omdat ik gisteren zag dat ze daar problemen hadden tegen Landsmeer . dan komen we terug van een punt of 8 achterstand tot een voorsprong  van een minime waarde , waar dit in de vierde kwart wel waarde had en
konden dit uitbouwen tot 6 punten voorsprong na wat haperingen in de verdedigging opgelost te hebben.

LuluHoops - pas laat in de derde kwart komen jullie eerste keer in de wedstrijd voor met 56 - 55
Coach Kodde - yepp goed gezien ..... je moet eens in de wed. voor staan toch ... het belangerijkste is dat je aan het einde ook voor staat  ... dan hebt ge gewonnen nie waar

LuluHoops - kneep je het een beetje in de tweede kwart dat de freeking zebra`s te veel fouten flooten en je centers in de fouten last kwamen.
Coach Kodde -  ..........................................................................
ja .... dacht  dat launa niet zoude redden ...... jantine ook en ook eline natuurlijk , maar uiteindelijk
is dat niet gebeurt.

LuluHoops - de freeking zebra`s flooten  de derde en de vierde kwart minder en wat noodig was en dat vond ik dat het ten goede kwam aan  beide ploegen en de westrijd kreeg meer vaart en was leuk om
naar te kijken toch .....
Coach Kodde - weet niet ... je meening. vond dat ze veel no call`s hadden. wil het ook hier bij laten nu.

LuluHoops - wat is nou het volgende stap voor jou ... team ..
Coach Kodde - onze doelstelling is landskampioen worden. daar doe ik niet zo moeijlijk over.

LuluHoops - europeessss ......... ??????
Coach Kodde - nou .. dat is de beslissing van de stichtings bestuur  waar het over de financien over gaat.

LuluHoops - misschien een stomme vraag van deze kant uit , maar is het alleen maar geld ....
zou het niet beter zijn om dat te investeren voor de ontwikkeling  en beter worden van deze meiden .....
Coach Kodde - maar natuurlijk is dat goed als we europees spelen voor de ontwikkeling van deze meiden
toch moet je zak met geld hebben om alles te bekostigen.

LuluHoops - is dit nou de toekomst van dames basketball hier in Nederland
Coach Kodde - tjaaa .. in tijde van recesie is het moeijlijk aan geld komen nie waar   , laat staan dames basketball hier in Nederland , waar handje vol gekken zijn die tijd en energie  steken in trainnen en coachen van dames basketball  waar door het niveau van dames en meiden basketbal hier
faaaaaaaaaaaaaantastisch is. moet wel zeggen dat het geld creeren voor de dames basketball clubs dat loopt wel erg achter.

LuluHoops - dat waren mijn vragen  Pieter ... dank je wel voor je tijd nog maals
Coach Kodde - whaahahhah graag gedaan ... nou nog de Osse weekbladje ... daar ook een stukje in
razende reeeeeporter ...... waahahahaha

LuluHoops - wahahahaahha ....... ach daar doen ze alleen maar voetbal ..wahahah
kijk maar op me site ... da`s veeeeeeeeel leuker .




Door LuluHoops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten